Wat je even kwijt wil #47

Haha I’m always there to brighten your day

Ik denk dat mijn lichaam adrenaline niet eens zou herkennen als lichaamseigen stof, zeker het afgelopen jaar niet

3 likes

Kun je bij de container van buren? Haha

Nee! Maar kan wel nog afval kwijt in een ondergrondse container maar dan moet ik vuilniszakken in mn auto doen en daar heb ik ook alweer helemaal geen zin in :crazy_face:

Gat nee, dat vind ik ook altijd een vies idee en te veel moeite haha. Enige oplossing is dan zero waste te gaan leven :joy:

Ik dacht, ik kijk even in de tv gids wat er op tv is. Is er nu een programma op 3 en dat heet “vind die domme trut en gooi haar in de rivier” wtf???

1 like

Ja ik werd erg ongelukkig van de omschrijving ook! Ik kijk nu the maze runner, best Hollywood vermakelijk maar niet zo leuk als the hunger games

1 like

Is die die docu over Annabel Nanninga?

1 like

@Karl_Lagerfeld hoe is het eigenlijk afgelopen met het vogeltje op je werk wat een ei had gelegd?

1 like

Daar is (gelukkig) niks uitgekomen… maar ze heeft er wel echt lang op gezeten. Heb ze weggegooid uiteindelijk :confounded: en een ander voerbakje gekocht zodat ze er niet meer in kan zitten. Dus hoop dat het nu niet meer gaat gebeuren

2 likes

Heeft iemand tips voor sneakershops? Ik heb mijn zinnen weer eens gezet op een paartje dat ik nergens in mijn maat kan vinden op de welbekende sites. Zolang het maar in de EU is.
Gaat om deze van Karhu (fusion 2.0 misty rose)

3 likes

Hier ook! Maar heb echt een heerlijke middag gehad :medal_sports:

1 like

Vandaag duurt echt eindeloos en ik heb ook nergens zin in.

1 like

Jenga spelen met mijn stapel oud papier/karton. Ik blijf dozen stapelen tot het echt niet meer kan en dan probeer ik alles in één keer weg te gooien want two trips is voor losers.

Oh en ik heb laatst een paper waarvan de deadline op 18:00 stond om 17:59:50 ingeleverd, dat was ook wel een spannend moment

6 likes

Geen idee, gaat over een gezin met een illegale puppyhandel waar een filmpje over wordt verspreid

Gistermiddag langs mijn ouders gegaan, ze was laatst jarig en had toen al een bos bloemen laten bezorgen. Voor haar verjaardag wilde ze graag parfum, dus 2 verschillende besteld bij the body shop. Dacht als er dan maar 1 lekkere geur tussen zit. Was ze helemaal verrast dat ze nog een cadeau kreeg, omdat ze al bloemen had gehad. Helemaal blij en ze vind ook bijna alle parfum lekker, ze benoemde zo vaak hoe lekker de parfums zijn. Aan mijn vader laten ruiken (die interesseert het helemaal niets). Vind zo leuk om te zien hoe blij ze daarmee is, ze heeft namelijk niets met make-up enz.

27 likes

Dat is echt een hele goede telefilm! Al een paar jaar oud maar heeft veel indruk gemaakt! Wel een nare film, maar gebaseerd op een echt verhaal

2 likes

Ben hem nu aan het kijken, heel indrukwekkend inderdaad tot nu toe! Benieuwd hoe het afloopt ook :scream:

1 like

Ik ben woest op dit spel, voor corona kon je unlimited spelen maar nu maar 1x per dag, zo jammer

1 like

Welke maat? (Ik zou 1/1,5 groter doen dan normaal)