Ik wil ze wel! Zal ik je PB’en?
Doe maar ik ben zo wel weer weg, dus ik antwoord vanavond waarschijnlijk.
Diederik Gommers sluit al zn instagramposts af met “groet Diederik” hoe lief is dat
Heel veel sterkte!!
Dankje!
Ja ik had wel even opgezocht hoe ik uitstel zou kunnen aanvragen, maar weet niet zeker of ik daarvoor in aanmerking kom. Want je moet wel bewijs hebben en dan geven ze als voorbeeld een rouwkaart, maar ja mijn vader is niet dood (gelukkig). En ik heb nou eigenlijk ook helemaal geen zin om dat allemaal uit te zoeken enzo haha, dus ik probeer wel gewoon alles af te maken nu. Geeft ook wat afleiding en het is het eind van het blok, dus dan heb ik liever dat ik het nu gewoon doe en er vanaf ben want anders zit ik er later weer mee.
@Luzarl Thanks!
Sterkte
Kun je geen uitstel aanvragen?
Edit: sorry leees nu pas bij…
Misschien kun je in kleine blokjes werken van 10 minuten om je te focussen?
ik heb mn haar roze geverfd zonder handschoenen
Matchy matchy!
ja megal leuk, mn nek doet ook mee
Leuk hoor. Kies je vaker een kleurtje of heeft nu bijvoorbeeld de lockdown je over de streep getrokken?
Edit dat je er dus zelf aan kan wennen en niet per se naar buiten hoeft
Shit, mijn date zit nog steeds in de UK (zijn thuisland) en dat verandert voorlopig dus ook niet.
Ik kan soms best wel stress hebben over dingen die (nog) niet aan de orde zijn. Nu heb ik dat heel erg met het kopen van een huis. Dat is nu nog niet aan de orde maar over een paar jaar wil ik wel een koophuis. Maar omdat die markt zo overspannen is ben ik bang dat het nooit gaat lukken???
Misschien komt het ook door kopen zonder kijken. Sommige mensen zijn al jaren op zoek.
Heel veel sterkte allereerst. Ik raad je aan om contact op te nemen met je slb’er of de decaan. Ook al krijg je geen uitstel, beter om ze zo snel mogelijk op de hoogte te brengen.
O wat jammer dat je daar nu stress over voelt. Is nog zo ver weg en wie weet wat jouw wensen en kansen dan zijn! Komt vast goed, probeer positief te blijven zolang je er nu geen enkele invloed op hebt
Ja met huis kopen heb ik dat ook. Ik denk soms ook wel, als ik over een paar jaar eraan toe ben om een huis te kopen, dan is het misschien wel niet meer bereikbaar met de regels die afgelopen jaren strenger zijn geworden en de maar blijvend stijgende huizenprijzen.
Maar daar heb ik nu niks aan dus dat zie ik dan wel weer lol
Ja is ook zo! En het is ook niet zo dat het me beïnvloed in het dagelijks leven ofzo. Maar soms kan ik er over nadenken en echt zo’n stressgevoel krijgen.
@Hazel ja inderdaad! Het voelt soms al onmogelijk terwijl ik ook nog niet eens weet wat ik (en mijn vriend) kunnen lenen en waar we willen wonen. Dus het is ook wel druk maken om niks. Maar als je dan sommige dingen hoort word ik daar een beetje moedeloos van.
Dankje! In kleine blokjes werken is wel een goed idee ja, bedankt voor de tip!
@Parasol Ja ik ben inderdaad van plan om binnenkort de studieadviseur op de hoogte te brengen. Wou daar wel nog even mee wachten tot na de uitslag morgen, zodat ik preciezer kan zeggen wat de situatie is. Maar bedankt voor het advies!
Ik heb vorige lockdown mn haar gebleekt onder het mom van: niemand ziet het. En toen roze geverfd. Gebleekte is nu half uitgegroeid en heb die verf nog, vond het zonde om het helemaal uit te groeien zonder nog een x te doen dus zodoende. Heb ook nog paars.
Mijn kat vindt het volgens mij stinken, hij snuffelt er aan en rent dan achteruit met zo’n vies gezicht. Net als wanneer ze aan een sinaasappel ruiken.
Ik heb hem al binnen en ben er nu al blij mee. Mijn werkdag wordt echt beter hierdoor
@ZusjevanJoost, @Takkie en @instantramen