Wat je even kwijt wil #47

Een bewoner hier in de straat is vorig jaar januari overleden en sindsdien staat dat huis leeg, maar er is nog steeds geen nieuwe bewoner. Het is sociale huur dus er zullen genoeg nieuwe bewoners staan te springen om daar te gaan wonen en ik vraag mezelf al een jaar af waarom het nog leeg staat. Betaald de familie van die overleden vrouw gewoon nog de huur en waarom zou je dat doen?? Of is het huis een grote bouwval en is het onbewoonbaar, maar waarom wordt dat niet opgeknapt? So many questions.

Helemaal niks

1 like

Ja dat snap ik ook niet! Misschien ligt het aan de schoonmaak werkzaamheden? Bij mij(sociale huur) stond het huis ook leeg na een zelfmoord en die heeft 9 maanden leeg gestaan voordat ze überhaupt begonnen met klussen. Verder was alles binnen wel al leeg.

1 like

In mijn flat staan ook best wat appartmenten leeg. Woning naast me ook al sinds september ofzo. Heel raar, zijn toch genoeg mensen die een woning zoeken.

2 likes

Niemand:

Mijn werk: Ja hoi, hier heb je en voucher voor een dagje uit. Doe er wat leuks mee!

Really… nu een voucher geven voor een dagje uit. :face_with_monocle:

24 likes

Focus to-do gebruik ik, eerste als je in de playstore zoekt op Pomodoro. @ZusjevanJoost gebruikt een website!

Die van @anon44347600 klinkt ook fijn, bomen helpen altijd!

Tja je bent een Hollander of niet

1 like

Grr ik zat blijkbaar te slapen tijdens het doen van mijn Paula’s choice bestelling. Ik twijfelde over de dag- en nachtcrème dus ik had daar mini’s van genomen, maar ik heb de dagcreme blijkbaar 2x besteld :rage: €13,- voor zo’n tubetje!!
Nouja ik ga ook geen tube van 15ml retour zenden, maar wel een beetje zonde

Ik kijk zo’n Vogue skincare daily makeup routine van een bekend persoon (nja ik ken dr niet eens) en ze doet nu highlighter op en zegt “less is more” SORRY NEXT VIDEO. Deze negativiteit heb ik niet nodig in mijn leven hoor.

18 likes

Ik zei dat ik toch eigenlijk wel wilde proberen om een beetje te gaan sporten en meer conditie te krijgen. De reactie die ik kreeg was enthousiast en dan begin je hiermee:

Ja dat bedoel ik dus, nu heb ik al geen zin meer en ik draai me wel weer om. Misschien moet ik mijn conditie opbouwen in een ballenbak ofzo

:dizzy_face:

10 likes

Je bouwt al conditie op door alle moeite die je moet doen om dit te kunnen lezen

40 likes

Een vriendin verbetert een mega lullig spelfoutje van mij op whatsapp, compleet met een *…

Heb mn telefoon weggelegd, tot 10 geteld en toen pas gereageerd waarbij ik haar opmerking compleet negeer. Im so volwassen.

23 likes

Wordt er binnenkort een groot onderhoudsproject uitgevoerd in de straat of buurt? Ik koos er dan vaak voor om de woning en tijdje leeg te laten staan omdat anders nieuwe bewoners al snel nadat ze er kwamen wonen heel veel overlast van werkzaamheden zouden krijgen. Of als rustwoning of wisselwoning voor mensen die tijdens de werkzaamheden niet thuis kunnen blijven. Offff zelfs als woning als er over een tijdje woningen worden gesloopt zodat ze die woning kunnen gebruiken om mensen naartoe te kunnen verhuizen als hun woning wordt gesloopt.

Haha ja dan maar geen abs doei.

1 like

Je kan metalvideos indelen in 4 categorieën:
mensen in het bos, fantasy met slechte cgi, ‘live’ performance en creatieve dingen. 90% hoort tot de eerste 3 categorieën of is een combinatie daarvan. En soms wil ik een clip niet zien omdat het sowieso afbreuk zou doen aan de muziek. :joy:

5 likes

Dit doet me eraan denken dat ik metal muziek indeel in 2 categorieën: schreeuw-en-grunt-metal en niet-schreeuw-en-grunt-metal.
Mijn man was vroeger een metalhead, maar nu luistert hij alleen metal in de auto of als hij gaat schoonmaken of klussen.
En als we samen in de auto zitten dan mag hij wel niet-schreeuw-en-grunt-metal opzetten maar niks met grunten of geschreeuw want dan wil ik mezelf de autoweg opgooien hahahaha

1 like

Ah zo leuk, was net in de kruidvat en een vrouw naast me stond ook bij het speelgoed te kijken en ze bleek ook voor stichting jarige job wat uit te zoeken! :grin:

Heb het idee dat er elke keer meer mensen mee doen!

https://www.postnl.nl/campagnes/mooi-gebaar/

16 likes

Het is me warempel gelukt om mijn puntjes roze te verven zonder een harde lijn te maken. Jammer genoeg is mijn experiment met papilotten mislukt, voelt echt alsof er haren uit mijn hoofd zijn getrokken.

1 like

Er valt niks te begrijpen. Gewoon grappig hoe hij daar zat met z’n wanten aan. Alsof hij in het park zat ipv bij de inauguratie van de president van de VS

10 likes
2 likes