Ben ik de enige die nog nooit z’n bloedwaarden heeft laten checken? Of is het een ding om dat regelmatig te doen?
Nah ik moest het laatst omdat mijn halve schildklier kapot is, verder alleen bij de bloedbank. Als je je veel/onverklaarbaar moe bent kan je het doen, als er geen reden is zou ik het niet doen.
Deed ik ook nooit, tot dat het moest omdat ik kochten had (was niets mis met mijn bloedwaarden). Lijkt mij ook niet nodig, behalve als je ergens last van hebt.
Vegetariërs en vegans laten wel eens bloed prikken, voor de waardes om te zien als ze alles wel binnen krijgen.
O, dat is verschrikkelijk! Dat haat ik. Heb het in een andere supermarkt trouwens ook altijd. Daarom ga ik liever niet naar de Lidl en Aldi, want daar raak ik altijd het overzicht kwijt.
@Chuckie Ik heb het ook nog nooit laten doen.
Yes weekend geen laptop geen zoomoverleg meer
Neee niet per se nodig maar ik had in mijn jeugd altijd wel veel tekorten. Nu eet ik geen vlees + voel me al heel lang best wel moe/futloos… maar mijn naaldenfobie says no.
Dat is ook weer zo. Alleen zo jammer dat er een naald in je moet en dat doet pijn en dat je het bloed eruit gezogen voelt worden en aah.
Ik ben een keer vastgehouden als kind in zo’n sportbal voor een vaccinatie en mijn armen werden door die mensen op de stoel gedrukt zodat ik niet bewoog en ik was aan het janken joh het was echt vreselijk.
Sindsdien vind ik het elke keer dat het moest doodeng en was ik de hele dag gestrest en aan het huilen.
Echt fijn dat het eerder licht weer word. In de winter is echt dat ik vaak om 07.00 de hond aan het uitlaten ben en het of de hele dag grijs is of dat we alweer binnen zijn als de schemer begint (bij de kortste dagen begint die pas na 09.00 ghe)
Voorjaar hangt in de lucht, merk het gewoon.
En later donker, het is nu nog best licht!!
Ja, de schemer valt nu pas in. Maar vandaag is ook wel goede dag qua licht hoor. Krijg er lente vibes van. En hond ook, die wilde in de tuin al slapen. Die is ook klaar met de winter.
Op de valreep nog even een compliment van een moeder over m’n online lessen ennnn weekend.
Jaaaa zo heerlijk vandaag! Helemaal zin in de lente en merk het echt meteen aan mijn humeur haha
Ik hoorde ook al vogeltjes fluiten buiten en dacht echt: omg lente is onderweg
Ik bekijk ook altijd via google maps even de omgeving van te voren. Dan weet ik op de dag zelf dat ik ongeveer goed zit haha.
Kwam er vandaag achter dat Sugo nu ook bij ons bezorgt, dat wordt smullen vanavond
Heb vandaag voor het eerst sinds ik m’n rijbewijs heb weer een heel stuk in m’n eentje gereden!! Heb veel te lang niet gereden dus was best wel bang ervoor geworden. Halfuur heen en halfuur terug. Motor sloeg duizend keer af, ook op een groot kruispunt dus de stresslevels zaten hoog maar ik ben wel heel trots dat ik het gewoon heb gedaan
Ik zit in conflict met mezelf en het is vermoeiend en het gaat eigenlijk over iets heel simpels.
Dit doe ik bijna altijd haha
Hugo?
Ben met een reservekopie van mn iPhone bezig om in de iCloud te zetten. To be fair, het was een tijd geleden vanwege te weinig opslagruimte. Maar dit duurt nu al drie dagen, het blauwe balkje raakt maar niet vol, het aantal uren nog te gaan schiet niet op Begint ie elke keer opnieuw als ik geen WiFi heb ofzo?