Heb ik net, om 21u, pizza besteld bij domino’s? Ja.
Random. Na het avondeten. En ook gewoon 2 omdat de 2e maar 2€ was.
En nu vind ik dat zielig voor de bezorger want komt op de fiets weet ik toevallig
@360 - jouw schuld trouwens
Heb ik net, om 21u, pizza besteld bij domino’s? Ja.
Random. Na het avondeten. En ook gewoon 2 omdat de 2e maar 2€ was.
En nu vind ik dat zielig voor de bezorger want komt op de fiets weet ik toevallig
@360 - jouw schuld trouwens
Leftover pizza’s for breakfast are the best
Is dit op videoland? Ik had laatst trial genomen en was zo verbaasd over hoe veel Nederlandse films en series waar ik werkelijk nog nooit van had gehoord er wel niet zijn. In mijn hoofd zijn er echt maar 3 NL films en flikken maastricht
Rabat is mn aller favoste. Maar ik weet niet waar je die kunt kijken. Anders kan ik wel stukjes voor je naspelen enzo.
Yaaaaaaaaasss! Geniet er van.
Ik heb een mega crush op Thijs Römer (gehad).
Weemoedt is ook leuk.
En april may June ofzo vind ik ook leuk
en de wereld is niet eens vergaan!!
Wel jammer van die 21:24 rechtsboven
Gaat ineens super slecht met mijn opa, wordt morgen overgebracht naar een verzorgingshuis op de Covid afdeling. Hoop dat ik nog afscheid kan nemen, als dat tenminste mag.
Haha ja gemiste kans. Het is een screenshot van een screenshot, wilde de 21 januari er op hebben
Croppen!
Ik mocht zowaar wat printen van de printer. Het is een wonder. Echt, dat ding heeft een eigen leven.
Ah ja, veel beter!
2021 is toch het 22e jaar van de 21e eeuw?
Nee toch? 21ste eeuw loopt van 2001 tot 2100
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zat in dezelfde logica te denken als met voetbal. Als een doelpunt na 29 minuten en 1 seconde wordt gemaakt is het de 30e minuut
Dat is omdat de eerste minuut van het voetbal ingaat op minuut 0, maar de eeuwtelling begint op het jaar 1