Wat je even kwijt wil #47

Je mag mijn adres wel op de doos zetten hoor :heart_eyes:

2 likes

Vandaag ipv op pauze gaan samen met een collega een client in bad gedaan. We dachten natuurlijk oohhh wat gaan we haar er een plezier mee doen, lekker in bad. Echt een lief oma vrouwtje. Nou jezus ze kan schelden als een bouwvakker :joy::joy: was echt vreselijk

39 likes

Gooodver kom er natuurlijk helemaal op het einde achter dat ik 1 kutplankje verkeerd om heb gedaan :weary:

Tipje: vergeet ijzer ook niet! Bij mij is die altijd superlaag als ik zulke klachten heb.

1 like

Pizzaaaa

Nee ik ben niet akkoord gegaan met de halvering waarop zij het contract hebben opgezegd, met de intentie een nieuw contract te maken met andere uren. Of een dag in de week voor de helft van
de twee dagen. Of twee dagen voor bijna 30% minder. Vond dat allebei niet ok dus ik heb nu gezegd dat ik wilde stoppen.

3 likes

Oh wat een vuil spelletje. Goed dat je hier niet in meegegaan bent. Hopelijk vind je snel wat anders!

1 like

Same, ik wil zo graag chillen in een andere setting dan mijn woonkamer/keukentafel.

1 like

Badkamer zou morgen klaar zijn, volgens de aannemer. Vond het al wat snel, maar zag mij al helemaal genieten van de regendouche. Hele huis schoonmaken, eindelijk al het stof weg. Wordt het nu pas dinsdag en misschien woensdag. Geen idee bij wie ik nu kan douchen, ivm de Corona maatregelen (max 1 persoon op bezoek) en iedereen die ver weg woont.

1 like

Ik moet een vriendin morgen een sleutel geven, maar ze mag niet tussen 13:00 en 14:00 komen want dan heb ik een tentamen. Maar ze reageert nu al de hele dag niet op whatsapp, echt zó VERVELEND. Ik wil het gewoon plannen!! Ohja en postnl komt natuurlijk ook tussen 11:30 en 14:00 :+1:

2 likes

Wow ik las ā€˜ben in m’n pauze met een collega en cliĆ«nt in bad gegaan’, tijd voor mij om iets anders te gaan doen dan naar een scherm staren denk ik :+1:

26 likes

Hehhh voor mijn studie moet ik volgende week ƩƩn dag naar school komen waar ik dan met 10 medestudenten opdrachten moet gaan uitvoeren. In de mail staat dus dat ze verwachten dat wij gewoon naar school komen. Vind dat echt niet okƩ

Ik had gister sushi besteld, maar ze hebben daar een actie 2e gratis. Dus nu heerlijk left over sushi :heart_eyes:

2 likes

Herkenbaar :joy: maar dan bij mijn hond. Dat ik denk huh een bultje wat is dit? Oja.

1 like

Als ik oude films of series bekijk of films/series over lang geleden vraag ik me altijd af hoe het zou zijn om in die tijd te leven, ben daar zooo benieuwd naar. Echt jammer dat we dat niet kunnen meemaken.

Hahahaha :joy: dat was een goed besteedde pauze geweest iig

1 like

Ohh dit is zo lastig aan thuistentamens, als iemand 10 keer aanbelt kan je niks doen, als iemand je roept kan je ook niks (of ff roepen dat mensen hun muil moeten houden). Vorige keer begon de zon vol in m’n gezicht te schijnen maar kon niet even m’n gordijnen dicht doen ofzo want je moet in beeld blijven. Of je verplaatsen als iemand iets begint te schuren, slijpen etc.
Misschien helpt het om je deurbel uit te zetten tussen die tijd (als dat kan)?

1 like

Een vriendin stuurde dit met ā€œdit ben jij als je 88 bentā€ en er is een plausibele kans dat mijn leven er zo uit gaat zien…

12 likes

Ik ben real housewives of beverlyhills aan het kijken… who am I… Waarom kijk ik dit!?

4 likes

Een seksistische hel, that’s for sure. Trouwen en baren op je 15e meid

3 likes