Godver ik haal net een luis uit mijn haar
Ieuw
Dusse ik ga maar ff haren wassen midden op de dag. Alles jeukt ik voel me vies bah
Godver ik haal net een luis uit mijn haar
Ieuw
Dusse ik ga maar ff haren wassen midden op de dag. Alles jeukt ik voel me vies bah
Mag ik hem als jij niet wilt
Luizen komen als het goed is juist af op schoon haar, eigenlijk is het een compliment. snel z’n anti luis shampoo bestellen! (als je die niet al hebt)
Ja I know maar toch voelt het vies (en zo schoon is mijn haar niet hahaha).
Heb luizenshampoo standaard in huis, dit is namelijk niet de eerste keer en risico van het vak
oo jaaa lerares!! pfoe dan heb je ze sneller te pakken indd.
oh man ik heb ze een keer gehad en mijn moeder dacht dat ik me aanstelde met mijn jeuk en ik gewoon een nieuwe tik had met het krabben. tot ik keihard jankte dat ik gek werd van de jeuk en naar de dokter mocht. vreselijk die luizen.
Ohh
Blehh. Zielig!
Ik had al een paar dagen echt mega jeuk, maar gekamd enzo en zag niks tot net dus.
Ga mn klassenouders maar even appen dat ze het in de groepsapp zetten haha
Love alle dieren
Kom maar halen, je krijgt geld toe
Als het goed is 7 fout in de toets = een 8
Dat gaat helaas niet via de woningbouw. Maar als ik het neem kan ik je sowieso voordragen voor de woning die ik nu heb (particulier)
Ugh ik zat net lekker geïnstalleerd op de bank voor de inauguratie roept mijn vriend ineens vanuit de keuken dat ik snel moet komen. Normaal gesproken wanneer hij zoiets roept is het omdat het een hond is die ik vast wil zien of iets soortgelijks. Dus ik kom in de keuken ligt er een hele plas water op de grond. We doen het licht aan en staan daar allebei met vraagtekens te kijken waar het magische water toch vandaan komt want er druppelde niets. Begint het in een keer te storten vanaf die lamp, dus snel de groep van de keuken uitgezet in de stoppenkast. Nu zitten we in een half donker huis en een onbruikbare keuken en dan maar wachten tot het droog is?
30 km gefietst, dus ik heb wel wat lekkers verdiend.
Oh dat is zo kut! Zeker als het lekt bij elektriciteit, best eng. Helaas komt water overal dus soms is het best lastig om te zien waar het vandaan komt. Hopelijk kan een loodgieter helpen.
Hoogstwaarschijnlijk de wasmachine van de bovenburen, die is uitgezet en ze zeggen dat vanavond een monteur langskomt. Ik heb ook al de verhuurder gemaild met de vraag of ze een elektricien langs willen sturen of niet en dat er dus waterschade is. Beiden appartementen zijn van dezelfde verhuurder maar hopelijk is het omdat het eigenlijk gelijk duidelijk was waar het vandaan kwam snel opgelost.
Ik liep net langs een onderhoudsvrije tuin en ik moest giechelen en dacht direct aan zo’n IG account daarover. Maar toen zag ik dat er binnen een meneer in een rolstoel zat en toen voelde ik me vet lullig. Soms is er een andere reden om zo’n tuin te hebben.
Ik kwam er vanochtend achter dat ik 29 word dit jaar ipv 28. En ik ben er nog niet echt van bijgekomen
Same girl, same. Maanden verder ben ik er nog steeds niet echt overheen. Maar moet er toch aan geloven over een paar weken.
Dacht laatst dat ik 21 was, was het maar zo’n feest.
Ik vroeg me opeens af waar het eigenlijk op slaat dat blond gekoppeld is aan dom of andersom. Sowieso is het bullshit maar waar het vandaan komt? Kan ‘t waarschijnlijk gewoon googlen maar wilde dit hersenpinsel ff delen, kwam ook echt willekeurig in me op