Ik wil een burger en patat bestellen vanavond, maar zit al de hele dag te dubben of dat dan een fancy burger wordt of de slechte fastfoodkeuze…
Mijn kat die solliciteert weer voor de functie “De meest irritante kat van de week” en ik denk dat hij nog gaat winnen ook. Ik hoor je denken, wie wint er volgende week? Ook hij.
(Het is net een kleuter, als hij moe word begint hij irritant te worden)
Ik had een vertaalklus lopen en de inschatting van het aantal woorden door de opdrachtgever klopte echt van geen kant. Betekent minder geld dan ik verwacht had maar ik heb nu wel de rest van de dag vrij dus ik klaag niet
Edit: @August Spannend, succes
Ik vind vaak die fancy burgers zo vullend dat ik daarna nog maar een paar patatjes hoef. Dus als je evenveel zin hebt in patat als burger zou ik voor de fastfoodburger gaan en anders voor de fancy burger .
Oooh nee, ik hoop het ook niet voor je hahah
Succes, hoop met je mee!
Hoe gaat het eigenlijk met de verkoop van je sieraden? Is dat nog een beetje van de grond gekomen? (Moet er ineens aan denken. Weet niet of je er iets over wilt delen verder)
En wow wat doet de zon vandaag joh. Lekker fel aanwezig zijn en nu weer verstoppertje spelen. :’(
Ah wat leuk dat je het vraagt! Ik ben nog steeds in contact met de winkel waar ze komen te liggen maar die hadden nogal wat vertraging ivm corona en nu natuurlijk de lockdown, dus dat is nog een work in progress. En verder doe ik zo nu en dan wat op Instagram, maar het staat momenteel niet zo heel erg hoog op m’n prioriteitenlijstje haha. Maar zo beetje bij beetje toch al best wat verkocht, slow but steady
Lol, tien maanden in lockdown en mijn werkgever verwacht binnen nu en een paar weken iets geregeld te hebben voor een thuiswerkplek
Ik had van de week precies dezelfde gedachten toen ze een mail stuurde of er dingen nodig waren om thuis te werken. toen zat ik ook echt zo van; rilly nu pas?
(Heb in het begin bijv al gevraagd om docking van laptop voor thuis, vonden ze toen heel grappig “Want zo lang gaan we toch niet thuiswerken hihaho”. NOU kijk wie er nu lacht!! ik niet.)
Haha ik kreeg vorige week tijdens mijn evaluatiegesprek ook ineens de vraag of ik iets nodig had voor het thuiswerken.
Goeie! Ik zit me ook vooral af te vragen of ik ook nog side dishes wil, want dan is de fastfoodoptie vaak geschikter.
Edit: oeps, dubbelpost
De oma van een vriendinnetje is blijkbaar al twee jaar ziek (kanker) vertelde ze vandaag omdat het nu rap bergafwaarts gaat en ze dus wat dingen moest regelen. Ik vind het zo erg voor haar ze zijn zo’n hechte familie en haar oma voelt bijna een beetje als mijn eigen oma, zo’n fijn mens
is vanillewodka lekker? Waar mix je het mee?
Ik drink niet meer, maar disaronno zo lekker hmm.
Mooi, kun je daarna weer bier halen bij die leuke jongen!
Ik heb al heel wat jaren (7?) mijn bloed niet meer laten prikken en mijn waarden laten checken. Ben er vrij zeker van dat ik sowieso een vitamine D tekort heb en vast nog wel meer. Maar ik haat naalden en prikken zo intens dat ik ook niet wil laten checken.
Ik ben soms bang dat mijn kat depressief is.
U stoned?