Wat je even kwijt wil #47

Ja het probleem is, we hebben over 11 dagen tentamenweek met veel deadlines. En nu komt dit nog even ineens tussendoor. Als ik het niet haal heb ik een jaar vertraging en ik wil dat klotepapiertje zó graag, ik haat mn school en wil er zo snel mogelijk weg :grin:

Heb wel gemaild van kon het niet eerder gecommuniceerd worden. Mja zal wel niks worden.

1 like

Ik ben een dossier aan het aanleggen met alles dat kut is en fout gaat. Als ik dan eindelijk afgestudeerd ben ga ik een brulbrief sturen. Of niet. Maar het idee dat ik dat kan doen met al die info helpt me al een beetje

2 likes

Hahah dat is een goeie!! Succes nog :grin:

Vind dit zo’n mooi nummer. Lekker dramatisch maar dat mag

13 likes

Dat zou in het OER beschreven moeten staan. Dat zou je kunnen gebruiken als je het noodzakelijk vind.

Ja, dat zal best vaak het geval zijn! Bij mijn buren is het wel het geval dat ze meerdere vrienden uitnodigen. Dus voorlopig blijf ik in de waan dat de avondklok in mijn buurtje wel zinvol is :sweat_smile:

Yes net laatste antibiotica dosis gehad. Echt bizar als ik mij bedenk dat ik in bijna een maand tijd 108 (!) antibioticapillen heb gehad. :hushed::hushed: En TMI (niet heel vies hoor):

Samenvatting

Ik had best wel een tijd steeds ziekelijke jeuk bij mijn kont enz en dat is nu ook ineens verdwenen haha, zal ook wel iets zijn geweest wat gedood is door de antibiotica. Yeah. \m/ Niet daarom gekregen maar wel fijne bijkomstigheid.

13 likes

Mijn vader heeft dus een kwaadaardige tumor en morgen krijgt hij te horen of er uitzaaiingen zijn en wat het behandelplan is en ik ben zo zenuwachtig. Moet morgen een verslag inleveren en moet een presentatie voorbereiden voor vrijdag maar het lukt echt voor geen meter, kan me totaal niet concentreren.

9 likes

Ik heb nog 46 digitale pannenzegels van de AH over. Als iemand ze wil, geef maar een gil.

1 like

Ik wil ze wel! Zal ik je PB’en?

Doe maar :slightly_smiling_face: ik ben zo wel weer weg, dus ik antwoord vanavond waarschijnlijk.

1 like

Diederik Gommers sluit al zn instagramposts af met “groet Diederik” hoe lief is dat

39 likes

Heel veel sterkte!!

Dankje!
Ja ik had wel even opgezocht hoe ik uitstel zou kunnen aanvragen, maar weet niet zeker of ik daarvoor in aanmerking kom. Want je moet wel bewijs hebben en dan geven ze als voorbeeld een rouwkaart, maar ja mijn vader is niet dood (gelukkig). En ik heb nou eigenlijk ook helemaal geen zin om dat allemaal uit te zoeken enzo haha, dus ik probeer wel gewoon alles af te maken nu. Geeft ook wat afleiding en het is het eind van het blok, dus dan heb ik liever dat ik het nu gewoon doe en er vanaf ben want anders zit ik er later weer mee.

@Luzarl Thanks! :heart:

2 likes

Sterkte :heart:
Kun je geen uitstel aanvragen?

Edit: sorry leees nu pas bij…
Misschien kun je in kleine blokjes werken van 10 minuten om je te focussen?

1 like

ik heb mn haar roze geverfd zonder handschoenen

20 likes

Matchy matchy!

ja megal leuk, mn nek doet ook mee

Amazon.com: On Wednesdays We Wear Pink - 7-1/4" x 3-3/4" - Pink Vinyl Die  Cut Decal/Bumper Sticker for Windows, Cars, Trucks, Laptops, Etc.:  Automotive

20 likes

Leuk hoor. Kies je vaker een kleurtje of heeft nu bijvoorbeeld de lockdown je over de streep getrokken?
Edit dat je er dus zelf aan kan wennen en niet per se naar buiten hoeft

1 like

Shit, mijn date zit nog steeds in de UK (zijn thuisland) en dat verandert voorlopig dus ook niet. :sob: