Wat je even kwijt wil #47

Een oud collega van mij wilt heel graag een influencer zijn en post ALLES op insta(van ‘ik ga vandaag met de pont, gaan jullie vaak met de pont?’ Tot inspirerende quotes).

Maar nu is het plots 2 weken stil en mijn nieuwsgierige brein heeft het er lastig mee. Is er iets aan de hand? Heeft ze haar influencer droom opgegeven? Moet ik een hobby zoeken?

14 likes

Misschien kan ik wel de hoorn van de haak halen, goed idee! En hopelijk ben ik lekker snel klaar :grin:

1 like

Genoeg andere totaal irrelevante lui die je kunt volgen op social media gelukkig

1 like

Haha huh maar dan heb je een onvoldoende met proctoring?!
Wij hebben dat ook, maar dan ‘moet je goede belichting hebben’ dus ik mn raam open doen, maar slecht idee dus haha.
Laatst dacht ik oke slim ik doe oordoppen in! Viel er tijdens het tentamen één uit op de grond, kon ik hem ook niet even oppakken echt kut dat proctoring. Ik heb ook een noise cancelling koptelefoon maar die mag je natuurlijk niet gebruiken helaas.
‘Ga op een rustige plek zitten’ echt een top tip ja.

En dan heb ik het nog niet over de storingen en andere ‘fouten’ met het systeem

Wie is je favoriet? Mijn favoriet is Adrienne Maloof :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Oh ik las even verkeerd, ik had even de ‘geen’ gemist! Ik zou dan alsnog niet gaan idd!
Ik heb er een paar gehad zonder, dat was ook open boek en in de tijd die je hebt kan je het toch niet halen als je niks kent inderdaad (en je mag niet terug naar een vraag). En ik heb alle tijd nodig.

Gordijnen dicht doe ik vanaf die keer wel ja! Ik leer elke keer weer dat ik wel/niet moet doen haha.
Gordijnen dicht, geen oordopjes in, timer niet vergeten uit te zetten, niet teveel water drinken, en vooral niet storen aanzetten op m’n laptop :thumbsup:

1 like

Lisa vind ik erg leuk en Adrienne ook wel. Adrienne zie ik nog niet veel van maar ik denk dat die aardig vals uit de hoek kan komen. Dat zogenaamde geruzie tussen die twee zussen is wel echt zwaar irritant

2 likes

Willen jullie allemaal duimen, mijn ouders hebben een bod gedaan op hun droom appartement :crossed_fingers:

42 likes

Kwam reclame over die documentaire over Oscar Pistorius, en dat overleden meisje kwam dus in beeld. Mijn vader: ‘zo zonde, zo’n mooi meisje’.

Zulke dingen hoor je dus vaker als iemand dood is. En het is alleen maar goed bedoeld natuurlijk maar ik vind dit zo’n rare opmerking.

1 like

Die reclame zag ik ook net! Wel benieuwd naar die docu

Ja vind ik ook een aparte opmerking. Zo’n uitspraak snap ik nog eerder om te zeggen als iemand heel jong was ofzo, dat het zonde is (maar zelfs dan is het nog stom)

1 like

Ik ga maandag naar kantoor, waarschijnlijk ben ik er in totaal niet langer dan een uurtje, ik ben nu al aan het bedenken welke kleding ik aan trek. Dit wordt echt een uitje :tada:

12 likes

Ja precies maar uiterlijk heeft precies geen toegevoegde waarde aan de mate van hoe jammer het is dat iemand sterft. Leeftijd, een beetje.

Maar goed waarschijnlijk neem ik zulke opmerkingen te letterlijk en bedoelen die mensen het niet precies zo, maar toch.

Over iets minder dan een uur zitten we om 21:21 en 21 seconden op de 21e dag van het 21e jaar van de 21e eeuw :exploding_head:

38 likes

Omg een vriendin appt me dit net serieus :joy:

1 like

Ah dit wil ik ook want is zo gezellig, maar mijn katten worden denk ik helemaal gek haha

1 like

O heel leuk! Dit had mijn oma ook in haar hospice, het was zoo fijn en gezellig. Zou het ook graag thuis willen maar ben bang voor alle schijt

O fijn :heart_eyes: benieuwd of je ook nog andere vogeltjes gaat zien

1 like

Oh boy de zussen :rofl::rofl: Zo te horen ga je nog veel zien

Ik vond adrienne van alle steden en alle seizoenen het leukst en niet vals eigenlijk (ik wil echt haar zijn haha)

1 like

Ik ben nu bij een eerste ekte bish fight. Ik ben ready. Maar denk dat ik teleurgesteld ga worden.

1 like

De eerste cadeaubon van 20 euro met asr vitality is binnen :+1:

Zo blij dat ik me heb laten influencen door hier haha. Ze zijn (voor nu) makkelijk verdiend.

4 likes