Gaat het misschien in de verkoop? Huis van onze oude buurman heeft ook een jaar leeggestaan na zijn overlijden (is niet daar overleden) en toen kocht mijn (oude) buurvrouw het.
Ik doe ook mee!!
Ik ging net een rondje lopen en toen liep ik langs een huis waar iemand zijn mega fluffy konijn aan het wassen was in de wasbak <3 was zo cute en grappig
Ahh heel mooi initiatief dit, kende het helemaal niet. Doet me denken aan toen ik een semester in Amerika studeerde. Tijdens kerst stond op de campus een kerstboom met daarin cadeauwensen van lokale kinderen waarvan de ouders het niet zo breed hadden. Ik pakte een random kaartje eruit om mee te doen en het kindje vroeg om een basketbal. Dat raakte me, want op de meeste kaartjes stonden duurdere dingen als een Nintendo, afstand bestuurbare auto etc. Het idee dat een kind dan het allerliefste âgewoonâ een basketbal wilde vond ik echt aandoenlijk
Ik heb deze app al jaren maar vergeet âm altijd te gebruiken :â) zo dom
Ik wil even een waarschuwing geven voor mensen die net als ik erg van hun forumbadje genieten. Mijn stookkosten zijn ERG omhoog geschoten. Ik overwoog âm even op Marktplaats te zetten, maar heb maar met mijzelf afgesproken nog maar 1 avond p/w te gaan, haha.
Dat je bij t klussen muziek hard aanzet prima. Maar om nou de hele buurt naar een slechte soort van boeren carnaval jumpstyle achtige herrie te laten luisterenâŠ
Oh het is nu een hardcore versie van the ketchup song.
Ik hoop dat t klussen verkeerd afloopt
Het is wachten op de draaiorgelversie van Que si, Que no en je weet zeker dat je in de hel bent beland.
Een echt konijn?
Heb laatst een trui gekocht via Vin ted maar wat duurt het lang voor ze het verzend zeg. Volgensmij heeft ze nu ook alleen het label uitgeprint en nog niet weggebracht
oh nee, heb ik eindelijk het bord binnen gekregen van Ikea. ik helemaal blij. Vriend hangt hem op in de breedte, past niet dan steekt hij uit bij de deur (wist ik want ik wilde hem over de lengte hebben). Wij ophangen over de lengte. Passen de haken er op die manier niet op. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat dat wel zou kunnen dus niet. Ben er klaar mee. ik pleur alles wel in een doos en klaar.
Ik ben me aan het opmaken en aankleden alsof ik vandaag tot in de late uurtjes op de dansvloer te vinden ben. Maar nee, vanavond zit ik op de bank een zak chips leeg te eten.
Hij staat nu in de oven!
Ook met Tony chocola én walnoten, ook zo crazy.
Gisteren voor het eerst in maanden gefietst op de hometrainer en zit er nu weer op. Who diiiiis
Haha wat een crazy meiden zijn wij!!! Geniet ervan, ik heb me al misselijk gegeten
Dit heb ik de laatste tijd ook echt zo vaak, echt bizar! Als ik mijn wekker niet zet slaap ik gemakkelijk 12 uur of langer, en dan voel ik me de rest van de dag nog moe/slaperig. Ik zet nu door de weeks sowieso wekkers en probeer dan ook direct uit bed te gaan, omdat ik anders zo weer in slaap val (al lukt dit niet altijd). Daarnaast probeer ik ook iedere dag een stuk te wandelen om extra wakker te worden, maar hier heb ik ook niet altijd zin in.
Had het maandag gekocht dus vandaar mân ongeduld! Wil niet dat het gecanceld wordt haha
Ik dacht altijd dat het maximum inkomen voor sociale huur hetzelfde was als voor huurtoeslag. En daardoor zit ik soort van vast in limbo want ik dacht dus te veel te verdienen voor sociale huur maar tegelijkertijd haal ik die kut inkomenseisen van de vrije sector nooit. Maar het inkomen voor sociale huur is dus een stuk hoger? En ik sta al best lang ingeschreven en kom zowaar in aanmerking voor best chille woningen?
Gelijk gereageerd, lukt vast niet in 1x, maar de gedachte dat ik in theorie fijn kan wonen zonder veel te veel geld te betalen is al goed.
Zou wat zijn, als ie verrotte pannenkoeken stond te bakken