Wat je even kwijt wil #47

Ik heb een wandeling gemaakt met een vriendin en één speciaalbiertje en een glühwein op en ik zit hier nu aangeschoten te zijn thuis met m’n vegan döner alsof het drie uur 's nachts is. Ik loop wel stoer te doen over mijn eerste feestje na carona maar in realiteit kun je me waarschijnlijk om half 1 afvoeren

28 likes

Ajax kijken en (in corona-tijd) tegen de TV schreeuwen. In het stadion is de adrenalinekick nog 1000 keer beter.

2 likes

Kom je naar Sittard? Wat leuk waar ongeveer?

1 like

Ja als het doorgaat misschien wel…er is een nieuwbouw wijkje midden in de stad waar we misschien een huis kunnen krijgen. :crossed_fingers:t3:

5 likes

Pfff ook hier in Venlo zijn ze blijkbaar ook aan het rellen. Echt mensen waar zijn jullie mee bezig?!

Bedoel je bij de engelen? Haha snap je het :joy:
Dan duimen voor jullie.

2 likes

Ik draag van Nike eigenlijk altijd 35,5 (22cm), kwam online een maattabel tegen waarin stond dat Karhu 36 ook 22cm was. Of zou jij nog groter adviseren?

Ik heb air force 1 in 39 en in karhu 40 of 40,5. Dus ik zou echt een volledige maat doen. Wordt denk ik een lastige zoektocht ook want je krijgt ze bijna nergens meer in kleine maten :frowning_face:

1 like

Krijg allemaal filmpjes door ook. Kutmensen

Ja mijn broer appte het door. Even op balkon gestaan maar zie alleen af en toe wat sirenes voorbij komen

Ik dacht dat ik ze zag bij woei maar alleen maar grote maten.

1 like

Jaaa daar @Oprah!

2 likes

Ohh leuk, ben benieuwd :crossed_fingers:

Ik lig rustig in bed zoals iedere zondagavond maar man man wat is er allemaal gaande buiten, mensen zijn echt geschift, de wereld was sowieso al naar de haaien maar dit is weer een nieuwe bevestiging.

5 likes

Pff ja hier wordt ook de hele stad gesloopt, vind het maar eng en wordt er verdrietig van. Wat is dit voor gedrag?!

7 likes

Ik bedacht me net dat mijn vader op de leeftijd die ik nu heb al wel ‘binnen’ was qua salaris/geld. Maar daarna kwam ook de realisatie dat de beste man 50/60 uur per week werkte ennnnn ben ik toch wel weer wat meer tevreden met alles.
(Ok en hij zat in het bankwezen en ik werk bij een gemeente dus ook totaal niet te vergelijken).

2 likes

Ja en in die tijd was sowieso alles anders he, dus niet echt te vergelijken. Als je zelf maar tevreden bent toch.

3 likes

Zeker! Hij kon ook lachend op zijn 50e met pensioen 🥲 daar probeer ik dan weer niet over na te denken. En ik heb echt helemaal niets te klagen qua inkomen en werk.

1 like

Ja maar toen kosten boodschappen ook maar allemaal 1 gulden.

27 likes

150 dingen dit weekend nagekeken. Wat een ellende.

6 likes