Mensen hier hebben ook het lucovitaal bamboe kussen toch? Ik heb hem net besteld. Ben benieuwd
Kwam op YouTube wat van die dollhouse kits tegen en toen dacht ik; hoe gaat het met de forummers en hun kits?? Weet alleen niet meer wie het waren (sorry)
Ik heb er een tijdje niet meer aan gewerkt, maar nu je erover begint is het wel een goed idee om daar vandaag lekker mee verder te gaan
Ik was inmiddels verdwaald in codecademy
Ik vond het een mooie verassing!
Zag het toen ik even naar toilet ging vannacht en dacht toen he, 2.30 mag nu niet naar buiten om in de sneeuw te rollen…
Oo mag ik vragen of codecademy je bevalt? Ik wil daar ook aan beginnen! (voor SQL maar uiteindelijk ook voor meer)
Ik doe echt de absolute beginnersbasis, heb nog nooit geprogrammeerd. En ik vind het superleuk! De manier waarop het uitgelegd wordt en je gelijk kunt oefenen is top.
Ik heb nu welcome to codecademy, learn how to code gedaan en ben nu bezig met de eerste JavaScript cursus.
Ik doe dus de gratis versie zonder certificaten omdat ik wil kijken of ik het leuk vind en vol kan houden.
Heel tof! Ik heb ook nog nooit geprogrammeerd maar daar ook wel interesse in! (Vind het dood eng om er ook aan te beginnen)
Vond ik ook, met de cursussen die ik gedaan heb kom je er heel rustig in en voelt het als spelen
@Hippe_kikker ik snap dus niks van die hele website? Hoe begin je aan die gratis versie haha? Ik zie het gewoon niet . Ben nu maar via freecodecamp begonnen.
ik heb net nutella quesadilla’s (letterlijk wrap met nutella onder de grill, niets meer, niets minder) met kaneelsuiker gegeten als ontbijt, waarom heb ik dit nooit eerder geprobeerd
Ik twijfel of ik mijn haar niet per ongeluk met doucheschuim in plaats van cremespoeling heb gewassen.
Het is supermooi weer en ik ben aan het werk.
@Boondigga na dit heb je 7 dagen een gratis trial. Daarna is het (helaas) wel betalen.
Tenzij ik dingen over het hoofd mis.
Ja maar je eigen stem klinkt altijd kut. Heeft te maken met hoe je hersenen je eigen stem laten klinken als je praat.
Als je gewoon vaker naar je eigen stem luistert op video wen je er wel aan is mijn ervaring. Nog steeds niet het allermooiste maar niet meer zo erg als eerst
Nee! Ik doe nog steeds dingen gratis. Je kunt alleen geen quizzen doen en geen certificaten, maar je kunt wel de opdrachten maken en verder leren!
Misschien zou ik zo de gordijnen eens open moeten gooien, want ben al een tijdje op, maar alles zit nog dicht.
Hè wat rot. Zelf zou ik ik balen als een vriendin dingen niet heeft verteld maar dat zal later wel weer afzakken.
Zeker als die vriendin ook aangeeft dat ze zelf nu wel denkt van oh wat dom dat ik niet gewoon eerlijk was tegen jullie. en als je ook aangeeft dat je zelf ook wel twijfels hebt of dit nu allemaal wel juist is en of je nu wel weet wat goed is wat niet. of wat je idee op dit moment ook maar is over de situatie dan heb je een eerlijk dialoog en is het heus wel goed.
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen eerlijkehid duurt het langst en zodra die er dan is, kan je weer verder. Misschien kost het wat tijd (maar misschien ook niet en hebben ze begrip voor je keuze/je redenen)