Fijn dat je het nu wel weet, hopelijk heb je snel een fijn huis!
Ik werd gister om 21.45 gebeld met de vraag of ik wilde komen solliciteren volgende week. Superleuk, maar dat is toch laat?!
O, goed dat je het zegt. Ik kijk naar de mijne, maar daar kan dat inderdaad ook niet! Ik heb de grootste trouwens.
Ik heb net butterscotchsaus gemaakt. Een hele pot vol.
Als ze je doorhebben kun je denk ik toch beter toegeven anders blijven ze vissen.
Beter dan toch dat je nu toegeeft dan dat je wacht tot ze je ermee confronteren.
17290 stappen gezet vandaag halloooo
Kan je ergens zien welke topics je allemaal op negeer hebt staan?
ja!!
Herkenbaar! Ik was gister op tijd naar bed gegaan, werd om 9.30 wakker na 9,5 uur slaap. Ik dacht: nou fijn, vroeg wakker, kan ik lekker veel doen! Maar toen ik uit bed stapte, merkte ik dat ik eigenlijk nog super moe was. Dus ik weer gaan liggen en toen was het 11.30 uur. Super irritant, want zo heb ik nooit iets aan mijn weekenden.
Heb soms een beetje het idee dat het bij mij komt omdat ik doordeweeks op een tijdstip moet opstaan wat voor mij nooit gaat wennen. Dat mijn slaapkwaliteit dan zo slecht is, dat ik in het weekend kapot ben en moet gaan âinhalenâ.
Ik weet verder niet de context maar zou je niet kunnen zeggen dat je iemand anders verhaal/geheim niet wilt vertellen. En dat je diegene verdedigd maar dat als ze verdere vragen hebben ze toch echt naar diegene moeten
Ja dat tweede herken ik! Ik word doordeweeks ook altijd zo moe wakker, voel me nooit uitgerust. Volgens mijn smartwatch heb ik ook nauwelijks diepe slaap dus misschien dat dat ook meespeelt. Wel echt heeel irritant. Ik ben ook mateloos jaloers op ochtendmensen haha
Oh, maar dat is wel een beetje sneu voor het konijn toch? ):
Al gewandeld, gelezen en muziek geluisterd om me chiller en beter te voelen. Niks helpt
Heb je de film Soul op disney al gezien? Laatst gekeken en vond die echt leuk!
Dankje! Aka ook mijn psycholoog zegt dit, maar moeilijk helder nadenken soms
Ja idd! Zo oneerlijk dat ochtendmensen wel de kans krijgen om zich elke dag redelijk ânormaalâ te voelen en te presteren. Ik herken idd het moe wakker worden, ondanks gewoon 8 uur slapen doordeweeks. Ik heb ook het idee dat ik er op werk af en toe gewoon minder om presteer, omdat mijn hoofd gewoon één mistige zooi is.
Diepe slaap zorgt er idd voor dat je je het meest uitgerust voelt, dus dat zou wel mee kunnen spelen. Vooral bij moeite met inslapen missen mensen diepe slaap. Bij te vroeg wakker worden en dan niet meer kunnen slapen juist meer REM-slaap. Een deel van mijn werk is slaaponderzoek doen bij mensen. Ik wil ooit echt een keer die elektroden op mijn eigen hoofd plakken en gaan slapen, kijken wat daar uit komt.
Een film van Studio Ghibli op Netflix?
Ik vind het altijd zo knap dat mensen zo veel doen op een dag, dat ze dagen zelfs te kort vinden. Als ik om 15:00 opsta op een zaterdag vind ik de dag nog te lang duren. Zou ook echt niet weten hoe ik een dag zou moeten vullen als ik om 10:00 opsta op een zaterdag want ik heb 0 hobbyâs ook
Ik ben best trots op mezelf. Was de hele dag al wat misselijk maar ben toch een grote ronde gaan wandelen met mijn vriend. Net onder de douche gezeten (heb een douchekrukje, love dat ding!) en nu doe ik helemaal niets meer vandaag.