Wat je even kwijt wil #47

M’n ouders willen m’n oma opeens in huis nemen. Ben daar zo niet blij mee. Deze vrouw heeft voor zoveel emotionele problemen bij mij gezorgd. M’n ouders is op dit moment ook echt m’n veilige plekje die nu voor mij gevoel word afgepakt.

En vaak staan mensen eigenlijk niet stil hoe zwaar dat is / aantasting van je eigen privéleven.

Sterkte @desecretaris

3 likes

Wellicht ook handig om een beschermplaat voor je vloer te kopen, dan blijft die ook mooi!

2 likes

Ik heb hier expres universele wielen onder laten zetten! Dus geen krassen :ok_hand:t3:
(Helaas de vloer al verpest met de oude bureaustoel, maar goed huurappartement en oude vloer gelukkig)

1 like

Ik hou dus heel erg van geheimpjes horen. Nu met Corona spreek ik iedereen amper en hoor ik geen geheimpjes. Vind ik zo jammer. Gister vertelde mn man een schattig geheimpje aan mij. Nu is mn geheimpjes wil ontwaakt. Wie wil geheimpjes aan mij vertellen?

6 likes

Wat denken zij dan?? Dat een 9-5 baan ultieme vrijheid is?

2 likes

Ik vind werken zoveel beter dan studeren, ik ervaar gek genoeg bijna meer vrijheid omdat ik noooooit meer in de avonden en weekenden hoef te leren.

Maar ik ben hierin waarschijnlijk in de minderheid.

25 likes

Ja er viel bij mij echt een last van mijn schouders toen ik was afgestudeerd, omdat je dan nooit meer op de bank zit met het idee ‘‘project x moet nog afgemaakt worden, volgende week tentamen en ik moet nog leren etc’’. Alleen ik vond het heerlijk dat ik tijdens mijn studie de ene dag kon uitslapen en tot later les had en de andere dag weer vroeg op moest, die afwisseling vond ik gewoon heel chill. Nu is het iedere dag hetzelfde en dat vind ik gewoon wat saaier. Mijn werk kan ik best goed loslaten, dus als ik vrij ben maak ik me niet echt druk om werkgerelateerde zaken, dat is wel weer een voordeel!

18 likes

Ik heb ook wel echt een hele fijne baan met veel flexibiliteit, ik kan tussen half 8 en half 10 beginnen, naar eigen invulling dus dan kan ik af en toe nog semi uitslapen.

Verder kan ik me echt helemaal vinden ik jouw bericht, zo ervaar ik het ook!

3 likes

Ik vind het ook fijn dat ik mijn weekenden weer terug heb nu ik fulltime werk, maar ik heb een 9 tot 5 baan en het is soms echt een sleur

7 likes

Ik hoop dat ze de meeste relschoppers weten te pakken en dat ze mooi zelf voor de kosten mogen opdraaien.

7 likes

Waar was je aan geopereerd? Toch niks ergs? :scream:

Ik wil hem wel voor de verzend kosten

12 likes

Mn kinders zijn stout en moeten zelfstandig en stil werken. Vanmorgen al een toets gemaakt. Dus ik heb de hele ochtend zitten forummen.

4 likes

dit klinkt echt alsof je 4 jaar bent

38 likes

Sinterklaas bestaat niet

6 likes

Ja, weet ik. Ben ik normaal niet. Behalve met geheimpjes. Dus wil je een geheim delen met mij?

Dit geheim heeft iemand anders me al verteld. Helaas.

1 like

Ik heb een serieuze kokosbroodverslaving.

3 likes

Ben je daar binnenkort dan niet weer vanaf? Heb ik altijd wel als ik een bepaald soort eten vaak eet in een korte periode.