Ik moet zo naar mijn werk rijden, toch wat spannend met deze wind
Denk dat mijn dak van mijn huis geblazen gaat worden vandaag. Tering zeg.
Wat een wind en regen! Ik hoop wel dat mijn plafond het dit keer droog houdt.
Dat komt goed! Alleen even je handen stevig aan het stuur houden als je een vrachtwagen inhaalt, want dan vang je vaak wat meer wind. Succes!
Lol ik las al die berichten hier over harde wind dus deed vol verwachting mijn gordijn open⦠niet eens een briesje. Het kan hier wel echt hard waaien soms want relatief dicht bij zee en hoge gebouwen vlakbij waardoor er altijd zoān venturi effect ontstaat in de straat. Dus best opmerkelijk dat het juist nu rustig is! Jammerr, vind storm altijd wel gezellig als ik veilig binnen kan blijven.
Hier is het inmiddels ook weer rustig! Maar vannacht rond 2 uur ging het wel los.
Vandaag weer werken bij de tweeling. En ik ga zeggen dat ik geen nieuw contract wil en dus stop per half feb.
Ik ga vandaag mān nieuwe auto ophalen en dus mijn auto ook inwisselen. Is mijn eerste auto en ben er gewoon een beetje emo door haha
Vreselijke nacht met deze wind
Omg deze wind. Ik heb serieus de hele nacht half wakker gelegen. Dat wordt een dag met veel kwijl-dutjes op de bank
Ik ben net wakker maar heb echt helemaal niks meegekregen van wind vannacht. Vind het nu bijna jammer haha.
Haha ja wind? Donāt know her
Misschien komt het nog! Hier waait het nu best wel flink, ik hoor de wind ook door de verwarmingsroosters in huis haha
Hier nog een vannacht wakker gelegen door de wind. Hier klappert en rammelt dan ook alles, van de dakplaten op de dakkapel, dakpannen op het dak tot het roostertje van de afzuigkap aan de buitenkant van het huis. Wij slapen onder het schuin dak boven, dus om het rammelen op het dak minder te horen ga ik dan beneden op de bank liggen. Maar daar slaap ik dan natuurlijk nauwelijks doordat de bank niet bedoelt is om op te slapen en ik blijf liggen draaien⦠wordt een lange dag zo, ook omdat ik de afgelopen nachten ook maar een uur of 4 geslapen heb en mijn dag vandaag vol met afspraken zit
Goed zo! Succes straks
Same, maar ik slaap nog door de apocalyps.
Wow hoe komt je kind daar ineens op, iemand gestorven die zij/hij kent?
Zo was duidelijk niet de enige, gedeelde smart is halve smart laten we maar zeggen. Echt benieuwd hoe ik deze dag door ga komen. Gok vanaf de bank met dutjes
Ugh net pas wakker want ook hier de halve nacht wakker gelegen door de wind. De deur van mijn slaapkamer was onwijs aan het rammelen door de wind. Ik moest mijn bed uit om het raam dicht te gaan doen maar dat stelde ik maar uit. Uiteindelijk toch maar gedaan.
Ik moet nu ook echt uit bed maar ik lig nog te lekker
Ik lag nog super diep te slapen toen mijn wekker ging, zo naar vind ik dat