Wat je even kwijt wil #47

Ben blij dat ik niet de enige ben die wakker ligt van de wind :joy:

Joee hier ook wakker van de wind

Ik kwam kijken of er meer mensen wakker werden van de wind, ja dus haha

3 likes

Mijn achterburen zijn aan het verbouwen en hebben iets afgedekt met een zeil maar omgggggggggg dat maakt echt een tyfusherrie nu met die wind :triumph:

Ja ook wakker van de wind. Ik slaap bij mn ouders en die hebben van die enge bomen in de tuin voor het raam, ik schrok me dood toen ik mn gordijnen en het licht aandeed. Vooral zo’n boom wat een soort heg is? Helemaal heen en weer. Ik vind wind normaal wel chill maar dit, nein. En omg, mijn balkon, waarschijnlijk is de helft weggevlogen als ik thuiskom en mn vriend is er de komende tijd ook niet dus kan nu ook niet vragen. Meh. Ik hoop wel dat de vuilniszak die op het balkon ligt is weggevlogen.

4 likes

Wij hebben zelfs nog een parasol staan :weary: wel ingeklapt. Maar of dat ding nog rechtop staat?

1 like

Ik slaap met oordoppen en hoorde de wind er gewoon doorheen!! Wat is dit. Katten schrokken zich ook dood

Wtf is dit weer!?!?!

Ik droomde over rolkoffers :joy: toen werd ik wakker en bleek het de regen te zijn die keihard tegen de ramen slaat

12 likes

Ik moet zo naar mijn werk rijden, toch wat spannend met deze wind :grimacing:

Denk dat mijn dak van mijn huis geblazen gaat worden vandaag. Tering zeg.

Wat een wind en regen! Ik hoop wel dat mijn plafond het dit keer droog houdt.

Dat komt goed! Alleen even je handen stevig aan het stuur houden als je een vrachtwagen inhaalt, want dan vang je vaak wat meer wind. Succes!

Lol ik las al die berichten hier over harde wind dus deed vol verwachting mijn gordijn open… niet eens een briesje. :thumbsdown: Het kan hier wel echt hard waaien soms want relatief dicht bij zee en hoge gebouwen vlakbij waardoor er altijd zo’n venturi effect ontstaat in de straat. Dus best opmerkelijk dat het juist nu rustig is! Jammerr, vind storm altijd wel gezellig als ik veilig binnen kan blijven.

1 like

Hier is het inmiddels ook weer rustig! Maar vannacht rond 2 uur ging het wel los.

1 like

Vandaag weer werken bij de tweeling. En ik ga zeggen dat ik geen nieuw contract wil en dus stop per half feb. :grimacing:

21 likes

Ik ga vandaag m’n nieuwe auto ophalen en dus mijn auto ook inwisselen. Is mijn eerste auto en ben er gewoon een beetje emo door haha :pleading_face:

18 likes

Vreselijke nacht met deze wind :scream:

Omg deze wind. Ik heb serieus de hele nacht half wakker gelegen. Dat wordt een dag met veel kwijl-dutjes op de bank :heart:

Ik ben net wakker maar heb echt helemaal niks meegekregen van wind vannacht. Vind het nu bijna jammer haha.

5 likes