Wat je even kwijt wil #47

ik heb ook nog 30 pannenzegels, stuur me maar een PB als je ze nodig hebt :blush:

omg YES, ik heb een titel te pakken :older_woman:

12 likes

Haha jaa heb echt dubbel gelegen! Dat zeikerige van Marcel van Roosmalen en het ongemakkelijke van Gijs Groenteman. Perfecte combi

2 likes

ff m’n geheugen testen :thumbsup: http://marksgeheugentrainer.nl/

3 likes

Droomde vannacht dat ik bloed ging doneren. Mocht in een super comfortabel bed liggen met veel kussens, dik dekbed. En dan lag mijn arm uit het bed aan een machine. Vond jammer dat ik wakker werd, want ik lag zo lekker.

Heb nog nooit bloed gedoneerd, wel laatst aangemeld.

10 likes

Ik heb deze ook, inderdaad echt een goed ding! Ik gebruik hem voornamelijk in de badkamer haha. 's Ochtends lekker wakker worden met een fijne playlist terwijl ik sta te douchen, ideaal.

En tijdens het koken speel ik er soms een luisterboek of podcast op af.

1 like

Add Ryanne van Dorst als gast en het feest is compleet

2 likes

M’n oma van 80 heeft op haar iPad alle artikelen op mijn reisblog gelezen. Krijg ik net een appje ‘je geeft hele goeien tips hoor op die website’ :smiling_face_with_three_hearts:

68 likes

Aaaah wat lief zeg! Echt waar oma’s voor zijn :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik word over een paar dagen 30, en ik vind het echt stom hahaha. Nu zaten we al in volledige lockdown, dus had al geen hoge verwachtingen, maar nu krijgen we ook nog die avondklok. Damn man, ik had al niet verwacht dat ik veel voor mijn verjaardag kon doen, maar dacht wel van… nou misschien kunnen mensen om en om langskomen ofzo, maar nu zouden ze dan letterlijk een uurtje kunnen langskomen na mijn werk en dan moeten ze weer weg haha. Tenzij ik wat op de zondag middag organiseer misschien haha, dat kan wel bedenk ik me nu, maar ja daar krijg ik toch een beetje sterke kringverjaardag vibes van, zo voor je 30ste verjaardag :joy: Nou ja ergens ook wel chill dat ik niks hoef te organiseren I guess haha

1 like

Dit heb ik precies vrijdag 🥲
Gelukkig komt @Alpacamybags McDonalds eten hahaha

4 likes

Heb net een coronatest laten afnemen en sindsdien ruik ik constant natte hond?? :weary:

Ik mag pas in maart. Toen ik mij aanmelde was ik helemaal enthousiast, moest ik nog 2 maanden wachten.

1 like

Oh wauw ik had net een sexy droom over Rico Verhoeven :joy::joy: ik vind hem niet eens sexy

3 likes

Ik woon in een buurt met veel studenten, bijna dagelijks hoor/zie ik wel (kleine) huisfeestjes ja. De enige reden waarom ik persoonlijk blij ben met die avondklok.

Heb al van andere studenten de “grap” gehoord dat ze dan maar vroeg beginnen voor achten, en tot heel vroeg in de ochtend doorgaan mbh bepaalde drugs :sweat_smile: Jezus wat een instelling.

1 like

Pfff ja die kans heb je… dan maar hopen dat ze net genoeg overlast veroorzaken om de politie erop af te sturen.

Ik moet aan een paper werken maar m’n vriend heeft besloten vandaag een meubel te gaan bouwen in ons mini appartement dus nu ligt het hele huis vol troep en kan ik studie ontwijkend gedrag vertonen en hem daarvan de schuld geven, a blessing in disguise

1 like

Ik moest voor een vak van langere tijd geleden (vorig jaar) nog een herkansing maken, samen met wat andere klasgenoten. Ineens krijgen we een mail dat het over 6 dagen al is. Ligt het aan ons of is dit heel kort van tevoren? Weten anderen hier die nog studeren hoe dat bij hun is?

Had ik ook. Tering irritant maar ik wil die toets per se maken dus ik heb besloten hier geen stennis over te schoppen. I’m choosing my battles (nouja deze een x, over al het andere gezeik schop ik wel stennis).