Ik heb eten besteld vandaag en ik voel me nu echt niet lekker worden. Zo geen zin hierin en een van de redenen dat ik vaak denk: ik kook zelf wel want goedkoop en minder kans op zulke taferelen. Echt niet chill dit.
Hele middag en avond windstil geweest en net n ik wil slapen gaat het weer hard regenen en waaien.
Waarom denken van die fucking saaie Jeroenen dat een baard ze edgy maakt? Het is niet waar. Iedereen ziet dat je nog steeds een fucking saaie Jeroen bent maar dan met een baard.
als een vrouw met roze haar met een jeroenvader met baard zeg ik vanuit de grond van mijn hart
au
nee geintje jouw mening jouw leve
Wow harsh
Wat heb ik jou ooit misdaan?
Deze inside joke gaat aan me voorbij
Hahaha je mist veel als je 5 minuten niet in beutybloggers kijkt.
Oh ik heb die op negeer, heb wat gemist blijkbaar
Mijn voeten zijn zo droog en jeuken daardoor heel erg. Vooral als ik wil slapen zoals nu insmeren helpt ook niks. Waarom zijn voeten zo irritant
Nee toch? De millennium + eeuw wisseling vond plaats van 31-12-99 op 1-1-2000.
Dus dit is dan idd het 22e jaar.
Zo lijkt het inderdaad logischer, maar de āechteā eeuwwisseling vindt plaats van 2000 naar 2001. Dit gezien er geen jaar ā0ā is.
Even opgezocht, je hebt gelijk! Maar het wordt dus allebei gebruikt: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eeuw
Ik ben in zoān rare bui de laatste dagen. Ik vind het zo absurd hoe ons leven er plóts zo anders uitziet en dat het tegelijkertijd ook al bijna een jaar zo is (echt geen zin in die confrontatie in maart). Echt alsof dit nog steeds een droom is ofzo. En tegelijk voelt het ook zo vreemd dat het ooit anders was, dat is precies een ander leven.
Maar ik ga volgende week een grote doos Lego kopen! Ik denk hier al meer dan een jaar over, want ik vind het best duur, en ik heb beslist dat het nu het moment is!
Stel je inderdaad eens voor dat je dit bericht een jaar geleden las, dat had je toch absurd gevonden, illegaal kapsalon , mannen betrapt met een vers geknipte snit
:
Mijn kat snapt zijn grote lange pluizige staart niet en schrikt wanneer hij dingen omgooit door zijn staart. Of dat de andere kat hem mept na 5 minuten die staart in zijn gezicht te hebben getolereerd. Elke keer die verbaasde kop. Entertainment deluxe dit.
Volgens mij heb ik dit jaar het streven om qua kleding te eindigen als iemand uit een Benetton reclame van de jaren 90. Alleen mijn ziel is straks nog zwart
Hallo bungalow staat op Netflix en is heel maf maar grappig. Laatst ook de marathon gezien, soms erg grof maar verveelde niet.
De groeten van Gerri was ook vermakelijk en helemaal in het thema van de Corona.
En wel een serie maar echt zo goed is Toon.
Ja voelt echt onwerkelijk soms. Als iemand me 1 jaar geleden had gezegd; je zult enkel met je vriendinnen op afstand kunnen wandelen eens per maand. Je familie niet knuffelen. Colleges en werken vanuit je eettafel⦠9 maanden niet uitgaan lol⦠had die persoon echt voor gekkk verklaard !!
Ik had dit gevoel ook op deze pagina. Zo surreal ofzo
Die tips⦠kreeg er zelfs een brok in mijn keel van dat sommige mensen dus echt deze tips opzoeken en ja idk vooral die āik ga op bezoek bij iemand die het moeilijk heeftā