Wat je even kwijt wil #47

Internet mijden als de pest, ben zo klaar met al die mensen die zeuren over alles en nog wat.

14 likes

Hartje voor herkenning :heart:

1 like

:blue_heart: Ik schiet zo wel op met borduren haha

1 like

Ik wens je sterkte en veel knuffels van je lieve hond en dat je je snel beter mag voelen :heart:

1 like

Same, ik heb besloten de Facebookapp van mijn telefoon te flikkeren. Ik doe niks anders dan drek van andere mensen lezen daar joh. Wat een zooi.

Zou mijn profiel ook wel willen verwijderen, maar een account hebben is voor mijn werk wel nodig ivm paginabeheer :triumph:

Dit had ik ook, dus heb zo goed als iedereen verwijderd(nog maar 8 vrienden). Ook alle pagina’s ontvolgt. Het geeft zoveel rust! Ik heb inmiddels zelfs instagram verwijderd, nu kijk ik ong. 1x per dag via de browser, maar het scheelt ellenlange sessies op de explore pagina.

Mijn Instagram wordt gelukkig niet vervuild met coronadiscussies en bullshit, dus dat is nog prima. Hell zelfs mijn twitterfeed is er beter aan toe dan Facebook. Echt een marginaal platform tegenwoordig.

Als er op de site van Ikea bij gordijnen staat ‘Gordijnen, 1 paar, beige145x300 cm’, zijn de gordijnen samen dan 145x300 of is krijg je dan 2 gordijnen in deze maat? Ik word van de site zelf niet wijzerđŸ€”

Ik denk per gordijn anders zijn ze wel heel erg smal

Dankje! Het soort dat ik bekeek had het er niet bij staan, maar zie het bij een ander model vermeld staan dat het inderdaad zo is. Weer te vroeg geschreeuwd, excuses😋

1 like

Er staat vaak in de omschrijving ‘twee stuks per verpakking’, en dan zijn het er twee van 145

1 like

Voor iedereen die het gister meegekregen heeft: de leerling die mij kk kech noemde, is geschorst. Hij heeft zich enorm in de kaarten laten kijken door een andere docent en zijn moeder hardop in de teamsles uit te schelden.

144 likes

Ja of doe even wat juicy ones

1 like

Ik heb echt zin in te veel lekker brood met dips als voorafje in een restaurant.

13 likes

Ik heb nu al twee keer een bericht gepost zonder foto’s toe te voegen waar het bericht daadwerkelijk om draaide. Tijd om naar bed te gaan. :upside_down_face:

Mijn moeder heeft een keer ruzie gehad met mijn oma over haar leeftijd. Oma zei dat mijn moeder een jaar ouder was dan ze dacht. Oma had gelijk.

56 likes

Justice!!
Heeft hij zijn eigen moeder, of die van de docent uitgescholden?
Wat een idioot zeg!

1 like

Ik vind het te hard waaien. Maakt teveel geluid en zo val ik niet in slaap.

2 likes

Lekker dit. Klaarwakker in bed en windkracht tornado zo ongeveer. Ik wil slapen :tired_face:

2 likes

Uhh I feel you
 :weary: er ligt ook nog iemand naast me te snurken