Dan ligt oma al op bed hoor, joejoe. Mag ze lekker zelf doen
Ik kijk uit verveling TVOH en ik weet niet of ik een heel zuur persoon ben geworden maar wat is iedereen irritant ???
Ik vind er veel zo arrogant? Helemaal vol van henzelf
Jaa inderdaad! Ik trek dat echt zo slecht. Allemaal hetzelfde verhaaltje ook.
Vandaag was de begrafenis van mama en morgen ga ik gewoon weer naar de lidl om broodjes en wcpapier en melk. Zo bizar dat het leven doorgaat? Hoe dan.
Zo herkenbaar
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Wat gaan jullie dit weekend doen om op te laden en even los te komen van het (thuis)werken? Ik kan wel wat inspiratie gebruiken.
Ik dacht van de week iets gelezen te hebben hier over een goede pomodoro app. Wie weet nog welke dat is?
Rare vraag maar er staat hier al een half uur een busje van de ontstoppingsdienst te loeien bij de overburen, zijn die nou hun wc aan t leegzuigen of hoe moet ik dat zien???
Omg die moeder van Shekeb op TLC. Ik had echt laxeermiddel in haar koffie gedaan ofzo. Ik liet me echt niet zo door het slijk halen.
Wandelen en uitwaaien!
Edit en dan niet in je directe woonomgeving maar ergens in de natoerrr
Ik heb het niet per se voor dit weekend op de planning maar ik ga waarschijnlijk binnenkort een soort puzzeltocht met de auto door de provincie Groningen doen! Misschien dat er bij jou in de buurt ook zoiets is? Al dan niet met de auto?
Het helpt mij altijd als ik iets kan maken. Dan voel ik me productief op een fijne manier en dan ben ik echt even met iets anders bezig.
Dit kan van alles zijn: bakken, koken, naaien, edelsmeden, breien, haken, borduren, schilderen, gewoon een beetje random wat knutselen met papier of klei.
Of een brief schrijven naar een vriendin of familie, is weer eens iets anders dan Whatsapp en dan kan je er ook een leuk snailmail pakketje van maken! Ik stuur soms een kaart met wat verschillende zakjes losse thee en dat vindt iedereen leuk om te ontvangen.
Morgen ga ik: stoofpeertjes maken + verder breien en haken aan een dekentje + een naai project afmaken waar ik laatst aan was begonnen.
En ik wil ook nog naar het bos om een stuk te lopen, dat helpt me ook altijd om af te schakelen.
En dan neem ik een thermosfles thee mee zodat ik onderweg kan opwarmen
Hè wat leuk. Heb je die zelf gemaakt of ergens gedownload?
hopelijk is het een mooi afscheid geweest. Lijkt me idd een heel raar besef dat de wereld voor de rest gewoon doordraait.
Nee wordt georganiseerd en volgens mij kan je je gewoon aanmelden en ontvang je instructies ofzo! Dus kan je ook doen wanneer je wilt. Heb hier een linkje: