Wow, ik kreeg net mail van de AH dat je airmiles kunt inwisselen voor Bol cadeaukaarten. Nu zit er alleen een limiet op hoeveel airmiles je kunt gebruiken per dag. Dus morgen nog een keer doen. (Ik gebruik Airmiles echt nooit dus dit is echt super chill)
Dit doet volgens mij 90% van de mannen altijd: niks aan de hand.
Edit: oh grapje, ik dacht ipv shampoo.
Oh wist ik niet! Voor what itâs worth: ik zag alleen dat die vrouw zijn voetjes erin deed dus misschien viel het mee voor het konijn, laten we het hopen
Ja dat is de goeie!
Ik lever ze altijd in voor korting op boodschappen, haha. Maar ik gebruik mijn moeders kaart nog steeds
Ik heb een off weekend en gisteren heel de dag binnen gezeten. Nu ben ik gaan wandelen maar voel ik me ook niet beter. Dus nu zit ik op een bankje te bedenken of ik nog verder ga of maar weer naar huis?
Het helpt ook niet mee dat ik vrijdag een uitbarsting kreeg richting mijn vriend en we dat nog steeds niet hebben uitgesproken .
Het is ook vetdruk op de plek waar ik ben en net ging ik netjes wachten om mensen te passeren haalt een meisje me in waarbij ze me nog net niet aanraakt.
Ik liep net alleen door het park en het was natuurlijk super druk. Maar er passeerde een stel en toen zei die meid tegen haar wandelgenoot: âaw echt zielig dat ze helemaal alleen looptâ. Waar bemoeien mensen zich mee? Vind het heerlijk om alleen te lopen. De volgende keer ga ik wel twee uur eerder want nu was het vooral zigzaggen door de kinderwagens en honden
Ah shit ik zat net te denken om naar het park te lopen maar drukte heb ik echt geen zin in
Wow. Ben ik nu zo licht ontvlambaar of jij zo geduldig, want ik had sowieso gevraagd waar ze zich mee bemoeit
Jaa dat kan ook natuurlijk! Al skip ik die optie meestal omdat ik geen zin heb om alles te doorlopen en zsm naar huis wil. En eerlijk, met bol kaartjes ben ik nu ook blij! Heb van werk een 60 euro kaart gehad voor kerst. Nu dan 25 euro en morgen dan nog een kaart van 10, toch 95 euro bij elkaar!
Nou normaal zou ik er ook wat van gezegd hebben, maar ik ging juist naar het park om wat negatieve gevoelens etc van mij af te zetten. Dus ik heb het maar direct los gelaten en een podcast opgezet.
Ja heel slim.
Alleen wandelen is juist heerlijk om je hoofd leeg te maken
Ben ik de enige (vast niet) die van praten in de koude lucht keelpijn krijgt? Ik hou ook liever mijn mondkap op op de fiets haha
Jemig ik heb echt de ergste kater van mân leven gehad, gisteren denk ik wel zoân 18 uur geslapen en ben nu pas aan het herstellen. Net vies lekker ontbeten met een croissant met gebakken ei en vegaspek en nu yeet ik er een spicy pumpkin groentesapje in. Ben toch veel te oud voor dit soort ongein, bah.
Wauw wat aso, sowieso heerlijk om alleen te lopen maar stel dat je net zoiets zegt bij iemand die het ook even niet fijn vindt alleen, echt achterlijk. Goede reactie overigens, ik had waarschijnlijk iets gezegd van: nou gelukkig hoef ik niet met jou te lopen, echt medelijden met je wandelgenoot
Hij schrikt van een douche maar niet van in een vijver vallen⊠Konijnen zijn bijzondere beesten hahaha
Nu heb ik Sammy van Ramses in mn hoofd. Alleen had Jouw Sammy beter niet omhoog moeten kijken haha
Ik dacht heel even dat hierna kwam dat je het konijn moest opbakken
Paneren Met of zonder ei?
Ik heb echt zĂł geen zin in morgen en de rest van de week, heb echt zin om te huilen. Ik werk om de week 40 of 32 uur. Maar ik vind die weken van 40 zo intens kut. Ik vind mijn werk leuk, maar vijf dagen achter elkaar is gewoon te veel, helemaal omdat ik met vroeg opstaan altijd kut slaap. Het voelt zo eindeloos altijd. En nu was ik het hele weekend ongesteld, dus ik heb ook niet echt kunnen opladen voor de komende week. Als ik morgen eerlijk moet antwoorden op 'Hoe was je weekend?", wordt het: nou pijn, bloed, stoned zijn van pijnstillers en anuskramp!
En gister dacht ik: nou oké zonde van vandaag, maar morgen even lekker productief zijn. Eindstand: ik heb nog steeds pijn. Echt wat een kutzooi (letterlijk ook nog eens).
4x9 werken geen optie? Dus elke week 1 dag vrij?