Kun je niet die spullen even in een handige tas doen. En buiten in de doos doen en dan dichttapen.
LookFantastic ben ik ook een beetje klaar mee. Vroeger nooit problemen mee gehad maar de laatste paar maanden echt te vaak gezeur. Geen reactie, of pas na 2 weken. Of een pakket die er een maand over doet. Geen zin meer, hoe leuk de spullen ook zijn, bestel wel ergens anders.
Ja heb wel vaker daar besteld zonder problemen, maar ben het nu zo zat. De klantenservice is echt zoo traag en vaag in beantwoorden van de vragen. Ik wil gewoon mijn producten…
Matig. Ze vroegen of ik daar wel ok mee was. Nee ik ben helemaal niet ok met de hele situatie maar ja hè, het is wat het is. Heb wel gezegd dat ik vond dat ik onevenredig hard geraakt word door iets waar ik totaal niks aan kan doen. Maar ze blijven bij hun standpunt. Prima ook maar dan scheiden onze wegen. Zij ging meteen vragen of ik wel wat anders zou kunnen vinden ed. Voelde alsof ze erop gegokt hadden dat ik tot de conclusie zou komen dat ik niks anders zou kunnen vinden en daarom zou blijven. Nou ja, genoeg werk in het onderwijs en ook zonder iets anders zou ik niet willen blijven dus pech.
Echt een dom idee om met een halfziek hoofd ikeadingen in elkaar te gaan zetten, ben al 2 uur bezig met 5 schroeven ofzo. Wil onder een dekentje liggen maar het staat in de weg dus ik moet het afmaken zodat ik het kan wegzetten. Alleen ga ik nu na elke schroef 20 minuten zitten bijkomen dus dat schiet ook niet op.
Wat voor eten zal ik bestellen, zoveel keus en ik weet het gewoon niet
Make over stylist bij een of ander rtl programma.
" Zo creer je een taille"
Pleurt er daarna een jasje overheen zodat heel die taille weer weg is. Ik vind 9 van de 10 make overs meer suffer makers
Indiaas
Pizza
Friet
Slappesloerie met worst
Pizza
Zo leuk! Nu wil ik eigenlijk ook een muizen huis gaan knutselen hahaha
Laf it
Heb je ontslag genomen omdat ze je uren naar beneden wilden doen? Wel goed hoor dat je je niet onder druk laat zetten. Gewoon principekwestie ook dan.
Is dat wat @Spaarlamp moet bestellen? Klinkt vrij specifiek, weet niet of er restaurants zijn die dat hebben.
Oh kut verkeerde topic
Hahaha, jammer dat je hem hebt weggehaald, hij was leuk!
Yes, ik heb vorig jaar ernstig b12 tekort gehad maar dit voelt anders. Ik slik ook elke dag vitamines (ook D) dus ik weet niet of dat het is. Zal wel even een aanvraag doen voor bloedprikken bij de HA.