Wat je even kwijt wil #47

kan je hier please een filmpje van maken? :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

NEE

JA

Godver

1 like

Volgens mij hebben de buren bezoek ofzo :face_with_raised_eyebrow: Hoop gepraat, geschuif met stoelen.

Of hele heftige seks

4 likes

Ik voel mij deze week echt heel rusteloos en heb nergens zin in. Normaal kon ik mij nu nog uren mij vermaken, maar ik weet gewoon oprecht niet wat ik kan doen/waar ik zin in heb!? online shoppen zie ik niets leuks, forum al uitgelezen, in puzzelen en lezen geen zin, ook niet in de 1834 ste serie… wordt wat als dit corona tijdperk zich nog maanden/jaren voortzet :sob:

Ja filmpje haha!

1 like

Ieder zn ding he :woman_shrugging:t4:

2 likes

Ik heb dit precies hetzelfde. De hele week was hectisch mega veel werk en lange dagen en helemaal toe aan het weekend. Maar nog helemaal onrustig met adrenaline. Waardoor ik het weekend zo goed mogelijk wil besteden maar er is niks te doen. Ben helemaal down en overprikkeld en verveling alles tegelijk. Geen uitlaatklep ofzo. Dus toch maar wat zitten werken weer :sweat:

4 likes

Als je geen stoel hebt moet er iets uit.

1 like

Bij mn ouders thuis hoorde ik dat ook heel vaak in de nacht. Alsof de buren de bank verschoven enz.

Ook als ze op vakantie waren :exploding_head:

5 likes

Het is gewoon wit buiten, ik wil gewoon gvd zomer en zon.

Als er avondklok in de zomer was geweest had ik het echt 200 x erger gevonden wel

3 likes

Ja daar heb je een punt, maar dan nog mijn haat tegenover sneeuw/winter is erg haha

Ik heb de hele avond Among Us gespeeld met vrienden en gewoon lekker geluld via discord

Is echt bijna net zo prima als n avond echt samen spelletjes doen

16 likes

Ughhhhh ik ben sinds 7 half wakker, met een liedje in m’n hoofd. Althans. Een zin. ā€˜well there you go, you can’t make a wife out of a hoe’. Ik word helemaal gestoord van mezelf

2 likes

Elephants and acrobats, lions snakes monkey
Pele speaks "righteous, " Sister Zina says ā€œfunkyā€

How bizarre
How bizarre, how bizarre
Ooh, baby

Ook z’n leuke. lang leven Tiktok/instareels

3 likes

Ja, is de ander beschermen belangrijker dan je vriendschap? Gaat dit over dat je date met iemand die al een vriendin heeft? Want als vriendin zijnde zou ik daar niet over oordelen, maar zou wel gekwetst raken dat een vriendin daar niet eerlijk over is naar mij toe.
Lijkt me either way niet zo’n goed teken als je iemands geheim verbloemd ten koste van je zelf (ja misschien niet in oorlogssituaties als er levens op het spel staan, a la)

3 likes

Ik heb weer eens 5 uur geslapen. Dat was de vijfde keer deze week. Dit keer is de oorzaak harig rood. :thumbsup: Geweldig. kerel. En net is ook nog eens over zijn nek gegaan.