Haha oh nee, heb je al die tijd gezocht of hoe ben je hier weer terecht gekomen? Welkom!
Ik wacht in het WYARWT topic
Ja klopt, ik vind de meubels heel mooi en zag geen alternatief. Dus wist het inderdaad van te voren maar vind hun levertijden niet normaal hoor, wordt ook steeds uitgesteld.
Mooi die stoelen!
Nou, het huis van de onderburen wordt echt uitgeruimd. Ben benieuwd wie er terug komt of komen. En in februari komt er nog een huis leeg. Ik hoop wel dat het wat jongere mensen zijn. Het waren altijd 55+ woningen dus bijna iedereen is ouder behalve buren aan 1 kant naast me. 55+ mag nu niet meer.
Ik moet stoppen met per ongeluk truien in de droogtrommel gooien.
Ik droomde vannacht dat mijn vriend en ik uit elkaar gingen en dat we alle spullen gingen verdelen, zelfs de spullen uit de koelkast
Er was toch een manier om het forum als een soort app te downloaden? Hoe doe ik dat ook alweer precies? Vind het chiller om het forum zo te checken zonder elke keer te moeten inloggen of mijn laptop te moeten pakken.
Top, tis gelukt!
Een vriendin vertelde dat haar vriend het heel spannend vond om haar vrienden en familie te ontmoeten(de eerste keer durfde hij ook niet) en nog wel het meest om mij te ontmoeten. Ik denk omdat ik best wel een uitgesproken mening kan hebben en ik voel me gewoon vereerd
Stoofvlees staat op, speciaalbier staat koud, straks hardlopen en daarna uitgebreid douchen en een jurk aandoen en make up op. Ik heb er zin in vandaag
Lol dit was serieus toen mijn vader ging scheiden. Dat mens ging zelfs de plakjes boterhamworst tellen en uitrekenen hoeveel geld ze daarvoor moest krijgen.
Een bewoner hier in de straat is vorig jaar januari overleden en sindsdien staat dat huis leeg, maar er is nog steeds geen nieuwe bewoner. Het is sociale huur dus er zullen genoeg nieuwe bewoners staan te springen om daar te gaan wonen en ik vraag mezelf al een jaar af waarom het nog leeg staat. Betaald de familie van die overleden vrouw gewoon nog de huur en waarom zou je dat doen?? Of is het huis een grote bouwval en is het onbewoonbaar, maar waarom wordt dat niet opgeknapt? So many questions.
Helemaal niks
Ja dat snap ik ook niet! Misschien ligt het aan de schoonmaak werkzaamheden? Bij mij(sociale huur) stond het huis ook leeg na een zelfmoord en die heeft 9 maanden leeg gestaan voordat ze überhaupt begonnen met klussen. Verder was alles binnen wel al leeg.
In mijn flat staan ook best wat appartmenten leeg. Woning naast me ook al sinds september ofzo. Heel raar, zijn toch genoeg mensen die een woning zoeken.
Niemand:
Mijn werk: Ja hoi, hier heb je en voucher voor een dagje uit. Doe er wat leuks mee!
Really… nu een voucher geven voor een dagje uit.
Focus to-do gebruik ik, eerste als je in de playstore zoekt op Pomodoro. @ZusjevanJoost gebruikt een website!
Die van @anon44347600 klinkt ook fijn, bomen helpen altijd!
Tja je bent een Hollander of niet
Grr ik zat blijkbaar te slapen tijdens het doen van mijn Paula’s choice bestelling. Ik twijfelde over de dag- en nachtcrème dus ik had daar mini’s van genomen, maar ik heb de dagcreme blijkbaar 2x besteld €13,- voor zo’n tubetje!!
Nouja ik ga ook geen tube van 15ml retour zenden, maar wel een beetje zonde