Wat je even kwijt wil #47

Maar zou je dan niet kunnen zeggen dat het inderdaad niet klopt wat je vertelt, maar dat je er verder niet over wil praten omdat het een geheim van iemand anders is? En dat je het daar bij laat? Misschien begrijp ik het verkeerd hoor, maar als je het zo brengt, hoef je niet te blijven liegen tegen je vriendinnen.

4 likes

Geen idee, ik weet niets van konijnen

Het is altijd zon teleurstelling dat als je iets koopt waar “pittig” op staat dat dat dan helemaal niet zo is.
Maar ja dat is het risico van in Nederland wonen.

10 likes

Animal crackers en the willoughbys op netflix en Descendants op Disney+.

Misschien moeten je vriendinnen niet zo pushen? Klinkt best vervelend hoe ze doen, al weet ik de context natuurlijk niet.

2 likes

Coco of inside out?

2 likes

@Panda ik denk de situatie een beetje te herkennen en dan draai je jezelf steeds verder in de moeilijkheden. Kun je de zin gebruiken ‘het is niet mijn verhaal om te vertellen?’

:purple_heart::purple_heart: ookal heeft het maar een maand geduurd dan nog kan en mag het verdriet doen! En ik doe lekker met je mee vandaag qua huilen.

2 likes

:heart::heart:

1 like

Ik heb echt super leuke hobby’s op zaterdag: keuken poetsen, badkamer poetsen, stoffen en stofzuigen op 2 verdiepingen, wassen etc. :sob:

3 likes

3 x per week wel! Hij staat nu dus in de schuur, want dat is extra stap om er ‘m binnen te halen en te vullen.

1 like

:heart: misschien even lekker warm/uitgebreid douchen? En dan al vroeg in bed gaan liggen met een feelgood film of serie? Die koekjes kun je ook bijv morgen nog maken eventueel, lijkt me. Hopelijk voel je je snel beter.

1 like

Net een vriendin op bezoek gehad en ze kwam namens de vriendengroep een cadeautje brengen omdat ik al een tijdje niet zo lekker in mijn vel zit. Had een rot nacht en ochtend achter de rug maar voel me ineens zoveel beter :smiling_face_with_three_hearts: zoveel liefde voor die meiden!

66 likes

Wat ontzettend lief! Wat fijn dat er mensen zo met je meeleven en dat ook laten blijken

1 like

Had vandaag niet mijn dag op werk. Werk bij een bakkerij in de winkel. Tot op een gegeven moment een meisje binnenkwam, heel jong. En die kwam binnen en wilde lekkere koeken kopen want dit was de eerste keer dat ze alleen boodschappen mocht doen. En ze had zo’n heel schattig roze portemoneetje met allemaal losse munten erin. Maar ze kwam er niet helemaal uit dus toen hebben we helemaal samen alle munten geteld wat ze nodig had voor de koeken. En ze was helemaal trots dat ze zelf dat had gekocht. En vervolgens in haar te grote rugzak haha. Echt, mijn hart jongens :smiling_face_with_three_hearts:

101 likes

Lastige situatie zeg. Hoop voor je dat je vriendinnen stoppen met aandringen!

1 like

Ik heb zon vogel video voor katten aangezet op youtube voor de kat, maar volgensmij heb ik er zelf meer plezier aan. Riep net heel hard ‘Eenden!’ Toen er eenden in beeld kwamen. :woman_shrugging:

8 likes

:heart::sparkles: ah, shit is dat altijd, zulke dagen. Heb je nog iets simpels in huis wat je kan maken zodat je morgen op je gemakje dat recept kan maken? Zou vanavond in ieder geval proberen lief voor jezelf te zijn, lekker iets comfortabels aantrekken en met een kop thee Netflixen of YouTuben of een boekje lezen? Hoop dat je je snel iets beter voelt :heart:

1 like

Ik ben bij m’n moeder en love haar zuunigheid, zout bijvullen met een papiertje terwijl zo’n jozopotje 50 ct kost? Maar way to go hoor, scheelt weer plastic

zout

18 likes

Ja inderdaad! Ze denken sowieso heel erg met me mee en steunen me enorm. Kan me geen betere vriendinnen wensen!