Wat je even kwijt wil #47

Ik heb dat ook nog vaak en binnenkort word ik 30. De laatste keer bij de slijter kreeg ik zelfs een sleutelhanger, omdat hij het verkeerd had ingeschat :joy:

2 likes

Ja mijn vriend vroeg vanochtend of ik het écht zeker weet omdat ik toch wel ‘best vaak’ in bad ga :joy:

Understatement van het jaar

7 likes

Hahahaha sorry mijn werkweken zijn van zondag t/m donderdag, niet schrikken je bent vandaag nog vrij :joy:

Fijn dat je wat vakantiedagen hebt kunnen opnemen. Sterkte nog even!

1 like

Dit klinkt wel echt lekker steamy

Ik heb Indiaas besteld om straks af te halen en ik heb nu al zoveel zin hierin :heart:

4 likes

Schaam je niet! Ik was ook heerlijk op 2 schermen aan het kijken. Vond het allebei leuk, vind het dus stom dat het tegelijk is.

3 likes

Ik was vorig jaar op mijn dertigste verjaardag voor het eerst in maaaaaaanden om mijn idee gevraagd. Wilde de caissière echt knuffelen hahahah “MEVROUW U HEEFT ECHT MIJN DAG GEMAAKT :heart_eyes:”.

Edit; ID natuurlijk, niet idee :roll_eyes:

6 likes

Ik vind plagiaat plegen wel chill eigenlijk

Waarom opnieuw het wiel uitvinden als je ook de beste elementen van andermans wielen kan samenvoegen. Zo heb ik school overleefd.

Of bedoel je iets anders?

10 likes

88% van het internet kopiëren en dan doen alsof je het zelf hebt geschreven. Dus ja in de schoolsetting.

1 like

Hadden ze wel alle lettertypes gelijkgetrokken? Daar ging ik nog wel eens de mist in in my rookie days

7 likes

't Sneeuwt hier :snowflake::snowman_with_snow:.

2 likes

Jeetje meid gaat het wel? Ik heb eigenlijk vrij maar als je erover wil praten maak ik een uitzondering xoxo

2 likes

Wat lief dankjewel! Maar het gaat goed, sta er wel positief in (new me) krijg er een vaatwasser voor terug en daar heb ik ook altijd wel grote behoefte aan gehad. En ik hoop dat ik door het grote verlies wat credits heb opgebouwd bij mijn vriend zodat ik een mooi flamingo behangetje ergens kan implementeren.

Als we het huis überhaupt krijgen

21 likes

Trots op jou!!

Er is zo’n verschrikkelijk grote mcdonalds bestelling onderweg, holy shit :joy:

Vanaf morgen maar weer eens lekker aan de keto

6 likes

Ohhh deze tiktok me hart ik kan het niet aan

1 like

Ik zit ongeduldig op mijn verjaardagssushi te wachten, hongeerrrrrrrrrrrr
Wel echt mijn saaiste verjaardag ooooit in deze lockdown

2 likes

Ik vermaak me de laatste tijd heel erg met een kort online spel en misschien vinden jullie het ook wel leuk. Het heet geoguessr. Je krijgt een Google streetview locatie te zien die jij dan moet pinpointen op de kaart. Je kunt ook door de omgeving klikken en bent dus telkens links en rechts aan het zoeken naar aanwijzingen. Per dag kun je gratis één gewoon spel en één daily challenge spelen. De daily challenge is op tijd en wordt nog leuker als je punten en locaties gaat vergelijken met vrienden (of forumleden) die het ook spelen, iedereen krijgt daar namelijk dezelfde locaties.

https://www.geoguessr.com/ het is gratis en een account aanmaken kost 1 min

11 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like