Wat stom!
misschien zakt alles over een paar jaar in, lucky you dan!
Bij mij was dit ivm de WOZ waarde bepalen. Misschien bij jou ook?
Edit: die stress herken ik wel, had ik het ook toen.snap niet waarom ze niet meteen duidelijk aangevend waarvoor ze het nodig hebben. Maar dat zal wel bij verhuurders horen
Ik heb echt al 3 weken ofzo het gevoel dat mijn vulling van mijn kies er ieder moment uit kan vallen maar wat ik ook eet, hij valt er maar niet uit. Naja niet dat ik dat wil maar dit is ook raar. Gelukkig over weekje controle afspraak, hopelijk is het nog te maken voordat het er echt uit flikkert.
Waarom gaan ook alle vullingen allemaal tegelijk kapot? Paar weken geleden andere kies al laten maken.
Na talloze wandelingen in mijn eentje, blijkt Enter the Wu-Tang, 36 Chambers toch de allerbeste plaat om op te chillen. Gratis tip van mij.
Vanmiddag nam m’n kat voor het eerst een muis mee naar binnen. M’n dochter en ik zwaar in paniek, haha. Iemand had het moeten filmen.
Of alleen een vraagteken. Zo passief agressief
Op mijn vorige werk kwam je bij ieder bericht dat er achteraan gestuurd werd weer achteraan in de rij te staan (Niet via FB maar een andere chat functie)
pff ben vandaag zo enorm chagrijnig. Vanmorgen kon ik niet meedoen aan een teams vergadering omdat ik niet uitgenodigd was?! word ik 5 minuten voor het einde van de vergadering alsnog ingebeld. Zijn er tijdens die vergadering allemaal knopen doorgehakt omtrent het thuisonderwijs, waar ik dus niks mee in kon brengen, want ik kon niet in die vergadering. Blijkt dat we ineens voor volgende week dubbel werk moeten gaan doen. En er is nu oom niemand met wie ik even kan overleggen, mijn parallelcollega is sinds vandaag in de ziektewet en mijn andere parallelcollega die is nu een paar dagen weg.
zooo irritant dat er dit soort dingen beslist worden zonder te overleggen of mij in ieder geval bij te praten. en ik het opeens moet lezen in de brief die eruit is gezet naar ouders…
net weer een bananenbrood gebakken, heb nu volgens mij de lockdown uitgespeeld
Ik moet nog een paar vakken voor mijn studie doen en dan ben ik klaar met mijn bachelor. Vakken bestaan grotendeels uit lezen en essays schrijven. Maar lukt me serieus niet om te concentreren thuis (vriend werkt thuis) en in de slaapkamer op bed is mijn concentratie ook nul.
Ik zit na te denken over een noise cancelling koptelefoon en dan gewoon in de woonkamer zitten met mijn rug naar hem toe aan de keukentafel terwijl hij aan zijn bureau zit. Maar ff opgezocht; die krengen zijn duur Ik wil mijn studeerhoek op school terug 🥲
Ik vind het zo chill dat die baby’s bij vaders even hard huilen als bij mij.
Ik heb morgen het laatste tentamen van het blok maar mijn concentratie is zooo ver beneden het nulpunt gatverdamme
Edit @FrootLoops ik zie net ook jouw post. Ik voel je
Succes! Weet dat je niet de enige bent
Ben gewoon al 3 uur in photoshop bezig met 4 plaatjes. En het is niet eens veel werk.
Misschien kan je even bij je medestudenten inventariseren of meer mensen dit idee hebben? Als meerdere mensen hetzelfde hebben ervaren en er wat van zeggen dan wordt er soms ook wel echt wat mee gedaan. Ik had vorig jaar een tentamen dat buitenproportioneel moeilijk was, daar hebben toen veel mensen een klacht over ingestuurd naar de examencomissie en vervolgens is er besloten een extra herkansing te organiseren om het recht te trekken. Ik zou het gewoon proberen, wie weet heb je er straks profijt van!
Er ligt hier al een week bijna allemaal zooi bij de container en tegenover de container oud papier wat niet mee is genomen en weer denkt niemand hier laat ik even bellen. Nou dat heb ik zojuist maar weer gedaan. Ik ben volgens mij ook de enige persoon die belt wanneer de container een storing heeft, de rest denkt gewoon yolo en flikkert alles maar ernaast. Grr kan me hier echt aan ergeren.
Aight. Net een, potentieel, ongemakkelijk appje verstuurd. Wel om duidelijkheid te krijgen in een situatie, maar durf natuurlijk het antwoord niet te lezen wanneer dat komt. Ik denk dat ik m’n telefoon nu maar in de prullenbak gooi en een nieuw nummer neem
Ik lees dit topic voor het eerst sinds gistermiddag bij, en ik was dus niet de enige die wakker lag vannacht :’). Ik was eerder naar bed dan m’n vriend maar lag nog wakker toen hij naar bed kwam, vervolgens was hij met 5 minuten weg en heb ik er nog minstens een uur wakker naast gelegen
Ik zag net een torenvalk jagen met wandelen.