Haha ik twijfel wel hoor. Denk dat het antwoord A is.
ENschede is toch heel duidelijk op de eerste. Wat Robert zegt dus
Haha je hebt gelijk! Ik had hier een hele discussie met mijn man die beter is in taal en overtuigde mij antwoord A terwijl mijn intuĂŻtie antwoord D zei.
Haha ik zit ook op deze manier tegen mân man te klagen over dit programma. Sowieso is zingen in groepsverband toch verboden? Maar ja, Matthijs heeft net Corona gehad dus die zal het niet erg vinden.
Matthijs wilde ook zoo graag dat André ging huilen maar helaas André is lekker relativerend en nuchter
Am i the asshole/aita
Ja wtf was dit joh, ik dacht na Rutger Bregman die een te lang verhaal over Harry Potter houdt met gebruik van de lelijke Nederlandse namen zijn we het dieptepunt wel voorbij maar nee
Ritme heb ik gelukkig, atm lig ik in bed dus
Je mag mij ook pbâen als je ooit wilt
Op Reddit is het erg populair en actief dus als je het concept leuk vindt kun je daar eindeloos lezen haha.
En voor de meest bizarre hoogte (diepte)punten deze twitter: https://twitter.com/aita_reddit @Shadina
Politie bellen en situatie uitleggen. Als hij al hulpverlening heeft dan kunnen ze die op de hoogte brengen en zo niet dan weten ze hier alvast vanaf en kunnen ze even gaan kijken hoe hij erbij zit.
Mogen konijnen wel onder de douche? Wij hadden vroeger thuis konijnen en die gingen wel eens onder de douch, daarna droog föhnen vonden ze helemaal niet erg.
Ohgod is er een avondklok, gaan ze hier in limburg ook weer eens rellen ME en alles erbij
Klinkt heel fijn, you go dat je het hebt kunnen ombuigen!
Ik heb the purge opstaan maar gossiemijne wat saai tot nu toe en die tienerliefde doe normaal
Wordt het nog spannend??
Het sneeuwt!
Ik vind die the Purge films niet spannend.
Balen
Bedankt voor de info! Stom dan we dat niet wisten, gelukkig is het altijd goed gegaan.
Ik zoek ook niks engs maar een beetje spannend mag wel
Maar ik wilde dus what happened to monday kijken maar die staat er niet meer op