Wat je even kwijt wil #47

Dat mag in de meeste gevallen wel in verzorgingshuizen! Veel sterkte :two_hearts:

1 like

Heb je De Surprise al gezien?

1 like

Nouja nu is het de 21e dag omdat het januari is, maar volgende maand is het niet per se de 21e dag van het 21e jaar, maar de 21e dag van de tweede maand (dus eigenlijk de 52e(?) dag) van het 21e jaar om 21:21 en 21 seconden.

1 like

Heel veel sterkte, ik duim voor je dat je hem nog mag zien. :hibiscus:

1 like

Haha nee? Er staat 21ste dag van 2021, 21 februari is het de 51ste dag van 2021.

Niet dat ik hier zelf iets mee heb overigens.

2 likes

Ja als je zegt het is de 21e (zonder dag) kan het elke maand.
Maar die dag maakt wel het verschil imo

Volgend jaar 22e dag van 2022 om 22.22 en 22 sec.
can’t wait

(ga dat sowieso missen)

2 likes

Ik heb eten besteld vandaag en ik voel me nu echt niet lekker worden. Zo geen zin hierin en een van de redenen dat ik vaak denk: ik kook zelf wel want goedkoop en minder kans op zulke taferelen. Echt niet chill dit.

2 likes

Hele middag en avond windstil geweest en net n ik wil slapen gaat het weer hard regenen en waaien.

1 like

Waarom denken van die fucking saaie Jeroenen dat een baard ze edgy maakt? Het is niet waar. Iedereen ziet dat je nog steeds een fucking saaie Jeroen bent maar dan met een baard.

16 likes

als een vrouw met roze haar met een jeroenvader met baard zeg ik vanuit de grond van mijn hart

au

nee geintje jouw mening jouw leve

20 likes

Wow harsh

Wat heb ik jou ooit misdaan?

Deze inside joke gaat aan me voorbij

1 like

Hahaha je mist veel als je 5 minuten niet in beutybloggers kijkt.

3 likes

Oh ik heb die op negeer, heb wat gemist blijkbaar

1 like

Mijn voeten zijn zo droog en jeuken daardoor heel erg. Vooral als ik wil slapen zoals nu :roll_eyes: insmeren helpt ook niks. Waarom zijn voeten zo irritant

1 like

Nee toch? De millennium + eeuw wisseling vond plaats van 31-12-99 op 1-1-2000.
Dus dit is dan idd het 22e jaar.

Zo lijkt het inderdaad logischer, maar de “echte” eeuwwisseling vindt plaats van 2000 naar 2001. Dit gezien er geen jaar ‘0’ is.

Even opgezocht, je hebt gelijk! Maar het wordt dus allebei gebruikt: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eeuw

1 like