Kruidvat of etos huismerk haal ik zelf altijd. die tampons zijn in mijn beleving precies hetzelfde als A-merk
Ik heb nog een behoorlijke voorraad tampons en maandverband liggen. (alleen zonder verpakking) Ga het tot mijn bevalling toch niet nodig hebben dus als het gebrek aan verpakking geen probleem is wil ik het met alle plezier opsturen.
Ik heb nog wel 60 tampons voor je, stuur je adres maar
Ik kijk tv en een jonge vrouw heeft de ziekte van Meniere. Wat lijkt me dat intens naar zeg, pff.
Ik heb ook een flinke voorraad die ik wel naar je wil opsturen trouwens! Als je dat oké vindt ivm je adres geven
Haha oh, ik eet m’n toetje juist altijd pas wat later op de avond (als ik er überhaupt één eet). Net na het eten zit ik meestal te vol en later op de avond krijg ik juist weer trek.
En @Marquez fijn dat anderen het ook herkennen. Ben normaal wel goed in inschatten en leek me op dat moment te krap tussen wagen 2 en 3. Er is op dit punt overigens ook geen vluchtstrook of berm maar gewoon - na zeer korte inrit - een viaduct, dus een muur haha stond ik daar
Ohh ik haaaaatttt die oprit. Ik heb er zelf nog nooit stil gestaan, maar ik kwam er toen met rijles wel regelmatig en vond die echt verschrikkelijk. Ik heb laatst ook echt een stuk omgereden om die oprit te vermijden
Mijn avondeten was matig. Ik weet wel dat ik geen gehakt meer eet. Zo niet mijn ding. Al kan ik het ook niet lekker klaarmaken (maar ik kan sowieso niet goed koken).
Onwijs lief dat je dat doet. De etos eigen merk tampons heb ik zelf vaak die zijn rond de €1 per pakje. En na een uitgebreide test vind ik ze niet minder dan die van ob.
Went dat gevoel van een drilboor in je mond bij een elektrische tandenborstel?
Misschien heb ik er ook overheen gelezen, maar @GEEZ hoe is t met je? Heb je al uitslagen van de scan?
Heb inderdaad de uitslag al, zal even het berichtje kopiëren.
Het tv programma Media Inside is echt hilarisch. Ze maken de mainstream tv programma’s kapot
Oh, wat fijn!!
Barmhartige samaritaan. Maar ik zou naar DM gaan! Eigen merk vind ik zelf altijd fijne kwaliteit en echt zo ontzettend billig. Ze verkopen daar ook cups meen ik wel eens gezien te hebben?
En @Karl_Lagerfeld, klopt ik heb de me luna classic bij de DM gekocht! Was geloof ik wel iets goedkoper…
Deze klas is 15-16, dus ze zouden wel echt beter moeten weten. Fijn dat je het toen hebt kunnen uitpraten! En echt naar dat dat ook precies bij Kahoot gebeurde bij je! Ik gok dat dit brainfart van één van de ‘stoere’ jongens was, maar dat maakt het nog niet opeens oke. Weet wel 100% zeker dat diegene het nooit gaat melden.
Ik heb opeens superveel zin in cola. Maar ik drink nooit geen frisdrank.
Wat nou als vanaf nu, elke keer dat we gaan slapen, we terug in de tijd gaan ipv vooruit.