Wat je even kwijt wil #47

Nou goedemorgen zeg. Er is vannacht geprobeerd in te breken in ons nieuwe huis. De poort en achterdeur zijn flink beschadigd. Snap niet waarom ze überhaupt wilden inbreken want ze hadden hooguit wat potten verf kunnen jatten. Gelukkig zijn we hiervoor verzekerd.

Ik las toevallig gisteren nog dat huizen die nieuw zijn/leegstaan/waar gewerkt wordt populair zijn bij inbrekers. Omdat daar vaak dure materialen aanwezig zijn en/of weinig mensen in de buurt. Hopelijk valt het mee met de schade! Wel balen zeg.

Ohja dat klinkt wel logisch! Nouja joke’s on them. De dure apparaten komen vandaag pas :joy:.

23 likes

Omg I lived. Ben vanochtend naar de tandarts geweest sinds 2 jaar omdat ik merkte dat ik toch wel veel last had van m’n tanden en ik had al hele rampscenarios uitgedacht maar het blijkt te liggen aan m’n tandvlees!

5 likes

Denk inderdaad dat het tijdens onze verbouwing best gunstig was geweest met veel duur gereedschap.
Wel echt super vervelend @Chesirecat, gelukkig kon er niks gejat worden nu, maar alsnog naar idee.

Een van de glazen van mijn bril viel er net uit. Het wordt tijd voor een nieuwe denk ik :sweat_smile: Waarom zijn brillen zo duur :sob:

Super random ook dat het nu zo zonnig lijkt buiten na vannacht?

5 likes

:cloud_with_rain::tornado:Na regen komt zonneschijn :sun_with_face::sun_with_face:

7 likes

@Adamas Ace and tate heeft inderdaad fijne brillen. Volgens mij waren ze ook rond de 100 euro inclusief glazen, factuur naar de zorgverzekering en je bent geen geld kwijt (tenminste, hangt natuurlijk van je polis af.)

2 likes

Ik ben in dubio of ik een bericht ga sturen naar de examencommissie over een tentamen van laatst omdat ik van mening ben dat onder andere het grootste gedeelte van de voorgeschreven stof niet getoetst is, zonder dat daarvoor een reden is gegeven. Maar ik twijfel omdat het toch een beetje voelt als een druppel op een gloeiende plaat en wij van wc eend adviseren wc eend, vanaf hun kant dan. Dus ik vraag me af of het nuttig is en of er überhaupt iets mee word gedaan, en normaal doe ik zoiets ook nooit, maar het zit me toch niet echt lekker.

Nee heb je, ja kun je krijgen. Dus gewoon doen!

Ik heb net een link doorgestuurd voor een course welke ik wil gaan volgen naar mijn manager. ondanks dat er geen echt echt certificaat aan hangt maar wel een soort van “Bedankt voor je deelname”. Ben ik toch met iets bezig, in de tijd tot Microsoft zelf duidelijkheid heeft wat de opvolging word voor betreffende certificaten. Denk dat ik er ook wel wat kan uithalen, plus het is denk ik ook een goeie stap om ergens nu te beginnen inpv weer afwachten en mijn angsten weer te laten groeien. En als werk het niet wil/kan betalen dan ga ik er zelf denk ik mee beginnen uit eigen zak.

1 like

Ik ga hier zo stuk om hahaha, zo droog.

En @Harmon bedankt voor jullie uitgebreide reacties! Goed om ook te horen hoe het vanaf de andere kant gaat. Ik snap dat ze ook niet alles even uitgebreid kunnen behandelen inderdaad, maar dit specifieke onderwerp waarover niks is gevraagd is wel zo’n wezenlijk deel van het vak dat ik dit heel bijzonder vind. Ik heb het tentamen al twee keer eerder mogen doen :grimacing: dus heb ook wat vergelijkingsmateriaal.

Ik heb nog geen cijfer teruggekregen, vermoed dat het niet al te best gaat zijn maar dat daargelaten zou ik het inderdaad al fijn vinden als er inderdaad even naar gekeken wordt. Denk dat ik toch maar een mail stuur, al is het voor mijn eigen gemoedsrust :stuck_out_tongue:

1 like

De moeder van de docent. Voelt goed, dat we er toch achter zijn gekomen.

6 likes

Ja, ze zijn ook super scherp. Maar ik ben zo onhandig dat ik mezelf ook al opensnij met die vrouwen scheermessen, dus voor mij maakt t niet uit :joy: al gebeurt dat de laatste tijd nog maar 1 of 2x per jaar ofzo

1 like

Heb al 3 keer het korstje van een puistje afgekrabt en nu brandt het. Why doe ik mezelf dat steeds aan, wordt er niet beter op.

Vandaag stonden er onverwacht werkmensen in mijn slaapkamer om de windschade aan het dak te checken. Ik zei gewoon kijk boven maar, ik zit in vergadering. Bedenk ik me nu dat er niet één, maar twee sekstoys open en bloot op bed lagen :thumbsup: mag ik door de grond zakken

31 likes

Hahaha, van mijn zwager die bij veel mensen thuis klusjes komt doen, hoor ik dat hij echt nog veel vreemdere dingen ziet! Naakt fotos aan de muur, idd sextoys ect

Ik heb er gewoon echt niet bij stilgestaan, zat met mijn hoofd nog in de vergadering en dan opeens staan er twee mannen aan de deur

1 like