Wat je even kwijt wil #48

Wil je mijn huis opruimen? Ik betaal in eh kattenknuffels of chips

1 like

Ja is goed, kan wel wat kattenknuffels gebruiken.

ik ga zo denk ik even het raam open zetten en naar buiten schreeuwen.

3 likes

@anon4388265 Dikke knuffel :heart:

1 like

@Marquez ben jij toevallig één van die excel-liefhebbers? :smile:

@anon4388265 sterkte :tulip:

1 like

Nope ik HAAT excel. Vraag altijd mijn vader, haha. Maar ik had een poll gedaan ergens deze week en daar waren wel positieve mensen, zie hieronder :smiley:

1 like

Handig!

Het moet trouwens gewoon een lijst worden volgens mij, dus misschien maak ik wel gewoon een kek tabelletje in word. Maar dat zal in excel ook best simpel zijn.
Ik hoef goddank niet te klooien met formules enzo!

1 like

Oh dat is nog net te doen ja, haha. Moet goedkomen :muscle:

1 like

Denk dat de weermannen dit beter weten dan wij.

23 likes

zul je zaterdag/zondag wel merken denk ik.

Ik heb woensdagmiddag een declaratie ingediend bij m’n zorgverzekering door via de app een foto van de rekening te maken (hoefde verder niks in te vullen) en het geld staat nu al op m’n rekening. What a time to be alive

18 likes

Zeker, zondag 100% kans op sneeuw (is je Google stuk? :p).

Ik heb echt zo veel zin om te schaatsen, vannacht zelfs over gedroomd :heart:

1 like

Hahaha zo kinderachtig (ook om je dan niet aan de klok te houden) maar ik vind t echt grappig

8 likes

Ik heb vrijdagmiddag altijd snack drang. Dus eerst gezond wortels.
Ook wel krakend maar voldoet niet. Toen maiswafel, zelfde verhaal.

Dus net ribbel paprika chips, hemels. Ga het bij 1 bakje houden.
Nu weer werken het is nog lang niet af.

2 likes

Dat is echt mijn favo!

Kost me wel moeite hoor, 1bakje.

1 like

Dikke knuffel :heart: @anon4388265

Tering. Ik zou over een kwartier vertrekken naar een vriendin en nu zegt ze af. Wel met een goede reden, maar ik voel me een beetje lonely vandaag. Verveel me al de hele dag. En als ik had geweten dat het niet doorging had ik mn dag wat nuttiger besteed. Ik baaaaaal :frowning: En de rest vh weekend heb ik ook niks gepland.

1 like

Ik was bang voor pijn bij de mondhygieniste en het doet ook best wel pijn :slightly_frowning_face:. Het voelt alsof mijn tanden bont en blauw zijn. Toen ze bezig was vond ik het wel meevallen maar nu. Ik vind het echt zo stom dat mijn oude tandarts ook nooit iets gezegd heeft over dat ik zo veel tandsteen heb.

Ik heb een zakelijk telefoonnummer aangevraagd en ik voel me nu echt een boss lady

17 likes