Ik ga vanaf maandag niet meer doordeweeks drinken. Ga mezelf in 2021 proberen gezonde gewoontes aanleren ipv bankhangen met wijn.
Dat mag alleen nog in het weekend haha.
Het komt goed! Zeker als je wel al je salarisstrook hebt. Ik heb het ook pas net binnen (asn) maar juist nog geen salarisstrook.
Ik ben het hele huis overhoop aan het gooien om grondig schoon te maken. Voelt goed maar ik heb geen zin meer en ben ongeveer op de helft…
Jaa dit
Dat wilde ik vandaag ook doen, maar ik ben bang voor precies hetzelfde dus nu blijf ik maar op de bank zitten
ik ben ook gewoon al sinds 9 uur bezig hoewel ik wel een work thing van 'n uur tussendoor heb gehad en mijn appartement is maar 75 m2 ofzo ha ha ha
Woehoeeee! Ik ga duimen donderdag!!!
Oh lekkerrr ik vind t alleen lekker als het dan nog warm is, dus weet niet hoe dat is als t bezorgd moet worden. Wat zit er in de sushi?
Ze hebben een paar opties, maar ik denk dat ik dan zalm zou nemen.
Ik ben blij voor je dat het je gelukt is!
Jaa met gefrituurde garnaal er in
Ok, het staat erop…hhehe voor niets gestresst. Nu lekker uitgeven.
Ik vind payday leuk, maar waarom eigenlijk? Ik maak het geld over naar verschillende potjes (boodschappen, sparen, kleding, benzine etc) en daarna ben ik weer broke op de lopende rekening. En dan gaan een paar dagen later alle vaste lasten eraf en dan ben ik echt broke. En die cyclus herhaalt zich elke maand.
Ik wil een burger en patat bestellen vanavond, maar zit al de hele dag te dubben of dat dan een fancy burger wordt of de slechte fastfoodkeuze…
Mijn kat die solliciteert weer voor de functie “De meest irritante kat van de week” en ik denk dat hij nog gaat winnen ook. Ik hoor je denken, wie wint er volgende week? Ook hij.
(Het is net een kleuter, als hij moe word begint hij irritant te worden)
Ik had een vertaalklus lopen en de inschatting van het aantal woorden door de opdrachtgever klopte echt van geen kant. Betekent minder geld dan ik verwacht had maar ik heb nu wel de rest van de dag vrij dus ik klaag niet
Edit: @August Spannend, succes
Ik vind vaak die fancy burgers zo vullend dat ik daarna nog maar een paar patatjes hoef. Dus als je evenveel zin hebt in patat als burger zou ik voor de fastfoodburger gaan en anders voor de fancy burger .
Oooh nee, ik hoop het ook niet voor je hahah
Succes, hoop met je mee!
Hoe gaat het eigenlijk met de verkoop van je sieraden? Is dat nog een beetje van de grond gekomen? (Moet er ineens aan denken. Weet niet of je er iets over wilt delen verder)
En wow wat doet de zon vandaag joh. Lekker fel aanwezig zijn en nu weer verstoppertje spelen. :’(