Wat je even kwijt wil #47

Ah lekker!

In het kader van ā€˜selfcare in times of Covid-19’ ben ik koud gaan douchen (ik zeg het nu heel stoer en stellig, maar ik heb het nu welgeteld 3 dagen gedaan). En ik ben een koukleum en erg gesteld op relaxt douchen, maar ik kan het echt aanraden. Het geeft energie en zo’n egoboost om de dag ā€˜met een overwinning te beginnen’. Ik klink nu als Arie Boomsma, maar soit.

Edit: oh ja nog een afbreuk aan m’n stoerheid, ik douche niet de hele tijd koud maar de laatste minuut.

19 likes

Ha ik heb het ook een maandje gedaan ooit, en zat er aan te denken het in februari weer te gaan doen. Alleen vanmorgen, toen het al een lijdensweg was om überhaupt mijn bed uit te komen was ik toch wel heel blij met de warme douche.

Maar misschien toch…

3 likes

Ik heb ineens een aanbod voor een veel groter huis in Amsterdam en ik ben er helemaal beduusd van :joy: Ik dacht ik reageer en ik zie wel en nu heb ik het en moet ik beslissen wat ik ga doen.

21 likes

Ik heb dit ook een tijd gedaan nav jouw post destijds. Ik zit er ook aan te denken het weer te gaan doen, het geeft inderdaad echt energie @Schorem. Maar die warme douche is zo lekker…

2 likes

Ja, energie, gevoel van overwinning, en een veel zachtere huid na een tijdje. Misschien eerst starten met koud afdouchen.

Leuk trouwens dat je het ook geprobeerd hebt

2 likes

3 likes

Wow ik googlede net ā€˜:)’ in Google images en aah, allemaal creepy plaatjes

Haha ja joh, ik moet sinds de lockdown echt 10 minuten moed verzamelen om uit bed te komen. Maar dan juist is een koude douche fijn! (okƩ cheerleader modus uit)

2 likes

Ik heb 24 ah pannenzegels. Als iemand ze wil hebben, laat maar weten.

Ewwwwww

Godver ik haal net een luis uit mijn haar :sob::sob::sob:
Ieuw

Dusse ik ga maar ff haren wassen midden op de dag. Alles jeukt ik voel me vies bah

Mag ik hem als jij niet wilt :cowboy_hat_face:

2 likes

Luizen komen als het goed is juist af op schoon haar, eigenlijk is het een compliment. snel z’n anti luis shampoo bestellen! (als je die niet al hebt)

2 likes

Ja I know :see_no_evil: maar toch voelt het vies (en zo schoon is mijn haar niet hahaha).
Heb luizenshampoo standaard in huis, dit is namelijk niet de eerste keer en risico van het vak :joy:

4 likes

oo jaaa lerares!! pfoe dan heb je ze sneller te pakken indd.
oh man ik heb ze een keer gehad en mijn moeder dacht dat ik me aanstelde met mijn jeuk en ik gewoon een nieuwe tik had met het krabben. tot ik keihard jankte dat ik gek werd van de jeuk en naar de dokter mocht. vreselijk die luizen.

1 like

Dit onder elkaar :joy:

58 likes

Ohh :pleading_face::pleading_face:
Blehh. Zielig!

Ik had al een paar dagen echt mega jeuk, maar gekamd enzo en zag niks tot net dus. :sob:

Ga mn klassenouders maar even appen dat ze het in de groepsapp zetten haha

1 like

Love alle dieren :sparkling_heart:

5 likes

Kom maar halen, je krijgt geld toe :joy::joy:

1 like