Wat je even kwijt wil #47

Heb ik natuurlijk al helemaal uitgelezen.

1 like

Pssst ik zit hier stiekem onder werktijd

15 likes

Ik was vandaag een rondje wandelen in het bos en ik ben naast wandelaar nu ook vogelspotter geworden. Ik kwam namelijk dit mooie vogeltje tegen, ben er nog enthousiast van.

41 likes

mooie zoekterm rood, wit, zwart vogeltje :joy: Ik kom zelf altijd dezelfde vogels tegen (musjes, roodborstjes)

15 likes

Haha ja, ik ben nog amateur vogelspotter :grimacing:

1 like

Google is je beste vriend! Zou zelf ook zo zoeken, geen idee hoe anders. Vind altijd leuk hoe enthousiast je van die kleine dingen kan worden. (dit weekend nog helemaal blij toen ik een eekhoorn zag)

1 like

Ik heb hier nu zo’n zin in…kan het bijna proeven terwijl ik het al zeker 2 jaar niet meer heb gegeten.

1 like

Pfff, net de aangifte gedaan, verklaring wordt opgemaakt. Best frustrerend om te horen dat het ā€˜zakelijk’ gezien weinig kans maakt omdat er geen getuigen zijn. Behalve dat de buren gebonk hebben gehoord. maar ik ben opgelucht dat ik het gedaan heb.

45 likes

Afhankelijk van de context.
Wanneer het over het werkwoord bekendmaken gaat (als in aankondigen): aan elkaar
Als het over bekend, als synoniem van beroemd, gaat: af elkaar

1 like

Ben vandaag echt blij met de mondkapjes, heb zo een afspraak en heb echt een mega puist.

1 like

Knap van je!

1 like

Ik las hier op het forum over boekenbalie en het is echt top. Ik ga ook stuk om de prijzen: 1,30 euro voor dit prachtboek

7 likes

Ah een collega vroeg net of ik haar morgen ochtend wil helpen, dus ik zei geen probleem wilde al vroeg beginnen(07:15), maar toen zei ze dat ze echt vroeg bedoelde namelijk 5 uur 🄲🄲🄲

Nooit verwacht dat ik rekening zou moeten houden met wanneer de avondklok afloopt

4 likes

Oh man er gaan verhalen / appjes etc rond dat Nijmegen vanavond aan de beurt is voor de rellen… Hou mijn hart vast voor de horeca gelegenheden van mijn familie en alle anderen ondernemers/inwoners. Wat een drama…

3 likes

ik heb al mijn duurste studieboeken erin gezet en krijg meestal niet meer dan 40 cent hahaha, treurig

Is dit erger dan de inschatting van Zalando tweedehands? Leren jas in Nieuwstraat 3,50 euro

1 like

Voor sommige boeken krijg je 8 euro en voor andere 10 cent. Echt geen touw aan vast te knopen. Maar ik wil sowieso van een aantal boeken af en ik krijg er nu meer voor dan wanneer ik ze gratis weggeef en 8 ophaalafspraken moet maken met mensen die die niet nakomenšŸ˜…

1 like

Gisteravond was het hier in de stad feest en er gaan ook verhalen rond dat het vanavond weer gaat gebeuren dus horecazaken etc hebben hun ramen gebarricadeerd. Te erg voor woorden toch?!

Nou ik ga nog maar eens een rondje wandelen

Ik wil jullie attenderen op een actie van PostNL voor stichting Jarige Job. Stichting Jarige Job zorgt voor een pakket met feestversiering en een cadeautje voor kinderen uit gezinnen die daar niet de financiƫle ruimte voor hebben. Je kunt gratis kindercadeautjes die je zelf niet wilt of nodig hebt met PostNL naar de stichting sturen of geld doneren. Ik vind het een mooi initiatief en heb een tientje gedoneerd (uiteraard heb ik geen persoonlijke belangen bij stichting jarige job)

Linkje: https://www.stichtingjarigejob.nl/onze-vrienden/postnl/?utm_source=postnl&utm_medium=websitelink&utm_campaign=doneren

27 likes