Wat je even kwijt wil #47

Kunnen we hem niet naar Sittard of Urk lokken wanneer we ze onder water gaan zette

2 likes

We hebben 2 Starbucksen hè. Carnaval mag je hebben, Starbucks niet

4 likes

Man op tinder zegt ‘how you doing?’. Ik stuur een gifje van joey terug waarop hij zegt: so you got it.

Ben ik er al weer klaar mee hè. Yes I fucking got it, het was geen breinbreker vriend

25 likes

Kom jij daar vandaan. Waarom ben je niet lekker stenen aan het gooien buiten?

1 like

Ik vind Nederland stom vandaag.

33 likes

Ik heb met mn waterkanon gespoten

3 likes

Heb er letterlijk geen woorden meer voor…

1 like

Ja sorry, ben nog maar een beginneling

4 likes

Ik ben echt weer op zo’n punt dat ik het volwassen leven zo vermoeiend vind. Mijn container zit alweer vol terwijl hij nog lang niet geleegd word. En ik weet dat mijn vader er dan in gaat staan om de boel te pletten maar daar heb ik toch totaal geen zin in??? Wat een gedoe zeg. Bah bah

6 likes

Huh waar is die tweede dan!!!

Vliegveld en station :sunglasses:

2 likes

Misschien moet dit in het biecht topic maar ik zou ook wel eens een winkel willen plunderen. Ga ik nooit doen natuurlijk maar dat lijkt me een hogere adrenaline kick geven dan een achtbaan. En je houd er ook nog allemaal spullen aan over.

31 likes

Dan moet het wel een leuke winkel zijn

1 like

Ja maar neem je dan tassen mee om het te dragen of alleen in je armen? Want dan is de buit echt wel teleurstellend laag.

Ik zou ook wel een een ruit willen inslaan of iets kostbaarste kapot willen maken

2 likes

Waar halen mensen in hun dagelijkse leven hun adrenaline shot eigenlijk vandaan?

2 likes

ff lekker naar de blokker om nieuwe pannen te jatten voor volgende toespraak van Rutte!!!

@QueenOfEngland Starbucks. triple Espresso

3 likes

Weg piraat zijn

5 likes

Op dit moment: bijna bij de supermarkt pas checken of ik een mondkapje bij me heb

7 likes

Ja ik ga geen jumbo plunderen dat vind ik saai. Ik speel wel vaak plundertje online en dan pleur ik alles in mn mandje. Maar het is toch niet helemaal hetzelfde als er geen kans is om gepakt te worden.

5 likes

Ohja natuurlijk, vliegveld vergeten! Die moet dan maar verhuizen. Helaas