Wat je even kwijt wil #47

Echt fijn dat het eerder licht weer word. In de winter is echt dat ik vaak om 07.00 de hond aan het uitlaten ben en het of de hele dag grijs is of dat we alweer binnen zijn als de schemer begint (bij de kortste dagen begint die pas na 09.00 ghe)
Voorjaar hangt in de lucht, merk het gewoon.

2 likes

En later donker, het is nu nog best licht!!

2 likes

Ja, de schemer valt nu pas in. Maar vandaag is ook wel goede dag qua licht hoor. Krijg er lente vibes van. En hond ook, die wilde in de tuin al slapen. Die is ook klaar met de winter.

4 likes

Op de valreep nog even een compliment van een moeder over m’n online lessen :star_struck: ennnn weekend.

15 likes

Jaaaa zo heerlijk vandaag! Helemaal zin in de lente en merk het echt meteen aan mijn humeur haha :grin:

3 likes

Ik hoorde ook al vogeltjes fluiten buiten en dacht echt: omg lente is onderweg :heart:

4 likes

Ik bekijk ook altijd via google maps even de omgeving van te voren. Dan weet ik op de dag zelf dat ik ongeveer goed zit haha.

2 likes

Kwam er vandaag achter dat Sugo nu ook bij ons bezorgt, dat wordt smullen vanavond :yum:

1 like

Ik zit in conflict met mezelf en het is vermoeiend en het gaat eigenlijk over iets heel simpels.

1 like

Dit doe ik bijna altijd haha

2 likes

Hugo?

1 like

Ben met een reservekopie van mn iPhone bezig om in de iCloud te zetten. To be fair, het was een tijd geleden vanwege te weinig opslagruimte. Maar dit duurt nu al drie dagen, het blauwe balkje raakt maar niet vol, het aantal uren nog te gaan schiet niet op :skull_and_crossbones: Begint ie elke keer opnieuw als ik geen WiFi heb ofzo?

Had echt een paar kutdagen maar heb mezelf naar buiten gesleept voor een wandeling en daarna ging ik een pakketje halen bij de buurvrouw en die had een nieuwe puppy :dog: En het was zo’n lieve kleine die lekker nieuwsgierig en speels was en hij heeft mijn leven weer opgefleurd dus ik kan er weer even tegenaan. Heb al gezegd dat ze het altijd mag vragen als ze een oppas nodig heeft, I need more dogs in my life

34 likes

Ik mag soms ook op de hond van mijn buren passen en vind dat echt ideaal <3

Ik heb mijn eerste werkweek erop zitten en ben gesloopt. Gelukkig nu 3 dagen weekend :partying_face:. Echter houdt het bedrijf zich niet echt aan de Corona
maatregelen (als in veel kantoorpersoneel is er gewoon).

2 likes

Via onze aankoopmakelaar zo’n goed huis doorgestuurd gekregen, moet nog kijken maar we zijn helemaal verliefd. Na een zoektocht van 2 jaar zou dit zo fijn zijn. Ben zo bang dat we weer teleurgesteld worden.

10 likes

Echt wat voor mensen werken er in de oudere zorg??? Mijn moeder heeft al bij meerdere bedrijven gewerkt en komt echt met zulke rare verhalen thuis, vooral mensen die gewoon heel gemeen of sociaal onhandig zijn(maar dan wel op een gemene manier) en nu met de vaccinaties zijn veel collega’s tegen en die gaan hem niet nemen???

Oh en als je wel normaal bent voel je niet aangesproken, maar ik heb nog nooit zoveel vreemde collega verhalen gehoord dan over de collega’s van mijn moeder :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik loop al maanden alleen maar op sneakers en sinds kort wat laarsjes met blokhak gekocht. Jezus wat doe ik mezelf aan. Iemand tips voor zooltjes waar je voeten blij van worden?

1 like

De mevrouw van de snackbar kent m’n naam uit haar hoofd :ok_hand:t2: Is ook gewoon een hele goede snackbar :woman_shrugging:t2:

23 likes

Vond dit wel fascinerend om te lezen; een dichter uit de 11e eeuw die vegetarisch of zelfs veganistisch at (toen zeker niet gebruikelijk): https://www.medievalists.net/2018/01/the-medieval-vegetarian/

6 likes

Wat leuk dat je nog wel steeds contact hebt met de winkel! Hopelijk is er straks genoeg mogelijkheid om weer open te gaan en kan je ook in de winkel verkopen.
En dat het het niet hoog op je prioriteitenlijstje staat snap ik ook wel. Als je ook nog vertaalwerk doet enzo… Je moet ook nog vrije tijd over houden :wink:

1 like