Wat je even kwijt wil #47

Wat lief dankjewel! Maar het gaat goed, sta er wel positief in (new me) krijg er een vaatwasser voor terug en daar heb ik ook altijd wel grote behoefte aan gehad. En ik hoop dat ik door het grote verlies wat credits heb opgebouwd bij mijn vriend zodat ik een mooi flamingo behangetje ergens kan implementeren.

Als we het huis überhaupt krijgen

21 likes

Trots op jou!!

Er is zo’n verschrikkelijk grote mcdonalds bestelling onderweg, holy shit :joy:

Vanaf morgen maar weer eens lekker aan de keto

6 likes

Ohhh deze tiktok me hart ik kan het niet aan

1 like

Ik zit ongeduldig op mijn verjaardagssushi te wachten, hongeerrrrrrrrrrrr
Wel echt mijn saaiste verjaardag ooooit in deze lockdown

2 likes

Ik vermaak me de laatste tijd heel erg met een kort online spel en misschien vinden jullie het ook wel leuk. Het heet geoguessr. Je krijgt een Google streetview locatie te zien die jij dan moet pinpointen op de kaart. Je kunt ook door de omgeving klikken en bent dus telkens links en rechts aan het zoeken naar aanwijzingen. Per dag kun je gratis één gewoon spel en één daily challenge spelen. De daily challenge is op tijd en wordt nog leuker als je punten en locaties gaat vergelijken met vrienden (of forumleden) die het ook spelen, iedereen krijgt daar namelijk dezelfde locaties.

https://www.geoguessr.com/ het is gratis en een account aanmaken kost 1 min

11 likes

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Hij doet het niet :cry:

Zo?

3 likes

Aaawww :sob: Ja hij doet het nu!

1 like

Na een tijdje om de dag mijn haar te gaan wassen, ben ik voor het eerst nog een dag extra er bij aan het doen. Vandaag was eigenlijk was dag. Het voelt weer net zo smerig als toen ik ging proberen voor om de dag. Dus even volhouden. Denk ik.

Heb vrijdag mijn haar weer paars geverfd en wil de kleur toch wat langer proberen te houden

1 like

Ik vind dat eindhoven voor straf 5 jaar geen carnaval meer mag vieren en de starbucks moet afstaan aan Sittard

62 likes

Wisten jullie dat je Rob Geus kan inhuren als trouwambtenaar? Amazing

7 likes

Ja, joh, hier zou ik me niet schuldig over gaan voelen. Die vrienden moeten ergens een leven zoeken. Zou het inderdaad naast je neer leggen, aangeven dat het zijn probleem is en als ze surveillance vragen hebben ze bij die hem moeten zijn. Hoop ook dat je vriendinnen niet meegaan in die controlerende bullshit.
Wel slap overigens van die gast hoe hij dit nu speelt.

4 likes

De liefde doet rare dingen met je

1 like

Oh nog meer leuke dingen tegen de verveling! Thanks :blush:

1 like

Misschien moeten we een muur op eindhoven bouwen en ze het allemaal maar laten uitzoeken.

3 likes

Nee

Eindhoven is het beste deel van Brabant

3 likes

Of net zoals Urk, gewoon onder water zetten.

5 likes

Alleen maar dit legendarische filmpje natuurlijk

En ik ben van plan om er te gaan wonen en ik kan wel een starbucks gebruiken natuurlijk

26 likes