Wat je even kwijt wil #47

White chocolate mocha! En als je van psl houdt, vragen of ze er een pompje chai bij doen.

3 likes

jullie duimen en kaarsjes en likes hebben geholpen want IK HEB DONDERDAG EEN SOLLICITATIEGESPREK :partying_face: :partying_face: dit is echt zó lekker het weekend ingaan woehoeeee

124 likes

Ik wilde vanmiddag vrij nemen omdat ik dienst heb dit weekend maar nu moet ik dus een werkgeversverklaring regelen. Intern beleid komt ergens vanmiddag. Wil gewoon m’n laptop afsluiten en m’n werktelefoon pas na 5 uur weer aanzetten voor dienst.

Ik heb het ook nog niet. Duurt gewoon ff vandaag :blush:

Chai tea latte :smiling_face_with_three_hearts:

__
Ik ga vanavond eindelijk sushi bestellen en nu ben ik al een uur aan het bedenken wat ik wil eten. Heeft iemand wel eens gefrituurde sushi op en is dat lekker?

2 likes

Blijkbaar lust mijn kat volkoren brood :thinking:

De zaak waar ik altijd bestel heeft een rol met kip en komkommer en die is dan gefrituurd en er zit een lekker sausje op en oooooh die is zo lekker

1 like

Ik ga vanaf maandag niet meer doordeweeks drinken. Ga mezelf in 2021 proberen gezonde gewoontes aanleren ipv bankhangen met wijn.
Dat mag alleen nog in het weekend haha.

3 likes

Het komt goed! Zeker als je wel al je salarisstrook hebt. Ik heb het ook pas net binnen (asn) maar juist nog geen salarisstrook.

Ik ben het hele huis overhoop aan het gooien om grondig schoon te maken. Voelt goed maar ik heb geen zin meer en ben ongeveer op de helft…

4 likes

Jaa dit :weary:

Dat wilde ik vandaag ook doen, maar ik ben bang voor precies hetzelfde dus nu blijf ik maar op de bank zitten

ik ben ook gewoon al sinds 9 uur bezig hoewel ik wel een work thing van 'n uur tussendoor heb gehad en mijn appartement is maar 75 m2 ofzo ha ha ha

Woehoeeee! Ik ga duimen donderdag!!!

1 like

Oh lekkerrr ik vind t alleen lekker als het dan nog warm is, dus weet niet hoe dat is als t bezorgd moet worden. Wat zit er in de sushi?

Ze hebben een paar opties, maar ik denk dat ik dan zalm zou nemen.

1 like

Ik ben blij voor je dat het je gelukt is! :smiley:

Jaa met gefrituurde garnaal er in :heart_eyes:

4 likes

Ok, het staat erop…hhehe voor niets gestresst. Nu lekker uitgeven.

4 likes

Ik vind payday leuk, maar waarom eigenlijk? Ik maak het geld over naar verschillende potjes (boodschappen, sparen, kleding, benzine etc) en daarna ben ik weer broke op de lopende rekening. En dan gaan een paar dagen later alle vaste lasten eraf en dan ben ik echt broke. En die cyclus herhaalt zich elke maand.

17 likes