Wat je even kwijt wil #47

Heb net met een zak m&m’s in bed serie gekeken, daarvoor een half uur gehuild en nu heb ik buikpijn en nog steeds honger :grimacing:

Jezus wat wonen er toch idioten in Nederland als je naar die rellen in Eindhoven etc kijkt…

12 likes

Nou, na die beelden op de NOS twijfel ik behoorlijk

4 likes

Leuk!

1 like

En dan verklaar ik hierbij dat jullie in de echt aan elkaar verbonden zijn als man man man en vrouw / man

26 likes

Gewoon een muur bouwen om Eindhoven en dan het laten vollopen met water. Jij geen bad meer zij dan een XXL bad.

3 likes

De kans is gewoon echt 120% dat hij dan in zijn toespraak een grapje maakt over over “een rubbertje” en of die dan nu niet eer nodig is ofzo. :nauseated_face: Ik word gewoon al geïrriteerd bij het bedenken van dit.

4 likes

Kunnen we hem niet naar Sittard of Urk lokken wanneer we ze onder water gaan zette

2 likes

We hebben 2 Starbucksen hè. Carnaval mag je hebben, Starbucks niet

4 likes

Man op tinder zegt ‘how you doing?’. Ik stuur een gifje van joey terug waarop hij zegt: so you got it.

Ben ik er al weer klaar mee hè. Yes I fucking got it, het was geen breinbreker vriend

25 likes

Kom jij daar vandaan. Waarom ben je niet lekker stenen aan het gooien buiten?

1 like

Ik vind Nederland stom vandaag.

33 likes

Ik heb met mn waterkanon gespoten

3 likes

Heb er letterlijk geen woorden meer voor…

1 like

Ja sorry, ben nog maar een beginneling

4 likes

Ik ben echt weer op zo’n punt dat ik het volwassen leven zo vermoeiend vind. Mijn container zit alweer vol terwijl hij nog lang niet geleegd word. En ik weet dat mijn vader er dan in gaat staan om de boel te pletten maar daar heb ik toch totaal geen zin in??? Wat een gedoe zeg. Bah bah

6 likes

Huh waar is die tweede dan!!!

Vliegveld en station :sunglasses:

2 likes

Misschien moet dit in het biecht topic maar ik zou ook wel eens een winkel willen plunderen. Ga ik nooit doen natuurlijk maar dat lijkt me een hogere adrenaline kick geven dan een achtbaan. En je houd er ook nog allemaal spullen aan over.

31 likes

Dan moet het wel een leuke winkel zijn

1 like