Wat je even kwijt wil #47

Als er men opstaat en het meer dan 1 mesje heeft zit je goed.

12 likes

Werk niet thuis en ik wil gewoon meer een manier verzinnen om dit ook netjes aan te kaarten. Ik vind het gewoon ook nog eens oneerlijk om ons zo te behandelen

Ik heb toch besloten om even een mailtje te sturen, merk dat er ook veel ongenoegen is bij mijn andere collega’s ook omdat we dus onze vrije avond opofferen, we er niet voor betaald krijgen. Ik hou het bij mezelf,hoop dat andere collega’s er ook wat van gaan zeggen. Snap ook niet de reden van het niet betalen van de overige 4 uur.

2 likes

Ik gebruik ook altijd mannen scheermesjes. Gaan langer mee voor mijn gevoel

1 like

Ik ook en zijn veel goedkoper

2 likes

Ik scheer mijn benen altijd met cremespoeling of conditioner. Vind ik fijner.

4 likes

Ja als ik ze scheer gebruik ik ook conditioner. Of een zeepblokje gewoon. Soms alleen water zelfs. Ik heb een extreem droge en gevoelige huid maar als ik daarna goed smeer gaat dat prima.

1 like

Ik koop mijn mannen scheermesjes bij de lidl, voor ongeveer 4 euro dacht ik. Die ik nu heb gaat al super lang mee. Eerst kocht ik die van gilette, maar die vond ik best prijzig en waren snel bot. Ik heb nu deze:

Samenvatting

5 likes

Een vriendin appte me net dat ze vaak vervelende/angstige gedachten heeft en stuurde ze me een lijstje van welke ze vaak heeft, onder andere dat ik zou denken dat zij zich aanstelt als ze me zou vertellen over haar angst, dat ik haar niet intelligent vind, dat ze jaloers op mij is etc. En nog veel andere gedachten die haar belemmeren over andere dingen.
Maakte me echt verdrietig voor haar :disappointed: Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik alles kan weerleggen, maar dat dat het probleem niet gaat verhelpen. Gelukkig gaat ze binnenkort met de dokter bespreken.

4 likes

Oh wat goed van haar. Iris aka Ikbenirisniet op instagram heeft nu een goede highlight over haar angststoornis. Heel leerzaam voor leken wat mij betreft.

2 likes

Ik ga het even bekijken! Dankjewel. Mijn moeder heeft er ook last van en op mijn studie leer ik er ook wel over… maar goed, écht begrijpen doe je het gewoon niet tenzij je het zelf ervaart. Kan niet meer doen dan er voor haar zijn en naar haar luisteren en afleiding bieden… maar dat ze zo’n gedachte heeft dat ze bang is dat ik vind dat ze zich aanstelt vind ik toch jammer, ook al wéét ik dat die gedachten überhaupt niet logisch en rationeel zijn.

1 like

Internet mijden als de pest, ben zo klaar met al die mensen die zeuren over alles en nog wat.

14 likes

Hartje voor herkenning :heart:

1 like

:blue_heart: Ik schiet zo wel op met borduren haha

1 like

Ik wens je sterkte en veel knuffels van je lieve hond en dat je je snel beter mag voelen :heart:

1 like

Same, ik heb besloten de Facebookapp van mijn telefoon te flikkeren. Ik doe niks anders dan drek van andere mensen lezen daar joh. Wat een zooi.

Zou mijn profiel ook wel willen verwijderen, maar een account hebben is voor mijn werk wel nodig ivm paginabeheer :triumph:

Dit had ik ook, dus heb zo goed als iedereen verwijderd(nog maar 8 vrienden). Ook alle pagina’s ontvolgt. Het geeft zoveel rust! Ik heb inmiddels zelfs instagram verwijderd, nu kijk ik ong. 1x per dag via de browser, maar het scheelt ellenlange sessies op de explore pagina.

Mijn Instagram wordt gelukkig niet vervuild met coronadiscussies en bullshit, dus dat is nog prima. Hell zelfs mijn twitterfeed is er beter aan toe dan Facebook. Echt een marginaal platform tegenwoordig.

Als er op de site van Ikea bij gordijnen staat ‘Gordijnen, 1 paar, beige145x300 cm’, zijn de gordijnen samen dan 145x300 of is krijg je dan 2 gordijnen in deze maat? Ik word van de site zelf niet wijzer🤔

Ik denk per gordijn anders zijn ze wel heel erg smal