Indiaas
Pizza
Friet
Slappesloerie met worst
Pizza
Zo leuk! Nu wil ik eigenlijk ook een muizen huis gaan knutselen hahaha
Laf it
Heb je ontslag genomen omdat ze je uren naar beneden wilden doen? Wel goed hoor dat je je niet onder druk laat zetten. Gewoon principekwestie ook dan.
Is dat wat @Spaarlamp moet bestellen? Klinkt vrij specifiek, weet niet of er restaurants zijn die dat hebben.
Oh kut verkeerde topic
Hahaha, jammer dat je hem hebt weggehaald, hij was leuk!
Yes, ik heb vorig jaar ernstig b12 tekort gehad maar dit voelt anders. Ik slik ook elke dag vitamines (ook D) dus ik weet niet of dat het is. Zal wel even een aanvraag doen voor bloedprikken bij de HA.
Je mag mijn adres wel op de doos zetten hoor
Vandaag ipv op pauze gaan samen met een collega een client in bad gedaan. We dachten natuurlijk oohhh wat gaan we haar er een plezier mee doen, lekker in bad. Echt een lief oma vrouwtje. Nou jezus ze kan schelden als een bouwvakker was echt vreselijk
Gooodver kom er natuurlijk helemaal op het einde achter dat ik 1 kutplankje verkeerd om heb gedaan
Tipje: vergeet ijzer ook niet! Bij mij is die altijd superlaag als ik zulke klachten heb.
Pizzaaaa
Nee ik ben niet akkoord gegaan met de halvering waarop zij het contract hebben opgezegd, met de intentie een nieuw contract te maken met andere uren. Of een dag in de week voor de helft van
de twee dagen. Of twee dagen voor bijna 30% minder. Vond dat allebei niet ok dus ik heb nu gezegd dat ik wilde stoppen.
Oh wat een vuil spelletje. Goed dat je hier niet in meegegaan bent. Hopelijk vind je snel wat anders!