Ik moet vandaag mijn eerste salaris krijgen bij mijn nieuwe werk. Nu zit ik helemaal te trippen want heb het nog niet op mijn rekening staan en mijn zus heeft het al binnen (beide rijksoverheid).
Zit nu bij de psycholoog voor een intakegesprek en ik vind het spannend!!
Eindelijk het een-na-laatste document voor mijn studie afgemaakt waar ik tegenop zat. Straks alleen nog leukere zaken uitwerken en nog wat kleine hindernissen nemen. En nu weer tig documenten nakijken. Zo blijf ik wel makkelijk binnen met de avondklok.
Geruststelling: ik heb het ook nog niet, ook rijksoverheid
R.abo?
ING! Bij mij is het altijd wat later in de ochtend
Aah ok, ja het zal vast wel goed komen! Ik heb al mijn bankrekening gecheckt in het systeem en staat gewoon goed haha, maar ben altijd een stresskip met dit soort dingen.
Yes bloedprikken weer gehad voor een half jaar. Deze vrouw was zo goed erin, maakt de angst echt minder (ik haat naalden).
Jeej ik heb een oude naai spullen opberg doos van mn moeder gevonden. En er zaten nog bruikbare spullen in. Ben ik inmiddels al bezig met het patroon van een jurk die ik in mn gedachte heb ? Nope want naai spullen verzamelen is blijkbaar een leukere hobby dan het naaien zelf.
De vogeltjes zijn buiten aan het fluiten. Het klinkt bijna alsof het lente is. Zou bijna vergeten dat het heeft gesneeuwd afgelopen weekend
Ik vroeg ‘t me toevallig van de week nog af, of je zou kunnen gaan. Superfijn dat het gelukt is!!!
Ik had een rustige vrijdag gepland waarbij ik rustig mijn planningsgesprek met mijn leidinggevende kon voorbereiden inclusief onderbouwing voor een training die ik graag wil volgen, maar ik kreeg opeens 108 vragen binnen (niet overdreven) die zsm verdeeld en beantwoord moeten worden. Leuk Waarom had ik ook alweer aangeboden dat ik dit wel wilde coördineren?
Nachtmerrie dit! Heb je hem uiteindelijk nog gevonden?
Pff, staat er nog steeds niet. Heb dus serieus mijn man mijn bankrekeningnummer op het salarisstrookje laten checken of dat wel overeenkomt (had ik zelf ook al gedaan, maar ging helemaal twijfelen aan mezelf).
Joh, het is pas 12 uur, maak je niet druk. De dag duurt nog lang.
De supermarkt waar ik altijd heenga zit op loopafstand van twee middelbare scholen en het voordeel van de lockdown is dat er nu op dit tijdstip niet zo tering veel pubers rondlopen in de supermarkt
Iemand een tip voor lekkere starbucks? Warm of koud maakt niet uit, liefst lekker zoet haha. Ik ga zo in mijn pauze even halen
Hah @ezw sameeee ik poste dit gisteren hier en zie nu een soortgelijke reactie van jou bij de memes🥺
‘een toeter’
Als bij mij de 24ste in het weekend valt krijg ik het vaak pas de dinsdag er na. En de dag duurt nog eventjes! Soms staat het er bij mij random 23:00 savonds op.