Dit heb ik precies vrijdag 🥲
Gelukkig komt @Alpacamybags McDonalds eten hahaha
Heb net een coronatest laten afnemen en sindsdien ruik ik constant natte hond??
Ik mag pas in maart. Toen ik mij aanmelde was ik helemaal enthousiast, moest ik nog 2 maanden wachten.
Oh wauw ik had net een sexy droom over Rico Verhoeven ik vind hem niet eens sexy
Ik woon in een buurt met veel studenten, bijna dagelijks hoor/zie ik wel (kleine) huisfeestjes ja. De enige reden waarom ik persoonlijk blij ben met die avondklok.
Heb al van andere studenten de “grap” gehoord dat ze dan maar vroeg beginnen voor achten, en tot heel vroeg in de ochtend doorgaan mbh bepaalde drugs Jezus wat een instelling.
Pfff ja die kans heb je… dan maar hopen dat ze net genoeg overlast veroorzaken om de politie erop af te sturen.
Maar ja die studenten wonen waarschijnlijk gewoon bij elkaar in huis en dan ben je huisgenoten dus mag je gewoon feesten ik ken in ieder geval niet veel / geen mensen die in een studentenhuis wonen en externen uitnodigen voor hun huisfeestjes nu
Ik moet aan een paper werken maar m’n vriend heeft besloten vandaag een meubel te gaan bouwen in ons mini appartement dus nu ligt het hele huis vol troep en kan ik studie ontwijkend gedrag vertonen en hem daarvan de schuld geven, a blessing in disguise
Ik moest voor een vak van langere tijd geleden (vorig jaar) nog een herkansing maken, samen met wat andere klasgenoten. Ineens krijgen we een mail dat het over 6 dagen al is. Ligt het aan ons of is dit heel kort van tevoren? Weten anderen hier die nog studeren hoe dat bij hun is?
Had ik ook. Tering irritant maar ik wil die toets per se maken dus ik heb besloten hier geen stennis over te schoppen. I’m choosing my battles (nouja deze een x, over al het andere gezeik schop ik wel stennis).
Ja het probleem is, we hebben over 11 dagen tentamenweek met veel deadlines. En nu komt dit nog even ineens tussendoor. Als ik het niet haal heb ik een jaar vertraging en ik wil dat klotepapiertje zó graag, ik haat mn school en wil er zo snel mogelijk weg
Heb wel gemaild van kon het niet eerder gecommuniceerd worden. Mja zal wel niks worden.
Ik ben een dossier aan het aanleggen met alles dat kut is en fout gaat. Als ik dan eindelijk afgestudeerd ben ga ik een brulbrief sturen. Of niet. Maar het idee dat ik dat kan doen met al die info helpt me al een beetje
Hahah dat is een goeie!! Succes nog
Dat zou in het OER beschreven moeten staan. Dat zou je kunnen gebruiken als je het noodzakelijk vind.
Ja, dat zal best vaak het geval zijn! Bij mijn buren is het wel het geval dat ze meerdere vrienden uitnodigen. Dus voorlopig blijf ik in de waan dat de avondklok in mijn buurtje wel zinvol is
Yes net laatste antibiotica dosis gehad. Echt bizar als ik mij bedenk dat ik in bijna een maand tijd 108 (!) antibioticapillen heb gehad. En TMI (niet heel vies hoor):
Samenvatting
Ik had best wel een tijd steeds ziekelijke jeuk bij mijn kont enz en dat is nu ook ineens verdwenen haha, zal ook wel iets zijn geweest wat gedood is door de antibiotica. Yeah. \m/ Niet daarom gekregen maar wel fijne bijkomstigheid.
Mijn vader heeft dus een kwaadaardige tumor en morgen krijgt hij te horen of er uitzaaiingen zijn en wat het behandelplan is en ik ben zo zenuwachtig. Moet morgen een verslag inleveren en moet een presentatie voorbereiden voor vrijdag maar het lukt echt voor geen meter, kan me totaal niet concentreren.
Ik heb nog 46 digitale pannenzegels van de AH over. Als iemand ze wil, geef maar een gil.