Wat je even kwijt wil #47

Was even bang dat je “betweters” in je top 5 wilde introduceren

1 like

Ik denk dat bedwetters hoger komt te staan.

1 like

Als het financieel mogelijk is kan je misschien ook 32 uur per week werken. Doe ik ook sinds kort en vind het zo ontzettend fijn. Vond de weken met 40 uur per week ook ontzettend zwaar.

1 like

Ja, gaat als het goed is per april gebeuren! Zeker omdat ik ook nog in opleiding ben en dus ook nog in de weekenden moet studeren, dat maakt het extra zwaar. Ik moet nog twee praktijktentamens halen, zodat ik bepaalde onderzoeken zelfstandig mag uitvoeren. En daarna mag ik naar 32 uur, waarschijnlijk dus april.

Ik heb nu maar even vrije dagen opgenomen, nu hoef ik tot april nog maar 2 fulltime weken te overleven.

Vorig jaar was er een corona-gerelateerd cartoon en ik kan 'm nergens vinden. Misschien dat iemand weet wat ik bedoel:

Links staat een groep mensen: er is een virus help ons
Rechts staat een groep mensen: waarom zijn er zoveel maatregelen

Plus ik vind het ook echt belachelijk dat die vrienden hem steeds willen tegen houden om vreemd te gaan. Waarom?
Is toch die gozer z’n eigen verantwoordelijkheid hij is volwassen. Hebben die vrienden zich echt niet mee te bemoeien en als ze het zo erg vinden dan moeten ze het maar aan die vriendin vertellen. Ook @Panda

11 likes

ik las je post en ik schrok me helemaal het apelazarus dat het al maandag is in plaats van zondag en ik aan het spijbelen ben terwijl ik aan het werk had moeten zijn zonder het te weten??? Maar sommige banen zijn gewoon op zondag ook natuurlijk.

Ik vind iig dat je in bed mag blijven liggen…

11 likes

Ik heb dat ook nog vaak en binnenkort word ik 30. De laatste keer bij de slijter kreeg ik zelfs een sleutelhanger, omdat hij het verkeerd had ingeschat :joy:

2 likes

Ja mijn vriend vroeg vanochtend of ik het écht zeker weet omdat ik toch wel ‘best vaak’ in bad ga :joy:

Understatement van het jaar

7 likes

Hahahaha sorry mijn werkweken zijn van zondag t/m donderdag, niet schrikken je bent vandaag nog vrij :joy:

Fijn dat je wat vakantiedagen hebt kunnen opnemen. Sterkte nog even!

1 like

Dit klinkt wel echt lekker steamy

Ik heb Indiaas besteld om straks af te halen en ik heb nu al zoveel zin hierin :heart:

4 likes

Schaam je niet! Ik was ook heerlijk op 2 schermen aan het kijken. Vond het allebei leuk, vind het dus stom dat het tegelijk is.

3 likes

Ik was vorig jaar op mijn dertigste verjaardag voor het eerst in maaaaaaanden om mijn idee gevraagd. Wilde de caissière echt knuffelen hahahah “MEVROUW U HEEFT ECHT MIJN DAG GEMAAKT :heart_eyes:”.

Edit; ID natuurlijk, niet idee :roll_eyes:

6 likes

Ik vind plagiaat plegen wel chill eigenlijk

Waarom opnieuw het wiel uitvinden als je ook de beste elementen van andermans wielen kan samenvoegen. Zo heb ik school overleefd.

Of bedoel je iets anders?

10 likes

88% van het internet kopiëren en dan doen alsof je het zelf hebt geschreven. Dus ja in de schoolsetting.

1 like

Hadden ze wel alle lettertypes gelijkgetrokken? Daar ging ik nog wel eens de mist in in my rookie days

7 likes

't Sneeuwt hier :snowflake::snowman_with_snow:.

2 likes

Jeetje meid gaat het wel? Ik heb eigenlijk vrij maar als je erover wil praten maak ik een uitzondering xoxo

2 likes