Wat je even kwijt wil #47

Ik wilde juist hier komen posten dat ik net echt heerlijk met de hond heb gewandeld. Zo stil en rustig op straat.

1 like

Allemaal onvoldoende!!!

17 likes

Mensen kinderen wat is die presentatrice bij op1 irritant. Laat is ff iemand uitpraten mens

Ik ben ook echt sip van de hele situatie. Net filmpjes gekeken van wat er gaande is in mijn stad en wat de actual fuck: op auto’s inslaan, kledingwinkels in de fik steken (en daarboven nog een woning waar licht brandde), ruiten intrappen

1 like

afbeelding

7 likes

Ik ben er ook echt verdrietig over en dan woon ik nog in een reservaat waar dit helemaal niet aan de hand is allemaal.

Oooh dat is wel genaaid! Wist ik niet, ken het ook echt nog maar een maandje

Het sneeuwt! Net even in m’n voortuin gaan staan, zag er zo mooi uit al die vallende vlokjes in 't donker

Je zit er niet veel naast helaas.Maar ze hoeven later denk ik ook geen bad in huis anders hadden ze wel wat harder gewerkt.

4 likes

Heb ik onder een steen geleefd? Sinds wanneer heeft Humberto weer een late-night show? :sweat_smile:

Laat ze mij volgen op insta. Televisie kijken in bad, dat zal ze zeker motiveren

5 likes

DUO:

“Beste studenten,
Wij snappen dat jullie het lastig vinden om te ontspannen in deze langdurende crisis. De avondklok maakt het er niet veel beter op. Hier, hebben jullie allemaal een bad van de overheid. Blijf veilig binnen.”

PS. Föhnen en badderen gaan niet samen."

Netflix: “Helvegen what are people watching in your area?”
Waarom zou het ĂŒberhaupt interessant zijn om te weten wat mijn buren kijken?

7 likes

Dat zou toch serieus helpen!

Wow dit zou echt nice zijn, liever een bad dan die 500 euro waar ze mee komen

4 likes

Het sneeuwt hier opeens. Dat wordt eerder opstaan en hopen dat het niet blijft liggen en gladheid veroorzaakt. Mijn nieuwe suĂšde laarsjes kunnen dat niet aan.

2 likes

Probeer te slapen want morgen vroege dienst maar om de haverklap vliegt er een helikopter over omdat hersenloos Nederland zich niet kan gedragen en dan schrik ik weer wakker.

8 likes

Nog steeds niet binnen helaas
 en bij jou?

Ik haat echt hoe sommige Nederlanders zijn en denken dat alleen Nederland deze avondklok heeft. Echt ronduit mongolen en echt gatverdamme wat zou ik graag in een normaal land wonen waar mensen wel normaal kunnen doen.

26 likes

Hele dag geen nieuws gezien en lekker relaxed gebakken en geborduurd :older_woman: Maar nu net voor slaaptijd in bed toch het nieuws gezien en gelijk vol woede. Kan niet slapen.

1 like

Ik heb mijn slaapritme weer eens weten te vernaggelen.
En ik heb seks gehad met iemand waarmee ik misschien beter geen seks had kunnen hebben.

Gaat top hier dat 2021 :thumbsup:

3 likes