Wat je even kwijt wil #47

Op Reddit is het erg populair en actief dus als je het concept leuk vindt kun je daar eindeloos lezen haha.

En voor de meest bizarre hoogte (diepte)punten deze twitter: https://twitter.com/aita_reddit @Shadina

Politie bellen en situatie uitleggen. Als hij al hulpverlening heeft dan kunnen ze die op de hoogte brengen en zo niet dan weten ze hier alvast vanaf en kunnen ze even gaan kijken hoe hij erbij zit.

3 likes

Mogen konijnen wel onder de douche? Wij hadden vroeger thuis konijnen en die gingen wel eens onder de douch, daarna droog föhnen vonden ze helemaal niet erg.

Ohgod is er een avondklok, gaan ze hier in limburg ook weer eens rellen ME en alles erbij :woman_facepalming:t2:

5 likes

Klinkt heel fijn, you go dat je het hebt kunnen ombuigen!

1 like

Ik heb the purge opstaan maar gossiemijne wat saai tot nu toe en die tienerliefde :sob: doe normaal

Wordt het nog spannend??

Het sneeuwt!

Ik vind die the Purge films niet spannend.

Balen

Bedankt voor de info! Stom dan we dat niet wisten, gelukkig is het altijd goed gegaan.

Ik zoek ook niks engs maar een beetje spannend mag wel
Maar ik wilde dus what happened to monday kijken maar die staat er niet meer op :frowning:

Ik word altijd heel gelukkig van jouw konijnenmoederposts

En van jou ook @pastelzwart met je pietje

1 like

kan je hier please een filmpje van maken? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

NEE

JA

Godver

1 like

Volgens mij hebben de buren bezoek ofzo :face_with_raised_eyebrow: Hoop gepraat, geschuif met stoelen.

Of hele heftige seks

4 likes

Ik voel mij deze week echt heel rusteloos en heb nergens zin in. Normaal kon ik mij nu nog uren mij vermaken, maar ik weet gewoon oprecht niet wat ik kan doen/waar ik zin in heb!? online shoppen zie ik niets leuks, forum al uitgelezen, in puzzelen en lezen geen zin, ook niet in de 1834 ste serie… wordt wat als dit corona tijdperk zich nog maanden/jaren voortzet :sob: