Wat je even kwijt wil #47

Went dat gevoel van een drilboor in je mond bij een elektrische tandenborstel?

Misschien heb ik er ook overheen gelezen, maar @GEEZ hoe is t met je? Heb je al uitslagen van de scan?

1 like

Heb inderdaad de uitslag al, zal even het berichtje kopiëren.

7 likes

Het tv programma Media Inside is echt hilarisch. Ze maken de mainstream tv programma’s kapot :heart_eyes:

3 likes

Oh, wat fijn!! :kissing_heart:

1 like

Barmhartige samaritaan. Maar ik zou naar DM gaan! Eigen merk vind ik zelf altijd fijne kwaliteit en echt zo ontzettend billig. Ze verkopen daar ook cups meen ik wel eens gezien te hebben?

En @Karl_Lagerfeld, klopt ik heb de me luna classic bij de DM gekocht! Was geloof ik wel iets goedkoper…

Deze klas is 15-16, dus ze zouden wel echt beter moeten weten. Fijn dat je het toen hebt kunnen uitpraten! En echt naar dat dat ook precies bij Kahoot gebeurde bij je! Ik gok dat dit brainfart van één van de ‘stoere’ jongens was, maar dat maakt het nog niet opeens oke. Weet wel 100% zeker dat diegene het nooit gaat melden.

Ik heb opeens superveel zin in cola. Maar ik drink nooit geen frisdrank.

Wat nou als vanaf nu, elke keer dat we gaan slapen, we terug in de tijd gaan ipv vooruit.

No thank you.

Ik heb zowaar lekker geslapen. Wel vroeg wakker voor een vrije dag. Maar helemaal zin om straks te sporten en hardlopen

En dan wordt je wakker, lees je het nieuws waarschijnlijk maximaal 1 bezoeker. Pff, ik vind dat nu wel heftig en pittig worden de corona maatregelen.

Ja het went, vond zo’n elektrische tandenborstel in het begin heel irritant en kietelend aan mijn lippen.

1 like

Ja, de avondklok heb ik niet echt moeite mee maar die 1 persoon op visite wel :pensive:

1 like

Ik heb er nog 24, nog niet verder gelezen of je al genoeg hebt want anders vergeet ik het.

Desnoods melden dat je niet de behoefte hebt de persoon in kwestie voor de klas naar voren te roepen, maar weet om wie het gaat. Je verwacht een e-mail met excuses voor volgende dag, anders is de school genoodzaakt de ouders te contacteren.

Of zijn ze te slim voor deze bluf?

1 like

Dit is echt een goede bluf, maar denk dat de boosdoener er recht doorheen prikt. Ik wacht nu af wat teamleider en mentor te zeggen hebben, zou het ook al fijn vinden als zij die klas nog eens toespreken erover.

Ik moet echt niet meer tot laat gaan werken, beroerd geslapen.
Droomde dat ik een extra kamer in mijn huis ontdekt die mega groot was, kantoor en veel berg ruimte.

Helaas bij een droom gebleven.

3 likes

Ik ben zo verpest dat ik op mijn vrije dag al sinds zessen actief bezig ben. En ik heb pas over enkele uren wat afspraken maar teruggaan naar bed lukt niet.

Ja ik heb er denk ik 80, pm Even!

Edit: Mocht je al genoeg hebben, als iemand 91 pannenzegels wil stuur even een bericht.