Wat je even kwijt wil #47

Ik heb echt zo’n jank avond, dus heb maar een fles cava open getrokken wat niet te drinken is gelukkig was die gratis. Blehh morgen weer werken, dus vieze hoofdpijn waarschijnlijk. Ik zit echt in zo’n mood waarvan ik denk “is dit het allemaal?”

@Luzarl ik herken het zo goed, kon de dag na de crematie van mama ook zo slecht tegen alle mensen die hun leven die dag gewoon weer oppakte. Mijn leven stond stil, en alles ging door. Dikke knuffel❤️

5 likes

Hahahaha nou het maakt teveel lawaai voor een camera en ik zie de voordeur open staan dus denk dat eerste of wat ik zei :joy::joy::joy::poop:

1 like

Misschien is geocache wel iets voor je

En @Marquez

2 likes

Ik ben er een paar keer geweest, hield altijd mijn adem in van spanning. Het is zó mooi maar zo spannend met al die acrobatiek.

1 like

Oh dat klinkt ook best leuk! Maar op de of andere manier ook als meer gedoe dan gewoon wandelen. Wel een aanrader?

https://vm.tiktok.com/ZSw5Es24/

Echt een lekker nummer weer.

1 like

Ik doe het zelf niet :sweat_smile: Maar lijkt me wel leuk om keer te proberen in een gebied waar veel kastjes hangen. Ter afwisseling van gewoon wandelen

1 like

Wat een lul. Goed dat je aangifte gaat dien! Heftig zeg! :heart::heart:

1 like

@syntagma gefeliciteerd!

1 like

:orange_heart: Heel herkenbaar dit. Ik stond een paar dagen later huilend bij de Albert Heijn.

1 like

Wat verdrietig om dit te lezen. Dit lijkt me een van de moeilijkste dingen. Veel liefs :heart:

1 like

Kunnen grootouders wat geld instoppen.

7 likes

Een muur verven.

2 likes

Ik heb weer bachata drama (geen vreemdgaan dingen dit keer)

Samenvatting

Mn bff zit nog op bachata bij die gekkies(met haar vriend muwhaha) en ze zijn weer zo laks met videos sturen. Nu zijn ze daar 2 weken geleden mee geconfronteerd en ze zouden beter hun best doen. Nu hebben ze een video gestuurd die ze vorig jaar maart al hadden gestuurd. Ze hadden die groepsapp aangepast en al die videos verwijdert. Maar 3x raden wie alle videos nog heeft. (Spoiler : ik)
Mensen betalen ook nog voor die nonsens haha. Maar ik heb nu lekker gratis drama

4 likes

Dude vinted is een goudmijn, ik kreeg vandaag de jurk binnen die ik een tijd terug bestelde en ik wil ‘m echt iedere dag aan

7 likes

Babysleutels :pleading_face:

5 likes

Weet niet of ik het was.
Maar ik ben fan van “forest”

Als je android hebt; niet ervoor betalen. Heb nu 3 euro betaald en zie geen verschil met eerst.

Als je uiteindelijk heeel veel punten hebt kun je een echte boom laten planten (in sub sahara gebied als ik het goed heb)

Ik voel ineens de behoefte om naar buiten te gaan nU hEt nOG kAn

Maar dat slaat helemaal nergens op want wat ga ik daar doen

11 likes

Ik ook en voel me er onrustig door haha. Moet ik niet iets leuks buiten doen nu ofzo?!

1 like

Ik heb de puntjes van mijn haar roze geverfd en heb er net nog een laagje overheen gedaan want ik vond het niet fel genoeg. Krijg nu avril lavigne vibes van mijn haar

4 likes