No thank you.
Ik heb zowaar lekker geslapen. Wel vroeg wakker voor een vrije dag. Maar helemaal zin om straks te sporten en hardlopen
No thank you.
Ik heb zowaar lekker geslapen. Wel vroeg wakker voor een vrije dag. Maar helemaal zin om straks te sporten en hardlopen
En dan wordt je wakker, lees je het nieuws waarschijnlijk maximaal 1 bezoeker. Pff, ik vind dat nu wel heftig en pittig worden de corona maatregelen.
Ja het went, vond zoān elektrische tandenborstel in het begin heel irritant en kietelend aan mijn lippen.
Ja, de avondklok heb ik niet echt moeite mee maar die 1 persoon op visite wel
Ik heb er nog 24, nog niet verder gelezen of je al genoeg hebt want anders vergeet ik het.
Desnoods melden dat je niet de behoefte hebt de persoon in kwestie voor de klas naar voren te roepen, maar weet om wie het gaat. Je verwacht een e-mail met excuses voor volgende dag, anders is de school genoodzaakt de ouders te contacteren.
Of zijn ze te slim voor deze bluf?
Dit is echt een goede bluf, maar denk dat de boosdoener er recht doorheen prikt. Ik wacht nu af wat teamleider en mentor te zeggen hebben, zou het ook al fijn vinden als zij die klas nog eens toespreken erover.
Ik moet echt niet meer tot laat gaan werken, beroerd geslapen.
Droomde dat ik een extra kamer in mijn huis ontdekt die mega groot was, kantoor en veel berg ruimte.
Helaas bij een droom gebleven.
Ik ben zo verpest dat ik op mijn vrije dag al sinds zessen actief bezig ben. En ik heb pas over enkele uren wat afspraken maar teruggaan naar bed lukt niet.
Ja ik heb er denk ik 80, pm Even!
Edit: Mocht je al genoeg hebben, als iemand 91 pannenzegels wil stuur even een bericht.
ik heb ook nog 30 pannenzegels, stuur me maar een PB als je ze nodig hebt
omg YES, ik heb een titel te pakken
Haha jaa heb echt dubbel gelegen! Dat zeikerige van Marcel van Roosmalen en het ongemakkelijke van Gijs Groenteman. Perfecte combi
Droomde vannacht dat ik bloed ging doneren. Mocht in een super comfortabel bed liggen met veel kussens, dik dekbed. En dan lag mijn arm uit het bed aan een machine. Vond jammer dat ik wakker werd, want ik lag zo lekker.
Heb nog nooit bloed gedoneerd, wel laatst aangemeld.
Ik heb deze ook, inderdaad echt een goed ding! Ik gebruik hem voornamelijk in de badkamer haha. 's Ochtends lekker wakker worden met een fijne playlist terwijl ik sta te douchen, ideaal.
En tijdens het koken speel ik er soms een luisterboek of podcast op af.
Add Ryanne van Dorst als gast en het feest is compleet
Mān oma van 80 heeft op haar iPad alle artikelen op mijn reisblog gelezen. Krijg ik net een appje āje geeft hele goeien tips hoor op die websiteā
Aaaah wat lief zeg! Echt waar omaās voor zijn
Ik word over een paar dagen 30, en ik vind het echt stom hahaha. Nu zaten we al in volledige lockdown, dus had al geen hoge verwachtingen, maar nu krijgen we ook nog die avondklok. Damn man, ik had al niet verwacht dat ik veel voor mijn verjaardag kon doen, maar dacht wel van⦠nou misschien kunnen mensen om en om langskomen ofzo, maar nu zouden ze dan letterlijk een uurtje kunnen langskomen na mijn werk en dan moeten ze weer weg haha. Tenzij ik wat op de zondag middag organiseer misschien haha, dat kan wel bedenk ik me nu, maar ja daar krijg ik toch een beetje sterke kringverjaardag vibes van, zo voor je 30ste verjaardag Nou ja ergens ook wel chill dat ik niks hoef te organiseren I guess haha