Wat je even kwijt wil #47

Ik doe echt de absolute beginnersbasis, heb nog nooit geprogrammeerd. En ik vind het superleuk! De manier waarop het uitgelegd wordt en je gelijk kunt oefenen is top.
Ik heb nu welcome to codecademy, learn how to code gedaan en ben nu bezig met de eerste JavaScript cursus.

Ik doe dus de gratis versie zonder certificaten omdat ik wil kijken of ik het leuk vind en vol kan houden.

3 likes

Heel tof! Ik heb ook nog nooit geprogrammeerd maar daar ook wel interesse in! (Vind het dood eng om er ook aan te beginnen)

1 like

Vond ik ook, met de cursussen die ik gedaan heb kom je er heel rustig in en voelt het als spelen :grin:

1 like

@Hippe_kikker ik snap dus niks van die hele website? Hoe begin je aan die gratis versie haha? Ik zie het gewoon niet :sob:. Ben nu maar via freecodecamp begonnen.

ik heb net nutella quesadilla’s (letterlijk wrap met nutella onder de grill, niets meer, niets minder) met kaneelsuiker gegeten als ontbijt, waarom heb ik dit nooit eerder geprobeerd

18 likes

Ik twijfel of ik mijn haar niet per ongeluk met doucheschuim in plaats van cremespoeling heb gewassen.

Hier kun je de allereerste cursus doen

Ook @Clancy

5 likes

Het is supermooi weer en ik ben aan het werk. :frowning_face:

@Boondigga na dit heb je 7 dagen een gratis trial. Daarna is het (helaas) wel betalen.
Tenzij ik dingen over het hoofd mis.

1 like

Ja maar je eigen stem klinkt altijd kut. Heeft te maken met hoe je hersenen je eigen stem laten klinken als je praat.

Als je gewoon vaker naar je eigen stem luistert op video wen je er wel aan is mijn ervaring. Nog steeds niet het allermooiste maar niet meer zo erg als eerst :wink:

Nee! Ik doe nog steeds dingen gratis. Je kunt alleen geen quizzen doen en geen certificaten, maar je kunt wel de opdrachten maken en verder leren!

2 likes

Misschien zou ik zo de gordijnen eens open moeten gooien, want ben al een tijdje op, maar alles zit nog dicht.

Hè wat rot. Zelf zou ik ik balen als een vriendin dingen niet heeft verteld maar dat zal later wel weer afzakken.

Zeker als die vriendin ook aangeeft dat ze zelf nu wel denkt van oh wat dom dat ik niet gewoon eerlijk was tegen jullie. en als je ook aangeeft dat je zelf ook wel twijfels hebt of dit nu allemaal wel juist is en of je nu wel weet wat goed is wat niet. of wat je idee op dit moment ook maar is over de situatie dan heb je een eerlijk dialoog en is het heus wel goed.

Eigenlijk wil ik gewoon zeggen eerlijkehid duurt het langst en zodra die er dan is, kan je weer verder. Misschien kost het wat tijd (maar misschien ook niet en hebben ze begrip voor je keuze/je redenen)

3 likes

Wow, ik kreeg net mail van de AH dat je airmiles kunt inwisselen voor Bol cadeaukaarten. Nu zit er alleen een limiet op hoeveel airmiles je kunt gebruiken per dag. Dus morgen nog een keer doen. (Ik gebruik Airmiles echt nooit dus dit is echt super chill)

1 like

Dit doet volgens mij 90% van de mannen altijd: niks aan de hand. :thumbsup:

Edit: oh grapje, ik dacht ipv shampoo.

1 like

Oh wist ik niet! Voor what it’s worth: ik zag alleen dat die vrouw zijn voetjes erin deed dus misschien viel het mee voor het konijn, laten we het hopen

1 like

Ja dat is de goeie!

1 like

Ik lever ze altijd in voor korting op boodschappen, haha. Maar ik gebruik mijn moeders kaart nog steeds :joy:

Ik heb een off weekend en gisteren heel de dag binnen gezeten. Nu ben ik gaan wandelen maar voel ik me ook niet beter. Dus nu zit ik op een bankje te bedenken of ik nog verder ga of maar weer naar huis?
Het helpt ook niet mee dat ik vrijdag een uitbarsting kreeg richting mijn vriend en we dat nog steeds niet hebben uitgesproken :woman_facepalming:.

Het is ook vetdruk op de plek waar ik ben en net ging ik netjes wachten om mensen te passeren haalt een meisje me in waarbij ze me nog net niet aanraakt.

Ik liep net alleen door het park en het was natuurlijk super druk. Maar er passeerde een stel en toen zei die meid tegen haar wandelgenoot: “aw echt zielig dat ze helemaal alleen loopt”. Waar bemoeien mensen zich mee? Vind het heerlijk om alleen te lopen. De volgende keer ga ik wel twee uur eerder want nu was het vooral zigzaggen door de kinderwagens en honden :unamused:

36 likes