Nee, polikliniek in een ziekenhuis dus ben echt gebonden aan 8.30-17.00 uur. Wij hebben altijd alleen maar tussen die tijden patiënten gepland staan. Maar ik ga in maart een stap omhoog qua salaris, en dan in april meteen naar 32 uur. Vind die vrije tijd zoveel meer waard dan dat extra geld.
Ik zit tegenwoordig in de klassieke muziekvibe en kan hier zo intens van genieten: net wakker, kop koffie, boek en die muziek op de achtergrond.
SOS ben een oude man van 72 geworden
Wat een overdreven gedoe allemaal, alleen maar omdat je 1 keer hebt gezegd dat hij niet bij jou was terwijl dat wel zo was?
Misschien word ik bad-loos. Zag dat zelf niet aankomen maar het is de harde realiteit helaas. Nu weet ik gelukkig wel van het bestaan van het forumbad.
Zetten jullie die in de douchekabine zelf of gewoon midden in de badkamer (mocht het niet passen in de kabine)
wooh ik dacht echt dat het om een serieuze leugen zou gaan. maar dit is wel heel overdreven allemaal. zou gewoon zeggen van he jongens sorry, was niet slim van me maar let’s move on! is dat een optie?
Iemand nog dé tip voor het klaarmaken van banaan/ei pannenkoeken? Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar bij mij komt het er altijd uit als scrambled eggs met banaan
Uitnodigen om een soort confessie te gaan doen en hopen op vergiffenis? Dat gaat toch veel te ver, je bent hen toch geen verantwoording verschuldigd over wanneer jouw date bij je was? Ongeacht of hij nou bezet is of niet. Totaal belachelijk. Zo maak je het alleen maar veel groter dan het is. Die mensen moeten zich lekker met hun eigen neukertjes gaan bemoeien. Jij hebt hun niks aangedaan, en ik zou dus ook echt niet vergiffenis gaan vragen want dat is nergens voor nodig. Laat je niet zo opjutten door die bemoeizuchtige lui.
Die van mij past precies in de douchecabine een voordeel daarvan is dat als ik het toch te koud vind de cabine dicht doe en dan een stoommachine effect heb.
Oeeeh Geniaal! Nog wat druppels etherische oliën en je hebt je eigen hammam
Bij mij lukt het alleen met veel geduld. Bakken op laag vuur en op een gegeven moment inderdaad voorzichtig omkiepen. Pannenkoekje voor pannenkoekje.
Maar dat duurt me vaak te lang dus wordt het ook een scrambled smurrie wat ik op hoger vuur door elkaar roer/omschep.
Ik denk dat ik sinds gisteren echt een top 5 van dingen kan samenstellen om mij woedend te krijgen
- Racisme
- Seksisme
- Andermans eigendom stelen
- Plagiaat plegen (nieuwe binnenkomer)
- Mensen die zich niet aan de coronaregels houden
Ik word de laatste tijd ZO bizar vaak om mn legitimatie gevraagd. Komt vast ook door dat mondkapje haha maar ik word er zo blij van (ben 32 voel me echt tering oud als ik dat zeg). Zonet ook weer dus ik laat mn rijbewijs zien, zegt die jongen; wow oke dat had ik niet verwacht, welke crème gebruikt u? Dat ie me daarna u noemde maakte het dan weer jammer hahaha
Maar welke crème gebruik je
Oh no, ik zal een kaarsje voor je branden
Valt plagiaat niet al onder no. 3? Ruimte voor een nieuwe ergernis!
Geen crème 🥲
3.1 dan maar. Ik zal je wel braaf citeren als ik dan dit plan implementeer.
@Karl_Lagerfeld als jij het zonder bad moet doen beschouw ik 2021 ook al als gecanceld.
Ik heb het tegenovergestelde. Voor de mondkapjesplicht moest ik heel vaak mijn ID laten zien en nu nooit meer. Dankjewel voorhoofdrimpels, tijd voor een bezoekje bij Bergman
Ik ben zo dom geweest om in mijn pauze even in bed te gaan liggen. Wil er nu niet meer uit en heb ik echt een baan nodig?