Wat je even kwijt wil #47

Als het goed is 7 fout in de toets = een 8 :sunglasses:

19 likes

Dat gaat helaas niet via de woningbouw. Maar als ik het neem kan ik je sowieso voordragen voor de woning die ik nu heb (particulier)

1 like

Ugh ik zat net lekker geĆÆnstalleerd op de bank voor de inauguratie roept mijn vriend ineens vanuit de keuken dat ik snel moet komen. Normaal gesproken wanneer hij zoiets roept is het omdat het een hond is die ik vast wil zien of iets soortgelijks. Dus ik kom in de keuken ligt er een hele plas water op de grond. We doen het licht aan en staan daar allebei met vraagtekens te kijken waar het magische water toch vandaan komt want er druppelde niets. Begint het in een keer te storten vanaf die lamp, dus snel de groep van de keuken uitgezet in de stoppenkast. Nu zitten we in een half donker huis en een onbruikbare keuken en dan maar wachten tot het droog is?

30 km gefietst, dus ik heb wel wat lekkers verdiend. :ok_hand:

9 likes

Oh dat is zo kut! Zeker als het lekt bij elektriciteit, best eng. Helaas komt water overal dus soms is het best lastig om te zien waar het vandaan komt. Hopelijk kan een loodgieter helpen.

1 like

Hoogstwaarschijnlijk de wasmachine van de bovenburen, die is uitgezet en ze zeggen dat vanavond een monteur langskomt. Ik heb ook al de verhuurder gemaild met de vraag of ze een elektricien langs willen sturen of niet en dat er dus waterschade is. Beiden appartementen zijn van dezelfde verhuurder maar hopelijk is het omdat het eigenlijk gelijk duidelijk was waar het vandaan kwam snel opgelost.

2 likes

Ik liep net langs een onderhoudsvrije tuin en ik moest giechelen en dacht direct aan zo’n IG account daarover. Maar toen zag ik dat er binnen een meneer in een rolstoel zat en toen voelde ik me vet lullig. Soms is er een andere reden om zo’n tuin te hebben.

14 likes

Ik kwam er vanochtend achter dat ik 29 word dit jaar ipv 28. En ik ben er nog niet echt van bijgekomen

65 likes

Same girl, same. Maanden verder ben ik er nog steeds niet echt overheen. Maar moet er toch aan geloven over een paar weken.

1 like

Dacht laatst dat ik 21 was, was het maar zo’n feest.

Ik vroeg me opeens af waar het eigenlijk op slaat dat blond gekoppeld is aan dom of andersom. Sowieso is het bullshit maar waar het vandaan komt? Kan ā€˜t waarschijnlijk gewoon googlen maar wilde dit hersenpinsel ff delen, kwam ook echt willekeurig in me op

1 like

Onze producten passen bij uw wensen?

1 like

Wiehoe ik ben officieel GZ-psycholoog :fire:

201 likes

Wat goed!!

1 like

Hiha Joe Robinette Biden :joy:

1 like

Dat had ik pas ook bij een huis in mijn postwijk dat verbouwd. Alleen maar grind en stenen en ik zat al: zo zonde. Maar ik geloof dat zij het als parkeerplaats willen gebruiken. :sweat_smile:

1 like

Ik vond het altijd zo fake als mensen niet weten hoe oud ze precies zijn, dacht altijd: yeah right. Maar ik had het laatst ook toen mij telefonisch eerst mijn leeftijd werd gevraagd, paar minuten later toen ik mijn geboortedatum gaf dacht ik: omg ik zei net gewoon mijn leeftijd verkeerd?? Het is wat

1 like

Moet eventjes een paar traantjes wegpinken om het besef dat we de eerste verjaardag van onze baby niet meer ā€˜semi-normaal’ kunnen vieren. Van alle dingen die we niet normaal hebben kunnen doen in het eerste levensjaar vind ik dit wel de ergste. Ben er echt even verdrietig om :pleading_face:

2 likes

Heb aanstaande vrijdag een vergadering en die duurt echt 5 uur en daar mag ik naar 1 uur van declareren en ik ben nu aan het bedenken hoe ik toch netjes kan vragen of ik geen 5 uur mag declareren. Want hij duurt ook nog heel lang op mijn vrije vrijdagavond. Vind het gewoon heel zuur dat we maar 1 uur mogen schrijven.

Dag erna 4 uur vrij nemen terwijl je wel uren boekt?

1 like