Had echt een paar kutdagen maar heb mezelf naar buiten gesleept voor een wandeling en daarna ging ik een pakketje halen bij de buurvrouw en die had een nieuwe puppy En het was zoān lieve kleine die lekker nieuwsgierig en speels was en hij heeft mijn leven weer opgefleurd dus ik kan er weer even tegenaan. Heb al gezegd dat ze het altijd mag vragen als ze een oppas nodig heeft, I need more dogs in my life
Ik mag soms ook op de hond van mijn buren passen en vind dat echt ideaal <3
Ik heb mijn eerste werkweek erop zitten en ben gesloopt. Gelukkig nu 3 dagen weekend . Echter houdt het bedrijf zich niet echt aan de Corona
maatregelen (als in veel kantoorpersoneel is er gewoon).
Via onze aankoopmakelaar zoān goed huis doorgestuurd gekregen, moet nog kijken maar we zijn helemaal verliefd. Na een zoektocht van 2 jaar zou dit zo fijn zijn. Ben zo bang dat we weer teleurgesteld worden.
Echt wat voor mensen werken er in de oudere zorg??? Mijn moeder heeft al bij meerdere bedrijven gewerkt en komt echt met zulke rare verhalen thuis, vooral mensen die gewoon heel gemeen of sociaal onhandig zijn(maar dan wel op een gemene manier) en nu met de vaccinaties zijn veel collegaās tegen en die gaan hem niet nemen???
Oh en als je wel normaal bent voel je niet aangesproken, maar ik heb nog nooit zoveel vreemde collega verhalen gehoord dan over de collegaās van mijn moeder
Ik loop al maanden alleen maar op sneakers en sinds kort wat laarsjes met blokhak gekocht. Jezus wat doe ik mezelf aan. Iemand tips voor zooltjes waar je voeten blij van worden?
De mevrouw van de snackbar kent mān naam uit haar hoofd Is ook gewoon een hele goede snackbar
Vond dit wel fascinerend om te lezen; een dichter uit de 11e eeuw die vegetarisch of zelfs veganistisch at (toen zeker niet gebruikelijk): https://www.medievalists.net/2018/01/the-medieval-vegetarian/
Wat leuk dat je nog wel steeds contact hebt met de winkel! Hopelijk is er straks genoeg mogelijkheid om weer open te gaan en kan je ook in de winkel verkopen.
En dat het het niet hoog op je prioriteitenlijstje staat snap ik ook wel. Als je ook nog vertaalwerk doet enzo⦠Je moet ook nog vrije tijd over houden
Ik vind Risotto echt overrated. Bah bah bah
Mn schoonfamilie heeft voor de zomervakantie een groot vakantiehuis geboekt. Wat een superleuk idee is maar ik ben echt te pessimistisch om me daar al helemaal in te gaan verdiepen en me op te verheugen, maar voor hun is het geen problem. Lekker zorgeloos. Nja ze doen maar
@desecretaris Niet zo hard voor jezelf, probeer lief te zijn!
Huh is dat Hugo? Ik dacht dat hij wel kon koken maar ik kijk eerlijk gezegd ook maar half haha
Oh das vreselijk he! Ik heb mn voeten ook verpest/verwend met zachte sneakers, zie nu de omslag nog maar eens te maken
Ik ga nog steeds stuk om alle Bernie memes, blijft gewoon grappig
Je kan er nu een T-shirt van kopen, gaat naar een goed deal. Zie site van Bernie
ik verveel me, voel me rot en heb echt iets leuks nodig in mijn leven. Bleh al 2 dagen veel aan het huilen en het coronagebeuren wordt alleen maar erger en maakt het niet beter
ik weet gewoon niet hoe ik het door moet komen de komende weken/maanden
Heb je de mogelijkheid om het nieuws wellicht iets te minderen? Het topic hier erover bijv op negeren zetten? Zijn kleine dingen maar daar krijg ik zelf alweer ruimte van in mijn hoofd, dat ik niet de hele tijd daarmee bezig ben. Heb je wellicht ook een plekje waar je je gevoelens/gedachtes in kan schrijven of bij iemand kwijt kan?
(keerpunt: de hele wereld is nu ook gewoon kut en niet leuk)
Het gebeurt me elke vrijdag dat ik zorgeloos the big bang aan het kijken ben en dan een beetje ga scrollen en dat ik dan ineens naar die rotkop van Johan Derksen zit te kijken omdat VI ineens begonnen is. Gatver wat een rotstart van mān weekend steeds.
Ja goeie, moet ik weer doen inderdaad. En morgen maar eens even schrijven en wat dingen op een rijtje zetten helpt misschien ook.
Dankjeā”
Misschien kun je 'm uitlaten na 21:00 uur
Een paar kinderen gingen net vanaf buiten met een afstandsbediening onze tv steeds harder zetten en daarna zetten ze de tv uit, schrok mij de tering natuurlijk. Mijn vader heeft ze vervolgens weggestuurd, maar snap echt niet wat hier grappig aan is.