Hij doet het niet
Aaawww Ja hij doet het nu!
Na een tijdje om de dag mijn haar te gaan wassen, ben ik voor het eerst nog een dag extra er bij aan het doen. Vandaag was eigenlijk was dag. Het voelt weer net zo smerig als toen ik ging proberen voor om de dag. Dus even volhouden. Denk ik.
Heb vrijdag mijn haar weer paars geverfd en wil de kleur toch wat langer proberen te houden
Ik vind dat eindhoven voor straf 5 jaar geen carnaval meer mag vieren en de starbucks moet afstaan aan Sittard
Wisten jullie dat je Rob Geus kan inhuren als trouwambtenaar? Amazing
Ja, joh, hier zou ik me niet schuldig over gaan voelen. Die vrienden moeten ergens een leven zoeken. Zou het inderdaad naast je neer leggen, aangeven dat het zijn probleem is en als ze surveillance vragen hebben ze bij die hem moeten zijn. Hoop ook dat je vriendinnen niet meegaan in die controlerende bullshit.
Wel slap overigens van die gast hoe hij dit nu speelt.
De liefde doet rare dingen met je
Oh nog meer leuke dingen tegen de verveling! Thanks
Misschien moeten we een muur op eindhoven bouwen en ze het allemaal maar laten uitzoeken.
Nee
Eindhoven is het beste deel van Brabant
Of net zoals Urk, gewoon onder water zetten.
Alleen maar dit legendarische filmpje natuurlijk
En ik ben van plan om er te gaan wonen en ik kan wel een starbucks gebruiken natuurlijk
Heb net met een zak m&mās in bed serie gekeken, daarvoor een half uur gehuild en nu heb ik buikpijn en nog steeds honger
Jezus wat wonen er toch idioten in Nederland als je naar die rellen in Eindhoven etc kijktā¦
Nou, na die beelden op de NOS twijfel ik behoorlijk
Leuk!
En dan verklaar ik hierbij dat jullie in de echt aan elkaar verbonden zijn als man man man en vrouw / man
Gewoon een muur bouwen om Eindhoven en dan het laten vollopen met water. Jij geen bad meer zij dan een XXL bad.
De kans is gewoon echt 120% dat hij dan in zijn toespraak een grapje maakt over over āeen rubbertjeā en of die dan nu niet eer nodig is ofzo. Ik word gewoon al geĆÆrriteerd bij het bedenken van dit.