Wat je even kwijt wil #47

Het is echt leuk! Ook al ben ik ook saai.
Je krijgt ook mogelijke familieleden suggesties aan de hand van dna.

1 like

Haha ik woon nu al 4 jaar naast het spoor (studentenhuis) en ik hoor nu voor het eerst werkzaamheden aan het spoor. Heerlijk geluid! :+1:

Of al die andere keren lag ik bomen te zagen en hoorde ik het daarom niet

1 like

Na 5 weken vrij begin ik vandaag met een nieuwe baan :partying_face:

55 likes

Wakker geworden uit een veel te goede droom, voel me gelijk weer kut

Knuffel! Ik wou dat ik meer kon doen om je te helpen , maar ik heb ook geen flauw idee. Iedere dag is een dag dichterbij het einde hiervan en meer weet ik ook niet.

:heart::heart::heart::heart:

3 likes

Na een week vrij, gaan we zo maar eens weer werken. Heb er wel zin in, heb ik vaker en dan na vijf minuten ben ik er weer klaar mee. Lol. Al wil ik weer proberen om Ăźberhaupt wat chiller te doen in het algemeen, wederom ik geef het vijf minuten.

3 likes

Ik moet vandaag beginnen met toetsen in groep 8 en dat heb ik nog nooit gedaan :whistling:

1 like

Met een bepaalde methodiek? Of moet je zelf alles bedenken en uitwerken. Succes!

Nee gewoon cito midden toets. Maar hoop gewoon dat ze geen stress krijgen oid. We hebben wel veel voorbereiding gedaan maar je weet t nooit

1 like

Oef, ja. Dit wil ik ook.

:heart:

1 like

Ik heb voor kerst allerlei huidverzorgingsproducten gevraagd/gekregen, dus nu doe ik sinds december aan een echte skincare routine met vijf stappen ipv alleen make-up eraf halen en crème opsmeren. En in het begin kreeg ik super veel last van break outs (toen kwam ik erachter dat dit purging heet) maar nu is m’n huid zooo mooi :pleading_face: Denk niet dat ik ooit nog terug kan nu haha

16 likes

Hoe kalmer jij bent, hoe kalmer zij zijn. Succes!! Ik ben altijd zo panisch om er 1 kwijt te raken (altijd nitwits die het in hun laatje doen oid). Iedereen laten staan, jij leest de namen van je opgehaalde stapeltje voor, ze mogen pas gaan zitten als ze hun naam horen (ken je vast al, maar goed :biggrin:).

1 like

Ik heb eergisteren voor het eerst lipfillers laten zetten en mijn lippen zien eruit! Ik had verwacht dat ze flink zouden opzwellen maar ze zijn ook nog eens flink blauw😐 Donderdag weer aan het werk dus ik hoop dat het er dan weer wat beter uitziet🤭

2 likes

Oh dit zou ik ook willen, hoe ben jij tot die routine gekomen? Als in: waar heb je tips vandaan gehaald etc?

Ik word ook gewoon elke dag echt met een paniekgevoel wakker. @anon42392789 hoe ging het vandaag bij jou?

1 like

Ik zou heel graag in een wasbeer veranderen

7 likes

Als je spullen van the ordinary wil gebruiken kun je hun mailen en dan maken ze een routine voor je

1 like

Hmm ik ben eigenlijk begonnen met een rondje Google van wat de verschillende stappen zijn van een skincare routine! En zo steeds meer producten gaan toevoegen.

Tips

Dit artikel vond ik wel duidelijk, ook qua volgorde waarin het allemaal moet:

https://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/a25372431/what-order-to-apply-skincare-products/

Verder hoorde ik van anderen goede verhalen over de Paula’s Choice exfoliant, dus daar heb ik een mini versie (30 ml, via bol.com) van gevraagd om uit te proberen en dat is volgens mij echt de holy grail die zo’n mooi resultaat geeft. Zeker een aanrader. In het begin kan je huid dus wel gaan ‘purgen’ aka veel puisten krijgen omdat je ineens veel dode huidcellen verwijderd en daarmee onderliggend vuil sneller naar boven komt (als ik het zo goed uitleg). Maar na ongeveer 6 weken zie je als het goed is dat je juist een heel egale huid eraan over houdt.

En ik gebruik een serum van the ordinary. Heb adhv deze guide gekeken welke het beste bij mijn huid leek te passen:

https://drive.google.com/file/d/0B8fk8xK9snN7REdZcTNQakdlZk0/view

Verder ben ik zelf ook nog vrij nieuw in de hele skincare wereld hoor! Dus ook gewoon veel uitproberen wat werkt. Belangrijkste is denk ik om eerst een idee te krijgen van wat je huidtype is, want dat maakt het kiezen van een geschikt serum en moisturizer al een stuk makkelijker.

3 likes

Ik heb vanaf 4 uur wakker gelegen van een muis (denk ik) bij de bovenburen pff. Ze zijn zelf niet thuis dus die muis kan naar hartelust rondscharrelen. Ik ben bang dat hij ook in mijn huis komt :grimacing:

Na weken van vage buikklachten eindelijk vorige week een bloedonderzoek laten doen. Uitslag is binnen en advies huisarts is ‘laat maar een coronatest doen’. Ehh :face_with_raised_eyebrow: Vind ik prima maar wat gaan we daarna doen?