Wat je even kwijt wil #47

Uitnodigen om een soort confessie te gaan doen en hopen op vergiffenis? Dat gaat toch veel te ver, je bent hen toch geen verantwoording verschuldigd over wanneer jouw date bij je was? Ongeacht of hij nou bezet is of niet. Totaal belachelijk. Zo maak je het alleen maar veel groter dan het is. Die mensen moeten zich lekker met hun eigen neukertjes gaan bemoeien. Jij hebt hun niks aangedaan, en ik zou dus ook echt niet vergiffenis gaan vragen want dat is nergens voor nodig. Laat je niet zo opjutten door die bemoeizuchtige lui.

32 likes

Die van mij past precies in de douchecabine een voordeel daarvan is dat als ik het toch te koud vind de cabine dicht doe en dan een stoommachine effect heb.

6 likes

Oeeeh :heart_eyes::heart_eyes: Geniaal! Nog wat druppels etherische oliĂŤn en je hebt je eigen hammam :joy:

4 likes

Bij mij lukt het alleen met veel geduld. Bakken op laag vuur en op een gegeven moment inderdaad voorzichtig omkiepen. Pannenkoekje voor pannenkoekje.
Maar dat duurt me vaak te lang dus wordt het ook een scrambled smurrie wat ik op hoger vuur door elkaar roer/omschep.

1 like

Ik denk dat ik sinds gisteren echt een top 5 van dingen kan samenstellen om mij woedend te krijgen

1. Racisme
  2. Seksisme
  3. Andermans eigendom stelen
  4. Plagiaat plegen (nieuwe binnenkomer)
  5. Mensen die zich niet aan de coronaregels houden
5 likes

Ik word de laatste tijd ZO bizar vaak om mn legitimatie gevraagd. Komt vast ook door dat mondkapje haha maar ik word er zo blij van (ben 32 voel me echt tering oud als ik dat zeg). Zonet ook weer dus ik laat mn rijbewijs zien, zegt die jongen; wow oke dat had ik niet verwacht, welke crème gebruikt u? Dat ie me daarna u noemde maakte het dan weer jammer hahaha

19 likes

Maar welke crème gebruik je

43 likes

Oh no, ik zal een kaarsje voor je branden :cry: :pray:t2:

1 like

Valt plagiaat niet al onder no. 3? Ruimte voor een nieuwe ergernis!

1 like

Geen crème 🥲

3 likes

3.1 dan maar. Ik zal je wel braaf citeren als ik dan dit plan implementeer. :wink:

@Karl_Lagerfeld als jij het zonder bad moet doen beschouw ik 2021 ook al als gecanceld.

4 likes

Ik heb het tegenovergestelde. Voor de mondkapjesplicht moest ik heel vaak mijn ID laten zien en nu nooit meer. :sob: Dankjewel voorhoofdrimpels, tijd voor een bezoekje bij Bergman

2 likes

Ik ben zo dom geweest om in mijn pauze even in bed te gaan liggen. Wil er nu niet meer uit en heb ik echt een baan nodig?

5 likes

Was even bang dat je “betweters” in je top 5 wilde introduceren

1 like

Ik denk dat bedwetters hoger komt te staan.

1 like

Als het financieel mogelijk is kan je misschien ook 32 uur per week werken. Doe ik ook sinds kort en vind het zo ontzettend fijn. Vond de weken met 40 uur per week ook ontzettend zwaar.

1 like

Ja, gaat als het goed is per april gebeuren! Zeker omdat ik ook nog in opleiding ben en dus ook nog in de weekenden moet studeren, dat maakt het extra zwaar. Ik moet nog twee praktijktentamens halen, zodat ik bepaalde onderzoeken zelfstandig mag uitvoeren. En daarna mag ik naar 32 uur, waarschijnlijk dus april.

Ik heb nu maar even vrije dagen opgenomen, nu hoef ik tot april nog maar 2 fulltime weken te overleven.

Vorig jaar was er een corona-gerelateerd cartoon en ik kan 'm nergens vinden. Misschien dat iemand weet wat ik bedoel:

Links staat een groep mensen: er is een virus help ons
Rechts staat een groep mensen: waarom zijn er zoveel maatregelen

Plus ik vind het ook echt belachelijk dat die vrienden hem steeds willen tegen houden om vreemd te gaan. Waarom?
Is toch die gozer z’n eigen verantwoordelijkheid hij is volwassen. Hebben die vrienden zich echt niet mee te bemoeien en als ze het zo erg vinden dan moeten ze het maar aan die vriendin vertellen. Ook @Panda

11 likes

ik las je post en ik schrok me helemaal het apelazarus dat het al maandag is in plaats van zondag en ik aan het spijbelen ben terwijl ik aan het werk had moeten zijn zonder het te weten??? Maar sommige banen zijn gewoon op zondag ook natuurlijk.

Ik vind iig dat je in bed mag blijven liggen…

11 likes