Wat je even kwijt wil #47

Lang voor gespaard hoor! Ik heb de app al een paar jaar

Started from tha bottom

8 likes

Ahhh prachtig!! Ik ben nog in de cedar en struik fase :rofl: Nog meer motivatie om verder te gaan ermee!

1 like

Recent in een opwelling een nieuwe geurtje van Gucci besteld van de Love Editie. Vond de vorige variant super lekker en baalde dat het een limited editie. Maak ik het net open en bij het opspuiten denk ik hmm ruikt echt als een mannen parfum. Is het ook pour homme :weary:.

haha chill dit wel in combinatie met je titel

Ik heb vannacht 15u geslapen, snap echt niet dat mijn lichaam steeds zoveel slaap nodig heeft wtf brein een keer is het genoeg toch

1 like

Ik ben super brak en wil eigenlijk alleen maar liggen maar ik heb het ongezondste bananenbrood recept wat ik kon vinden gemaakt en het staat nu in de oven :ok_hand: trots op mezelf

5 likes

Sharing is caring

1 like

Ik heb chocola EN pecannoten toegevoegd #crazy

7 likes

Toen ik wilde slapen na mijn nachtdienst had mijn vriend hete koffie over zichzelf heen gekregen. Ik hem geholpen met koelen en alles maar daarna werd ik ineens zó moe en ben ik meteen in slaap gevallen.
Daarna is hij nog naar me toe gekomen omdat 'ie enorm veel pijn had, en heb ik blijkbaar in mijn slaap gezegd dat hij maar moest googelen ‘because I’m no fucking nurse’. Wist nog wel dat ik iets heb gezegd maar echt niet meer wat en nu voel ik me helemaal rot :unamused: Haha jezus als ik hem was zou ik echt woest zijn.

31 likes

Ik ben vandaag na maanden weer eens op bezoek geweest bij mijn opa en oma en het was echt fijn om ze weer te zien :heart_eyes:, ben er helemaal blij van. M’n oma bleef maar zeggen hoe leuk ze het v ond.
Ik durfde nooit vanwege corona, maar afgelopen week ging het slecht met mn oma en toen had ik echt zo’n spijt dat ik lang niet was geweest en haar misschien nooit meer kon zien. Dus ik ga toch maar wat vaker.

33 likes

Ah gossie :frowning: wel lekker sassy in je slaap

2 likes

Haha heb m in wayrwt gepost @Dazed :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Gaat het misschien in de verkoop? Huis van onze oude buurman heeft ook een jaar leeggestaan na zijn overlijden (is niet daar overleden) en toen kocht mijn (oude) buurvrouw het.

Deze Bernie is zo lief :pleading_face:

Samenvatting

49 likes

Ik doe ook mee!!

2 likes

Ik ging net een rondje lopen en toen liep ik langs een huis waar iemand zijn mega fluffy konijn aan het wassen was in de wasbak <3 was zo cute en grappig

17 likes

Ahh heel mooi initiatief dit, kende het helemaal niet. Doet me denken aan toen ik een semester in Amerika studeerde. Tijdens kerst stond op de campus een kerstboom met daarin cadeauwensen van lokale kinderen waarvan de ouders het niet zo breed hadden. Ik pakte een random kaartje eruit om mee te doen en het kindje vroeg om een basketbal. Dat raakte me, want op de meeste kaartjes stonden duurdere dingen als een Nintendo, afstand bestuurbare auto etc. Het idee dat een kind dan het allerliefste ‘gewoon’ een basketbal wilde vond ik echt aandoenlijk :heart:

25 likes

Ik heb deze app al jaren maar vergeet ‘m altijd te gebruiken :’) zo dom

1 like

Ik wil even een waarschuwing geven voor mensen die net als ik erg van hun forumbadje genieten. Mijn stookkosten zijn ERG omhoog geschoten. Ik overwoog ‘m even op Marktplaats te zetten, maar heb maar met mijzelf afgesproken nog maar 1 avond p/w te gaan, haha.

4 likes

Dat je bij t klussen muziek hard aanzet prima. Maar om nou de hele buurt naar een slechte soort van boeren carnaval jumpstyle achtige herrie te laten luisteren…
Oh het is nu een hardcore versie van the ketchup song.
Ik hoop dat t klussen verkeerd afloopt :slightly_smiling_face:

4 likes