Wat je even kwijt wil #47

Succes! Weet dat je niet de enige bent :four_leaf_clover::heartpulse:

1 like

Ben gewoon al 3 uur in photoshop bezig met 4 plaatjes. :weary: En het is niet eens veel werk.

Misschien kan je even bij je medestudenten inventariseren of meer mensen dit idee hebben? Als meerdere mensen hetzelfde hebben ervaren en er wat van zeggen dan wordt er soms ook wel echt wat mee gedaan. Ik had vorig jaar een tentamen dat buitenproportioneel moeilijk was, daar hebben toen veel mensen een klacht over ingestuurd naar de examencomissie en vervolgens is er besloten een extra herkansing te organiseren om het recht te trekken. Ik zou het gewoon proberen, wie weet heb je er straks profijt van!

1 like

Er ligt hier al een week bijna allemaal zooi bij de container en tegenover de container oud papier wat niet mee is genomen en weer denkt niemand hier laat ik even bellen. Nou dat heb ik zojuist maar weer gedaan. Ik ben volgens mij ook de enige persoon die belt wanneer de container een storing heeft, de rest denkt gewoon yolo en flikkert alles maar ernaast. Grr kan me hier echt aan ergeren.

Aight. Net een, potentieel, ongemakkelijk appje verstuurd. Wel om duidelijkheid te krijgen in een situatie, maar durf natuurlijk het antwoord niet te lezen wanneer dat komt. Ik denk dat ik m’n telefoon nu maar in de prullenbak gooi en een nieuw nummer neem

9 likes

Ik lees dit topic voor het eerst sinds gistermiddag bij, en ik was dus niet de enige die wakker lag vannacht :’). Ik was eerder naar bed dan m’n vriend maar lag nog wakker toen hij naar bed kwam, vervolgens was hij met 5 minuten weg en heb ik er nog minstens een uur wakker naast gelegen :upside_down_face:

1 like

Ik zag net een torenvalk jagen met wandelen.

9 likes

Yes, mijn ongesteldheid is weer voorbij

45 likes

Positieve twist: we hebben nu wel alle buren ontmoet omdat ze allemaal wilden weten waarom er politie was. Aardige mensen. Overbuurvrouw kwam vanmiddag nog een ‘welkom in de straat taart’ brengen.

25 likes

Omg ellende ons bad lekt door het plafond naar beneden :sob: m’n enige pleziertje tijdens de lockdown wordt me nu ook afgepakt :angry: allemaal de schuld van Rutte!!!

3 likes

Heb drie weken geleden een moisturizer en een cleanser bij lookfantastic besteld en het is gewoon nog steeds niet binnen. Smeer de droge plekjes op mn kop nu in met vaseline omdat ik niks anders heb als een creme. :persevere:

Ik ben zo zo zo moe! Al enkele maanden vanaf 16:00 erg moe maar zodra ik om 19:00 naar bed ga slaap ik tot 00:00 en ben ik daarna de gehele nacht wakker. Als ik wakker blijf tot 22:00 ben ik over mijn slaap heen en ben ik pas rond 3:00 weer moe. Verschrikkelijk :roll_eyes:

Hoe reageerden ze op je opzegging?

Kun je niet die spullen even in een handige tas doen. En buiten in de doos doen en dan dichttapen.

4 likes

LookFantastic ben ik ook een beetje klaar mee. Vroeger nooit problemen mee gehad maar de laatste paar maanden echt te vaak gezeur. Geen reactie, of pas na 2 weken. Of een pakket die er een maand over doet. Geen zin meer, hoe leuk de spullen ook zijn, bestel wel ergens anders.

Ja heb wel vaker daar besteld zonder problemen, maar ben het nu zo zat. De klantenservice is echt zoo traag en vaag in beantwoorden van de vragen. Ik wil gewoon mijn producten…

1 like

Matig. Ze vroegen of ik daar wel ok mee was. Nee ik ben helemaal niet ok met de hele situatie maar ja hè, het is wat het is. Heb wel gezegd dat ik vond dat ik onevenredig hard geraakt word door iets waar ik totaal niks aan kan doen. Maar ze blijven bij hun standpunt. Prima ook maar dan scheiden onze wegen. Zij ging meteen vragen of ik wel wat anders zou kunnen vinden ed. Voelde alsof ze erop gegokt hadden dat ik tot de conclusie zou komen dat ik niks anders zou kunnen vinden en daarom zou blijven. Nou ja, genoeg werk in het onderwijs en ook zonder iets anders zou ik niet willen blijven dus pech.

1 like

Echt een dom idee om met een halfziek hoofd ikeadingen in elkaar te gaan zetten, ben al 2 uur bezig met 5 schroeven ofzo. Wil onder een dekentje liggen maar het staat in de weg dus ik moet het afmaken zodat ik het kan wegzetten. Alleen ga ik nu na elke schroef 20 minuten zitten bijkomen dus dat schiet ook niet op.

Wat voor eten zal ik bestellen, zoveel keus en ik weet het gewoon niet :sob:

Make over stylist bij een of ander rtl programma.
" Zo creer je een taille"
Pleurt er daarna een jasje overheen zodat heel die taille weer weg is. Ik vind 9 van de 10 make overs meer suffer makers

5 likes