Vrijdag gehoord dat een collega een andere baan heeft en na haar verlof niet meer terugkomt… Heel onverwacht maar superblij voor haar, alleen dit komt zo onverwacht in ons kleine team en oh dit gaat deze week zoveel gedoe en emoties opleveren… Laat staan hoe we straks de bezetting moeten rondkrijgen met alle ellende rondom corona. Kortom géén zin in deze week
Love hem. Geef hem alle Emmy’s.
Ik ben dit hele weekend onrustig en heb 101 dingen voor werk geregeld. Nadeel van thuiswerken vind ik dat ik werk zo lastig los kan laten, toch nog snel even een mailtje sturen of op een ouder reageren of dat nog even doen. Merk dat ik nu dus totaal niet uitgerust ben en dat op zondag avond .
Maar we gaan er het beste van maken komende week haha
Ik dacht ook al dat het nep was! Kan toch bijna niet echt zijn dit.
Mijn vriend had ijs meegenomen voor na het eten, maar hij ligt nu op mijn schoot te slapen dus heb morgen als hij weg is lekker de hele bak voor mezelf
(We waren sowieso veel te laat klaar met koken dus het is niet dat ik nu iets mis)
Door de nieuwe regio-update op MyHeritage ging ik weer kijken waar ik vandaan kwam. Stiekem hopend dat ik toch niet helemaal Hollands ben. Staat er dat ik ook voorouders uit Tilburg heb 🥲
Oh en Javaans?
Een heel groot
Zo’n test lijkt me echt leuk om te doen maar ik weet nu al dat de uitslag bij mij 75% Friesland en 25% West-Falen (Duitsland) gaat zijn. Dus het is echt pure geldverspilling als ik iemand betaal om dat nog een keer op een papiertje te laten printen, maar toch jeuken mijn handen elke keer als ik zoiets zie en denk ik “wil ik ook!” 🥲
Ik heb zo’n test gedaan en hoor altijd dat ik er niet Nederlands uit zie, dus ik had dikke hoop dat er idd uit kwam dat ik minstens 50% niet Nederlands ben en een duidelijk antwoord heb waar ik dan wel vandaan kom. Nou ik ben 2,5% iets zuid oost continents, niet eens een land. Weet nu natuurlijk wel iets meer dan daarvoor, maar alsnog jammer dat ik geen specifiek land heb. 🥲
Ik had het gedaan, omdat ik mijn afkomst niet wist. Maar uiteindelijk bleek ik 99% Nederlands (Zuid Holland, want zo avontuurlijk waren mijn voorouders niet) en 1% Fins te zijn.
Met die regio’s is het wel grappig.
Normaal zou ik ook niet zo snel zo’n test doen, maar nu vond ik het wel handig.
Haha ahh dat is jammer! Ik zie er 100% als een kaaskop uit dus het lijkt me wel hilarisch als er dan ineens zo 5% Zuid-Azië en 5% Congolees tussen zit (surprise!), maar dat zal wel niet
Werd wakker uit mijn slaap en direct tranen die rolden over mijn wangen. Wat een kut eenzaam bestaan is het door die klote Corona en andere dingen die ik niet in de hand heb.
haha dit gesprek doet me denken aan letterlijk elke witte amerikaan die zo’n test doet en 1% african schijnt te zijn wel moet zeggen “oh dus daarom hou ik zo van dansen!!!//heb ik goed ritme”
Als Corona een mens was had ik nu haar ogen uitgekrabd, haar bij haar haren meegesleept, in haar gezicht geschreeuwd en gezegd wat voor kutwijf ze is om zoveel schade aan te richten.
En dan mensen zeggen ‘Helvegen, gewoon je schouders eronder, blijven ademhalen. Je hebt een baan en straks nog een extra diploma’. Maar geen fucking thuis of iemand die mij opvangt na een klote dag, de dingen die ik het hardst nodig heb om te blijven functioneren. En alles is lastiger vol te houden na 10 maanden zonder afleiding en een avondklok gaat het dat nog moeilijker maken. Bezoekjes aan het bos of supermarkt op rare tijdstippen zijn de enige lichtpuntjes die ik heb.
Ik ben altijd nog veels te hyper na gewerkt te hebben dus zit nu in m’n forumbadje pringles te eten en naar muziek te luisteren. Had nooit gedacht dat het grote mensen leven er zo uit zou zien.
Heel erg veel liefs. Je mag mij altijd een berichtje sturen als je wilt kletsen.
Ik wil gewoon seks in een tent met een leuke vent en een zeikband of monotone dansact op de achtergrond op een festival. En het fucking gras ruiken op een regenachtige zomerdag en je lekker ergeren aan de plastic kapot getrapte bekers, het lauwe kutbier en de lange rijen bij de vrouwentoiletten. En irritante bekerrapers die hun klauwen wagen voor een wat muntjes.
En dan zie je foto’s van nieuw-Zeeland en dan denk je ‘hoe kan het dat dit ook dezelfde tijd is en niet een tijdscapsule of zo’.
@anon28710462 lief van je. Ik moet gewoon hopen dat ik nu weer gauw in slaap val zodat ik morgen weer stabiel ben.
Dit wil ik ook allemaal. Godver.
Hoop dat je goed slaapt vannacht
Helaas niet iedereen. Ik zou echt die kutwappies en anti-vaxxers met een raket van Elon Musk willen droppen op een eiland in de stille oceaan. Zonder live muziek, bier en toiletten. Niet mijn smaak veel plezier ermee.
Van al mijn vriendinnen blijf ik nu als enige single over (de medesingles hebben allemaal sinds een maand of 2 een date/potentiële nieuwe bf) en ik vind het kut. Ik voel me extra eenzaam omdat 1) al mijn dates mislukken en 2) mijn vrienden minder tijd voor mij hebben. Ik zit al niet lekker in m’n vel en kan hier nu slecht mee dealen, vervolgens erger ik me aan mijn eigen ‘jaloezie’ en onvermogen om nog super enthousiast te reageren. Waarom ben ik wie ik ben . Ik wens een ander karakter!!!
Lief dagboek, weltrusten.