Ja maar neem je dan tassen mee om het te dragen of alleen in je armen? Want dan is de buit echt wel teleurstellend laag.
Ik zou ook wel een een ruit willen inslaan of iets kostbaarste kapot willen maken
Ja maar neem je dan tassen mee om het te dragen of alleen in je armen? Want dan is de buit echt wel teleurstellend laag.
Ik zou ook wel een een ruit willen inslaan of iets kostbaarste kapot willen maken
Waar halen mensen in hun dagelijkse leven hun adrenaline shot eigenlijk vandaan?
ff lekker naar de blokker om nieuwe pannen te jatten voor volgende toespraak van Rutte!!!
@QueenOfEngland Starbucks. triple Espresso
Weg piraat zijn
Op dit moment: bijna bij de supermarkt pas checken of ik een mondkapje bij me heb
Ja ik ga geen jumbo plunderen dat vind ik saai. Ik speel wel vaak plundertje online en dan pleur ik alles in mn mandje. Maar het is toch niet helemaal hetzelfde als er geen kans is om gepakt te worden.
Ohja natuurlijk, vliegveld vergeten! Die moet dan maar verhuizen. Helaas
Dat vind ik ook een mannentaak en jouw vriend is ān brede vent toch. Die krijgt dat hendig platgestampt, delegeren die handel!
Twee rugzakken, een op je buik en een op je rug en in iedere hand een shopper!
Ik ben afgelopen week geslaagd voor mijn opleiding en ik ben zo blij. Door omstandiheden heb ik nooit de middelbare afgemaakt en ben ik per toeval bij de overheid beland. Heb daar kansen gekregen en nu dus een diploma. Mijn baas gaf ook aan dat ze geen reden ziet om me deze zomer geen vast contract aan te bieden en ik ben een salarisschaal omhoog gegaan. Ik voel me echt even volwassen.
Je hebt toen lang getwijfeld of je dit wel wilde doen toch? Goed te horen dat het je een diploma heeft opgeleverd, mag je trots op zijn! Nu uiteindelijk wat beter je draai kunnen vinden daar?
Klopt inderdaad! Ik had toen de verkeerde opleiding gekozen en vond het allemaal maar lastig. Mijn leven was echt in een klap veranderd, haha. Ik heb het daar nu echt reuze naar mijn zin en ben ze zo dankbaar dat ze mij de kans hebben gegeven om te groeien Ik ben ook zo blij dat ik heb volgehouden! Ik zat net even terug te tellen en die twijfels waren er in de zomer van 2019!
Echt bizar hoe snel die tijd vliegt.
Ik kwam een hele reeks EMOSNOTDEAD videos tegen op youtube. good ol trip to memory lane. Bizar hoeveel liedjes je eigenlijk blijft onthouden als persoon zijnde.
(ok misschien is het het wel even wereld ontwijkend gedrag, mn good old bubble)
Ja dat is eigenlijk wel een goed idee⦠ik denk dat hij nog niet echt bekend is met deze methode maar met een beetje aanwijzingen moet het wel lukken
Spannende series kijken
Alleen oppassen als je iets van blik o.i.d. in de container hebt zitten, een collega van me had een enkeltje ziekenhuis toen een blik door zijn schoen heen sneed. Wij deden meestal een kartonnen doos bovenop en dan aanstampen!
Oh fuck ja goeie tip want ik gooi alles in die bak, ook glas enz
Nadeel van aanstampen is wel dat het vuil vast kan komen te zitten in de container @Karl_Lagerfeld
Dan heb je niks aan de leging.
Hehe ik was weer helemaal optimistisch over mn vuil situatie maar nu zie ik het weer donker in
Krijg je daar een adrenaline kick van? Ik haal het zelf regelmatig uit mān werk.