Het is 5 uur. Bijna niet geslapen en ik heb zin in een boterham met hagelslag, echt why. Maar ja dat heb ik niet in huis.
De fitgirl in mijn denkt: lekker vroeg wandelen en havermout maken. Maar de luilak in mijn denkt: lol wie gaat er op dit tijdstip wandelen en havermout vind je eigenlijk helemaal niet zo lekker dus wat denk jij.
Voor de eerste keer in 2 maanden weer naar de locatie. Hopelijk is het gauw woensdag want ik heb eigenlijk geen moment echt weekend gehad.
Goeiemorgen gezegd in de werkchat, nu nog even chillen in bed
Ugh maandag I canât⊠laatste dag werken in een slechte houding. Vandaag wordt mijn nieuwe bureaustoel en extra beeldscherm bezorgd. Kan niet wachten op mijn werkplek ergonomisch in te richten.
Kheb ook gewoon slecht geslapen en zelfs gedroomd dat hier in de stad ook rellen waren. Woon zo goed als in de stad dus was de hele nacht bezig met geluiden enzo en hoorde ook best wat groepjes op straat.
Oh en toen stond ik net op keek uit het raam, hélemaal excited want sneeuw. Al helemaal zin om daar met de hond in te wandelen. Kom ik beneden ligt er helemaal geen sneeuw wat een kut ochtend
Omg yes eindelijk dat stukje popcorn tussen mân kiezen weg weten te halen
ik heb hem niet besteld, was alleen benieuwd hoe het er mee ging!
Welke stoel heb je? Ik heb laatst een game stoel besteld voor mijn houding, zou ergonomisch zijn, maar omdat je niet bepaald kan proefzitten nu, ben ik er helmaal niet blij mee
Een oparatie is ook hartstikke spannend. Veel succes vandaag!
Wij beginnen altijd met werken om 8 uur en vandaag hebben we een deadline waarvoor ik klanten nog achter de broek aan moet zitten. Maar die beginnen natuurlijk pas om 9 uur. Wordt altijd zo kriegel van dat uurtje wachten voordat ik kan beginnen met stalken, want nu kan ik niks.
@desecretaris Succes vandaag!
Succes en snel herstel gewenst
Ohh ik krijg ook binnen nu en 3 uur mijn ergonomische bureaustoel binnen Kan niet wachten!
@Tubing, ik wist ook niet welke ik moest pakken maar toen bedacht ik me dat ik die op mijn kantoor eigenlijk heel fijn vind⊠En die blijkt dus heel populair te zijn Ahrend 230 heet die, met hoge rugleuning heb ik. Tweedehands gekocht! Misschien heb je er nog iets aanâŠ
Ik heb gister na jaren weer eens Legally Blonde gekeken en nu heb ik zin om alle eind jaren â90/begin 2000 romcoms te kijken. Zo heerlijk die fashion en cheesiness.
De verantwoordelijkheid van een baan ⊠no, thank yew. Ik mis mijn studentenleven echt. En ik had echt een heel saai studentenleven. Maar de vrijheid .
Vanmiddag komt mijn nieuwe bank binnen en de kringloop zou mijn oude bank net ophalen, maar ze nemen hem niet mee omdat er een paar watervlekken op zitten. Oeps, moet even wat anders gaan regelen
wellicht gratis op MP zetten of op een FB weggeefhoek?
Ik heb een Bens 918 ergo 4 besteld!
Ik heb een afspraak gemaakt voor Botox en of fillers. Nog een maandje wachten, maar ik vind het heel spannend.