Wat je even kwijt wil #47

Ik hoop het, maar vooralsnog blijf ik er naar verlangen.

2 likes

Nee, juice wil ik.

viva.nl

6 likes

Kwam een insta tegen van een paar meiden die een anti rook campagne hebben gemaakt. Niets mis mee maar wel lekker hypocriet dat ze op hun eigen pagina laten zien dat ze steeds met een wijntje of biertje zitten.

En dit terwijl ik zelf niet eens rook (of drink).

Merk toch dat mensen uit rijkere en hoger opgeleiden kringen zo neerkijken en denigrerend doen tegen roken, maar dan echt niet kunnen zonder een wijntje iedere avond. Of elk moment pakken om ā€˜lekker te wijnen’.

Okay even erge irritatie.

4 likes

Oh no! Dat zijn gewoon gekke verhalen van huismoekes en boomers.

Dit heb ik altijd beetje met blowen maar dezelfde mensen (niet allemaal maar wel veel) nuttigen zelf wel vaak een wijntje of biertje. Mijn vader was er ook zo 1, zwaar tegen blowen altijd maar zelf wel elke dag biertjes drinken. :’) Kom op. Inmiddels wel beetje bijgedraaid gelukkig.

Ik studeer nu weer (studie #3), al heb ik geen verplichte contactmomenten meer. Ik heb echt al mogelijk constructies gehad wat betreft werken en studeren. Eigenlijk het enige wat ik mis is de universiteit (ik doe nu hbo) Echt nieuwe kennis opdoen en praten met gepassioneerde mensen over een onderwerp. Dat is nu niet het geval.

Ik was heerlijk wandelen vanochtend en nu zit ik met blaren te creperen. Ik haat mijn voeten.

Het zonnetje is zo zalig!
Het effect was ook wel tof, gras was nog bevroren dus knisperde onder mijn voeten en ondertussen waan je je in het voorjaar met de hond. (die weer teleurgesteld was dat we niet in de tuin gaan chillen hele dag…)

En eindelijk weer eens zonnebril op met hardlopen. Ben even goed aan het genieten vandaag :sunglasses:

11 likes

Jaa thuiswerken met dit zonnetje wordt ook zoveel draaglijker. Kom maar op met die lente :sun_with_face:

3 likes

Ik wil de was doen maar alle wasmachines zijn de komende twee uur nog bezet :face_with_symbols_over_mouth:

Ik was gister wandelen en ik had geen blaren op mijn voeten maar op mijn duim :joy: Had mijn handen in mijn zakken en blijkbaar twee uur lang met mijn duim over mijn telefoon geschuurd. Moest echt even goed nadenken hoe ik daar aan gekomen was.

En gefeliciteerd!

Slierterige creep? :joy:

3 likes

Hahah, woow, dat is wel next level blaren!

En thanks!

Zondagmiddagwandeling werd gluhwein drinken in de zon, wat weer wijn drinken bij een vriendin thuis werd, wat uiteindelijk resulteerde in rennen voor de avondklok. Echt een super leuke, spontane middag, maar jemig ik ben brak.

7 likes

Jongens die zon echt :heart::heart::heart::heart:

13 likes

Ja, echt heerlijk de zon! Was een lekkere 40 minuten naar mijn werk fietsen met m’n zonnebril op.

Gister was het ook zulk heerlijk winterweer. Ben met mijn dochter en een vriendinnetje naar een grote speeltuin geweest, had lekkere dingetjes mee en een thermoskan met warme chocomelk. Helaas konden we niet super lang blijven want het vriendinnetje had in haar broek geplast dus toen konden we weer gaan!

4 likes

Toen ik in een snackbar werkte heb ik wel eens friet verkocht van 4 weken over de datum. Kwam ik pas op de helft van de dag achter, maar toen ik het eenmaal wist bleef ik het ook verkopen. Heb er zelf ook van gegeten, was niet vies ofzo

7 likes

Kijk! Dit is leuk! Dankjewel!

1 like

Misschien is het biechttopic wat voor je!

2 likes