Wat je even kwijt wil #47

Ik heb geen app maar zet deze aan op m’n desktop/laptop

Oh ik lees nu de tip van @anon44347600 en punten verdienen en een boom laten planten. Leuk! Daar ga ik ook eens naar kijken.

@monkeyslut Ah wat fijn! 3 maanden wachten, is toch niet normaal. Ik verwacht m’n spullen in april, heb het in november en december besteld :cry: Welke stoelen heb je gekocht?

Wij vragen ook heel soms als we het met het gezin echt niet rondkrijgen of de buurvrouw onze hond wil laten plassen. Meestal komen we dan in een leeg huis thuis en ligt de hond een huis verder op de bank te chillen :heart_eyes: zo leuk als je buren ook gek zijn op de hond. Lief van je, en inderdaad honden maken het leven leuker

7 likes

En @anon44347600, bedankt! Ik heb al heel wat apps gedownload maar nog niet helemaal gevonden wat ik zoek. Deze website ziet er wel fijn uit. Ik zoek waarbij je makkelijk taken kan toevoegen met een timer, zonder 100 andere mogelijkheden. Ik ga die forest app ook nog bekijken!

1 like

Wow ik ben hier terecht gekomen via het EGF (ja vet laat, maar ok, ik mis het nog steeds) en ik ben zo in de war haha met dit forum haha. Zo anders!

23 likes

@Luzarl Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik heb nooit echt goed gelet op wat hij kookt. Zie hem vooral altijd gezellig met Froukje klessebessen. Ga er nu volgende keer wel op letten haha!
Ik ken hem vooral van Robinson, daar was hij een goede kok, maar das misschien makkelijk als je enige ingrediënten cassave en kokos zijn :sweat_smile:

1 like

Naar het strand of bos, iets bakken of koken, kleuren, iets opruimen (de schuur staat al sinds lockdown 1 op m’n lijstje en nog steeds niet gedaan haha)

1 like

Ik droomde dat de hele wereld aan vergaan was en ik de hele tijd buiten was om mensen te redden. Maar ik was super verkouden, dus moest me steeds verstoppen omdat ik binnen zou moeten blijven :unamused:

2 likes

Haha oh nee, heb je al die tijd gezocht of hoe ben je hier weer terecht gekomen? Welkom! :sun_with_face:

Ik wacht in het WYARWT topic

1 like

Ja klopt, ik vind de meubels heel mooi en zag geen alternatief. Dus wist het inderdaad van te voren maar vind hun levertijden niet normaal hoor, wordt ook steeds uitgesteld.

Mooi die stoelen!

1 like

Nou, het huis van de onderburen wordt echt uitgeruimd. Ben benieuwd wie er terug komt of komen. En in februari komt er nog een huis leeg. Ik hoop wel dat het wat jongere mensen zijn. Het waren altijd 55+ woningen dus bijna iedereen is ouder behalve buren aan 1 kant naast me. 55+ mag nu niet meer.

Ik moet stoppen met per ongeluk truien in de droogtrommel gooien.

Ik droomde vannacht dat mijn vriend en ik uit elkaar gingen en dat we alle spullen gingen verdelen, zelfs de spullen uit de koelkast :joy:

18 likes

Er was toch een manier om het forum als een soort app te downloaden? Hoe doe ik dat ook alweer precies? Vind het chiller om het forum zo te checken zonder elke keer te moeten inloggen of mijn laptop te moeten pakken.

Ik heb gedroomd dat @kali al mijn schoenen wilde overkopen voor één postzegel
Dealtje!!!

7 likes

Top, tis gelukt!

1 like

Een vriendin vertelde dat haar vriend het heel spannend vond om haar vrienden en familie te ontmoeten(de eerste keer durfde hij ook niet) en nog wel het meest om mij te ontmoeten. Ik denk omdat ik best wel een uitgesproken mening kan hebben en ik voel me gewoon vereerd :+1::+1::joy:

10 likes

Stoofvlees staat op, speciaalbier staat koud, straks hardlopen en daarna uitgebreid douchen en een jurk aandoen en make up op. Ik heb er zin in vandaag :partying_face:

35 likes

Lol dit was serieus toen mijn vader ging scheiden. Dat mens ging zelfs de plakjes boterhamworst tellen en uitrekenen hoeveel geld ze daarvoor moest krijgen.

11 likes