Wat je even kwijt wil #47

Ik ben in zo’n rare bui de laatste dagen. Ik vind het zo absurd hoe ons leven er plóts zo anders uitziet en dat het tegelijkertijd ook al bijna een jaar zo is (echt geen zin in die confrontatie in maart). Echt alsof dit nog steeds een droom is ofzo. En tegelijk voelt het ook zo vreemd dat het ooit anders was, dat is precies een ander leven. :thinking:

Maar ik ga volgende week een grote doos Lego kopen! Ik denk hier al meer dan een jaar over, want ik vind het best duur, en ik heb beslist dat het nu het moment is! :grin:

26 likes

Stel je inderdaad eens voor dat je dit bericht een jaar geleden las, dat had je toch absurd gevonden, illegaal kapsalon :joy:, mannen betrapt met een vers geknipte snit :joy::

35 likes

Mijn kat snapt zijn grote lange pluizige staart niet en schrikt wanneer hij dingen omgooit door zijn staart. Of dat de andere kat hem mept na 5 minuten die staart in zijn gezicht te hebben getolereerd. Elke keer die verbaasde kop. Entertainment deluxe dit.

7 likes

Volgens mij heb ik dit jaar het streven om qua kleding te eindigen als iemand uit een Benetton reclame van de jaren 90. Alleen mijn ziel is straks nog zwart :joy:

2 likes

Hallo bungalow staat op Netflix en is heel maf maar grappig. Laatst ook de marathon gezien, soms erg grof maar verveelde niet.
De groeten van Gerri was ook vermakelijk en helemaal in het thema van de Corona.
En wel een serie maar echt zo goed is Toon.

1 like

Ja voelt echt onwerkelijk soms. Als iemand me 1 jaar geleden had gezegd; je zult enkel met je vriendinnen op afstand kunnen wandelen eens per maand. Je familie niet knuffelen. Colleges en werken vanuit je eettafel… 9 maanden niet uitgaan lol… had die persoon echt voor gekkk verklaard !!

2 likes

Ik had dit gevoel ook op deze pagina. Zo surreal ofzo

Die tips… kreeg er zelfs een brok in mijn keel van dat sommige mensen dus echt deze tips opzoeken en ja idk :pleading_face::pleading_face::pleading_face: vooral die “ik ga op bezoek bij iemand die het moeilijk heeft”

12 likes

Oh, inderdaad! Ook wel aandoenlijk dat dit serieus op de website van de overheid staat.

“Pak zelf ook een drankje en hapje erbij en proost op afstand mee.”
“U kunt voorstellen om een spel te spelen waar u aan mee kunt doen vanaf de telefoon. Bijvoorbeeld een bordspel waarbij iemand anders uw pion verschuift. Zo bent u er toch een beetje bij.”

Volgens mij staat het op de website van de Franse overheid toch allemaal een stuk droger/sec :joy:.

5 likes

Heb net 2 sessies met een personal trainer gereserveerd bij de sportschool. Is volledig buiten, 1 op 1 en spullen worden gereinigd tussendoor. Ze hebben zelfs overleg gehad met de gemeente hierover en onze burgemeester is de voorzitter van de lokale veiligheidsregio. Dus het zal goed zijn. Ergens voelt het toch een beetje ‘fout’? Maar ik slib dicht en moet echt weer even in actie komen :no_mouth:

3 likes

Meid ze heeft het over saaie vrouwen die hun haar roze verven. Niet over ons. Toch. @grace

UGH geen zin in week vandaag. Het is zo awkward en moet nog zeven dagen in totaal.

Zolang je het zelf maar leuk vind, het roze haar of welke kleur dan ook.
Reageerden ze gisteren beetje oke op je aankondiging?

Ik heb echt super lekker geslapen met de nieuwe oordoppen. Hoorde alleen mijn wekker niet dus ik moet de wekker optie op mijn Fitbit gaan gebruiken. Als dat alles is /s

De dag beginnen met een mok warme chocolademelk met slagroom :heavy_heart_exclamation:

12 likes

Zit ik dan met mijn spinaziesmoothie :unamused:

3 likes

Dit vind ik een erg goed idee. Ik volg je goede voorbeeld

1 like

Ik: Oke vandaag gaat een super productieve dag worden!!! Geen whatsapp open in browser, gewoon ff knallen!

Also me 08:15: Whatsapp, foute Myspace playlist op en melodramatisch aan het mee zingen, op het forum en reddit.

17 likes

Ik droomde vannacht dat ik een goedlopend onlyfans account had dankzij mijn voeten. En nu overweeg ik een account aan te maken.

14 likes

Bij ace en tate hebben ze nu een (niet geadverteerde) actie dat je op een tweede montuur 50 euro korting krijgt. Wie weet heb je ook nog een zonnebril nodig oid

2 likes

Ik vind het echt jammer dat mijn nieuwe wekker (baby) geen snoozeknop heeft. Foutje van de natuur.

29 likes

Terugsturen

7 likes

Of ik ‘nog een dagje vrij wil van mijn werk?’ Nee, ik kom eigenlijk liever werken. Mijn werk is (meestal) leuk, het salaris is kut.