Dankje! Het soort dat ik bekeek had het er niet bij staan, maar zie het bij een ander model vermeld staan dat het inderdaad zo is. Weer te vroeg geschreeuwd, excusesđ
Er staat vaak in de omschrijving âtwee stuks per verpakkingâ, en dan zijn het er twee van 145
Voor iedereen die het gister meegekregen heeft: de leerling die mij kk kech noemde, is geschorst. Hij heeft zich enorm in de kaarten laten kijken door een andere docent en zijn moeder hardop in de teamsles uit te schelden.
Ja of doe even wat juicy ones
Ik heb echt zin in te veel lekker brood met dips als voorafje in een restaurant.
Ik heb nu al twee keer een bericht gepost zonder fotoâs toe te voegen waar het bericht daadwerkelijk om draaide. Tijd om naar bed te gaan.
Mijn moeder heeft een keer ruzie gehad met mijn oma over haar leeftijd. Oma zei dat mijn moeder een jaar ouder was dan ze dacht. Oma had gelijk.
Justice!!
Heeft hij zijn eigen moeder, of die van de docent uitgescholden?
Wat een idioot zeg!
Ik vind het te hard waaien. Maakt teveel geluid en zo val ik niet in slaap.
Lekker dit. Klaarwakker in bed en windkracht tornado zo ongeveer. Ik wil slapen
Uhh I feel you⊠er ligt ook nog iemand naast me te snurken
Ben blij dat ik niet de enige ben die wakker ligt van de wind
Joee hier ook wakker van de wind
Ik kwam kijken of er meer mensen wakker werden van de wind, ja dus haha
Mijn achterburen zijn aan het verbouwen en hebben iets afgedekt met een zeil maar omgggggggggg dat maakt echt een tyfusherrie nu met die wind
Ja ook wakker van de wind. Ik slaap bij mn ouders en die hebben van die enge bomen in de tuin voor het raam, ik schrok me dood toen ik mn gordijnen en het licht aandeed. Vooral zoân boom wat een soort heg is? Helemaal heen en weer. Ik vind wind normaal wel chill maar dit, nein. En omg, mijn balkon, waarschijnlijk is de helft weggevlogen als ik thuiskom en mn vriend is er de komende tijd ook niet dus kan nu ook niet vragen. Meh. Ik hoop wel dat de vuilniszak die op het balkon ligt is weggevlogen.
Wij hebben zelfs nog een parasol staan wel ingeklapt. Maar of dat ding nog rechtop staat?
Ik slaap met oordoppen en hoorde de wind er gewoon doorheen!! Wat is dit. Katten schrokken zich ook dood
Wtf is dit weer!?!?!
Ik droomde over rolkoffers toen werd ik wakker en bleek het de regen te zijn die keihard tegen de ramen slaat