Is vandaag al voorbij?
Pfff ik zit echt even met wat kuts. Mân bovenbuurman lijkt in een soort psychose te zitten, hij denkt dat mân vriend hem heeft bedreigd (nooit gebeurd) en zegt dat ie aangifte wilt gaan doen. Dit kwam hij opeens midden in de nacht melden door keihard op mân deur te kloppen (we delen het trappenhuis), maar ik was slaapdronken en had oortjes in dus had niet door dat het tegen mij was. Ik had het pas door toen ik vandaag thuiskwam en hij opeens heel boos zei dat hij aangifte ging doen?? Toen dacht ik oh shit, hij was dus wel boos op mân deur aan t kloppen vannacht en iets aan het schreeuwen over aangifte⊠Hij wilde verder niet praten erover, heb tot 2 x toe geprobeerd om op zân deur te kloppen maar helaas. En nu durf ik niet chill in mân studio te zijn want hij woont boven me en alles is super gehorigâŠ
Mijn moeder is gisteravond om 23u nog gaan wandelen en voelt zich enorm beperkt in haar vrijheid. Ze komt verder ĂŒberhaupt zelden buiten na 21 uur maar het principe he!!
Voor jou ook lieverdâĄ
Hier werd net stoer om 21.00 vuurwerk afgestoken, neem aan als protest tegen de avondklok.
Ik heb hier serieus wel last van, wetende dat ik niet meer naar buiten mag raak ik gewoon een beetje van in paniek. Slaat nergens op, want ik ga nooit in het donker naar buiten(behalve als ik een afspraak heb) en heb een tuin, maar feit dat het niet mag, voelt gewoon naar en eng.
Maar goed ik ben okk raar want ik ben bang dat ik in paniek raak van alles of niks en dat levert alleen maar paniek oo of course
Ja hier ook, slaat echt nergens op
Ja, maar wel echt stoer hoor!! Hond weer wakker en ik bijna in paniekaanval. Leuk altijd dat kut vuurwerk
Heb mijn stem sinds jaren weer op video gehoordâŠik had gehoopt dat het wat minder erg zou zijn nu ik 23 ben. Nope, nog steeds hoog en kinderachtig als een 11 jarig giebel meisje ;â) als ik die stem zou horen zou ik denken wow kut kind hou je bek. En dan durf ik soms opmerkingen te maken over andere mensen hun stem. Zal ik een tijdje niet meer doen.
Dat mensen me serieus nemen??? Oke ik schaam me nu. Ik ga ook vaak extra de hoogte in als ik blij ben of vriendelijk doe. Mijn houding en gedrag is ik ook wel erg âjongâ dus dit maakt het nog ergerâŠ
(De andere mensen hun stem klonk op de video zoals ik het gewoon hoor. Dus zal het bij mij helaas ook zo zijn.)
Uhg ik ben niet buiten geweest vandaag en nu voel ik me suf ofzo. Morgen maar even wandelen
Mijn vriend vroeg net heel vrolijk: âZullen we even een blokkie om?â. Die vrolijkheid ging snel weg toen hij zich realiseerde dat het nu natuurlijk niet meer kan hahah
Oh men die man bij bankgiro miljonairs
Haha ik twijfel wel hoor. Denk dat het antwoord A is.
ENschede is toch heel duidelijk op de eerste. Wat Robert zegt dus
Haha je hebt gelijk! Ik had hier een hele discussie met mijn man die beter is in taal en overtuigde mij antwoord A terwijl mijn intuĂŻtie antwoord D zei.
Haha ik zit ook op deze manier tegen mân man te klagen over dit programma. Sowieso is zingen in groepsverband toch verboden? Maar ja, Matthijs heeft net Corona gehad dus die zal het niet erg vinden.
Matthijs wilde ook zoo graag dat André ging huilen maar helaas André is lekker relativerend en nuchter
Am i the asshole/aita
Ja wtf was dit joh, ik dacht na Rutger Bregman die een te lang verhaal over Harry Potter houdt met gebruik van de lelijke Nederlandse namen zijn we het dieptepunt wel voorbij maar nee
Ritme heb ik gelukkig, atm lig ik in bed dus
Je mag mij ook pbâen als je ooit wilt