Wat je even kwijt wil #47

Ik ben al bijna heel de dag non stop aan het huilen, je zou denken dat de tranen een keer op zijn haha.

2 likes

Dikke knuffel! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

1 like

Ik vind het rot dat er zoveel meiden zijn die zich slecht voelen hier. Aan alle meiden die erover gepost hebben Ʃn aan alle meiden die stilletjes lijden, dikke knuffel :heart:

50 likes

omg kinderachtig, precies om 21:00 gaat er hier vuurwerk :roll_eyes:

2 likes

Hier ook, kneuzen

1 like

God stress van m’n leven. Was nog even rondje lopen in het park, erheen met de check. Inmiddels 23888 stappen. Maar toen wilde ik terug en had een check gereserveerd maar die stond er niet. Dus ik zoeken tot het ineens 20:45 was en er geen andere scooters in de buurt waren, ook geen felyx. Gelukkig kon ik een fiets van een vriendin lenen, ik sjesen naar huis, thuis om 20:56. Zag ook vet veel politie, echt fietsen voor me lefe

29 likes

Ik vind het toch wel een raar idee dat ik nu niet de straat op mag en mijn ene kat zit mij sacherijnig aan te staren. Ik kan je vannacht niet van straat plukken, dus je blijft lekker binnen.

Omg een van mijn beste vriendinnen belde me vanavond en ze klonk al zo blij dus dacht het al maar ze bleek dus zwanger te zijn! !!! (wist dat ze dat graag wilde) Zooo leuk, maar pas 8 weken en andere gemeenschappelijke vriendinnen gaat ze het nog vertellen dus dan maar even hier, voelt echt een beetje alsof ik tante word ook (lekker onbescheiden maar ja). Bij 12 weken ga ik een klein cadeautje opsturen :revolving_hearts:

79 likes

Is vandaag al voorbij?

7 likes

Pfff ik zit echt even met wat kuts. M’n bovenbuurman lijkt in een soort psychose te zitten, hij denkt dat m’n vriend hem heeft bedreigd (nooit gebeurd) en zegt dat ie aangifte wilt gaan doen. Dit kwam hij opeens midden in de nacht melden door keihard op m’n deur te kloppen (we delen het trappenhuis), maar ik was slaapdronken en had oortjes in dus had niet door dat het tegen mij was. Ik had het pas door toen ik vandaag thuiskwam en hij opeens heel boos zei dat hij aangifte ging doen?? Toen dacht ik oh shit, hij was dus wel boos op m’n deur aan t kloppen vannacht en iets aan het schreeuwen over aangifte… Hij wilde verder niet praten erover, heb tot 2 x toe geprobeerd om op z’n deur te kloppen maar helaas. En nu durf ik niet chill in m’n studio te zijn want hij woont boven me en alles is super gehorig…

Mijn moeder is gisteravond om 23u nog gaan wandelen en voelt zich enorm beperkt in haar vrijheid. Ze komt verder überhaupt zelden buiten na 21 uur maar het principe he!!

9 likes

Voor jou ook lieverdā™”

Hier werd net stoer om 21.00 vuurwerk afgestoken, neem aan als protest tegen de avondklok. :roll_eyes:

Ik heb hier serieus wel last van, wetende dat ik niet meer naar buiten mag raak ik gewoon een beetje van in paniek. Slaat nergens op, want ik ga nooit in het donker naar buiten(behalve als ik een afspraak heb) en heb een tuin, maar feit dat het niet mag, voelt gewoon naar en eng.
Maar goed ik ben okk raar want ik ben bang dat ik in paniek raak van alles of niks en dat levert alleen maar paniek oo of course

4 likes

Ja hier ook, slaat echt nergens op

Ja, maar wel echt stoer hoor!! Hond weer wakker en ik bijna in paniekaanval. Leuk altijd dat kut vuurwerk

Heb mijn stem sinds jaren weer op video gehoord…ik had gehoopt dat het wat minder erg zou zijn nu ik 23 ben. Nope, nog steeds hoog en kinderachtig als een 11 jarig giebel meisje ;’) als ik die stem zou horen zou ik denken wow kut kind hou je bek. En dan durf ik soms opmerkingen te maken over andere mensen hun stem. Zal ik een tijdje niet meer doen.

Dat mensen me serieus nemen??? Oke ik schaam me nu. Ik ga ook vaak extra de hoogte in als ik blij ben of vriendelijk doe. Mijn houding en gedrag is ik ook wel erg ā€˜jong’ dus dit maakt het nog erger…

(De andere mensen hun stem klonk op de video zoals ik het gewoon hoor. Dus zal het bij mij helaas ook zo zijn.)

2 likes

Uhg ik ben niet buiten geweest vandaag en nu voel ik me suf ofzo. Morgen maar even wandelen

Mijn vriend vroeg net heel vrolijk: ā€œZullen we even een blokkie om?ā€. Die vrolijkheid ging snel weg toen hij zich realiseerde dat het nu natuurlijk niet meer kan hahah

9 likes

Oh men die man bij bankgiro miljonairs :speak_no_evil:

3 likes